Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har klippet meg et par ganger hos en søt frisør, og fått god kontakt med henne. Vet selvfølgelig at det er en del av jobben hennes å være hyggelig mot alle kunder. Blir det "feil" å legge henne til på facebook for å ta det videre derfra? Jeg har aldri truffet henne på privaten, og kunne aldri tenke meg å legge an på henne mens hun er på jobb... Hva mener dere?

-NMM

Videoannonse
Annonse
Gjest Nordavind
Skrevet (endret)

''

Endret av Nordavind
Gjest Herr Heftig
Skrevet

Foreslår heller at du bare be henne med ut ansikt til anikt etter neste frisørtime. SÅ blir det enten ja eller nei og glemmer man det om det blir nei.

Skrevet

Nææ, tror jeg hadde opplevd det som ubehagelig om jeg var henne i hvert fall. Hun er hyggelig som en del av jobben, og med mindre du er helt sikker på at det er flørting på gang, så hadde jeg latt være. Eventuelt kan du be henne ut, men hvis hun sier nei, så mener jeg du burde bytte frisør etterpå i så fall.

• Liker 2
Skrevet

Hehe, var det jeg mistenkte. Er ikke helt sikker på om det er flørting, så da forblir jeg passiv inntil videre :)

Skrevet

Går det ikke ann å komme med litt lure spørsmål for å finne ut om hun er singel? Har jo akkurat vært sommerferie, så må da gå an?

Skrevet

Prøvde på det, og det virka som hun var singel ja. Men jeg har god tid. Er jeg heldig, treffer jeg henne på byen en gang om ikke så altfor lenge (bor i en relativt liten by.. :P).

Skrevet

Foreslår heller at du bare be henne med ut ansikt til anikt etter neste frisørtime. SÅ blir det enten ja eller nei og glemmer man det om det blir nei.

Kleint, kleint, KLEINT!

Anonymous poster hash: 8f725...e10

Gjest Herr Heftig
Skrevet

Kleint, kleint, KLEINT!

Anonymous poster hash: 8f725...e10

Det er mer kleint å bli lagt til på FB og så få masse meldinger der man vet at denandre prøver seg, men man at man ikke kan avvise dem fordi de ikke har spurt ordentlig.

Skrevet

Det er creeepy å bli bedt ut av kunder. Vi har hatt møter om slikt og skremsler ang det. Så det er sånn av vi må avslå. Vet ikke om det er en regel alle salonger har. Men jeg ville latt være og spart meg for pineligheter. Kleint ja. Hilsen frisør

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...