AnonymBruker Skrevet 22. august 2014 #1 Skrevet 22. august 2014 Lei av å ikke bli respektert, verken av typen eller venner og folk rundt meg. Er alltid snill og grei, tilgjenglig og gjør veldig mye for at andre skal ha det bra. Når folk bryter avtaler, driter i å svare meg om det er noe og rett og slett bare tråkker på meg fordi jeg ikke er så viktig, gidder jeg ikke mer. Sett meg lei av at typen bare gir totalt faen, fordi han har meg rundt lillefingeren uansett. Vet han hadde blitt knuuust om jeg hadde gått i fra han, men jeg er lei av å bli hersa rundt med. Hadde også bursdag for en uke siden, og har ikke fått gave av han engang.. Jeg brukte masse tid, penger og omtanke i gaven til han, så ble ganske paff da jeg ikke fikk et lite kort engang. Jeg er lei. Jeg er i en fase hvor jeg treffer nye mennesker hver dag, og elsker oppmerksomheten jeg får av andre gutter som sier at jeg virker som en utrolig søt og nydelig jente. Smiler for det meste, uansett hvor jeg er eller hva jeg gjør. Er bare lei av å ikke bli respektert av de rundt meg.. Skal jeg bare gi litt faen i alt og se hva som skjer? Gidder ikke hoppe når andre ber meg hoppe lengre. Gidder ikke bli ditcha kvelden før for så å få en drit dårlig "sorry" og en invitasjon dagen etterpå fordi jeg "alltid" kommer uansett. Vil bare drite i å please folk, men vet ikke hvordan jeg skal la være.. Anonymous poster hash: b4705...a14
Devilheart Skrevet 22. august 2014 #2 Skrevet 22. august 2014 Ganske enkelt: du sier det selv: gi faen en stund og se hva som skjer. Kan også lære deg å si nei iblant og stå for dine egne meninger. Du har nok vært for tilgjengelig og snill med de andre, så de vet du ikke kommer til å si dem imot uansett. Vær litt rappkjefta mot typen og se hvordan han reagerer. Var sånn før jeg også, skulle absolutt være den gode vennen og stille opp for alle og enhver. Litt for sent fikk jeg opp øynene og bare begynt å gi litt faen og si det jeg mener. Syns dette sitatet treffer godt, bare bytt ut "single" med "snillhet".
AnonymBruker Skrevet 22. august 2014 #3 Skrevet 22. august 2014 Lei av å ikke bli respektert, verken av typen eller venner og folk rundt meg. Er alltid snill og grei, tilgjenglig og gjør veldig mye for at andre skal ha det bra. Når folk bryter avtaler, driter i å svare meg om det er noe og rett og slett bare tråkker på meg fordi jeg ikke er så viktig, gidder jeg ikke mer. Sett meg lei av at typen bare gir totalt faen, fordi han har meg rundt lillefingeren uansett. Vet han hadde blitt knuuust om jeg hadde gått i fra han, men jeg er lei av å bli hersa rundt med. Hadde også bursdag for en uke siden, og har ikke fått gave av han engang.. Jeg brukte masse tid, penger og omtanke i gaven til han, så ble ganske paff da jeg ikke fikk et lite kort engang. Jeg er lei. Jeg er i en fase hvor jeg treffer nye mennesker hver dag, og elsker oppmerksomheten jeg får av andre gutter som sier at jeg virker som en utrolig søt og nydelig jente. Smiler for det meste, uansett hvor jeg er eller hva jeg gjør. Er bare lei av å ikke bli respektert av de rundt meg.. Skal jeg bare gi litt faen i alt og se hva som skjer? Gidder ikke hoppe når andre ber meg hoppe lengre. Gidder ikke bli ditcha kvelden før for så å få en drit dårlig "sorry" og en invitasjon dagen etterpå fordi jeg "alltid" kommer uansett. Vil bare drite i å please folk, men vet ikke hvordan jeg skal la være.. Anonymous poster hash: b4705...a14 Hvorfor skal du la det skure og gå? Hovedproblemet med personen du beskriver, ts, er nemlig ikke at andre ikke respekterer henne. Men at hun ikke respekterer seg selv. Liker du ikke hvordan typen behandler deg så setter du ned foten. Si det i klartekst. "Sånn finner jeg meg ikke i å bli behandlet. Lykke til videre i livet, extype!" Stå opp for deg selv og sett dine egne grenser. Ingen trenger være enige i dem: de er dine. Så si fra til vennene dine. Ring dem etter et kvarter og spør hvor de blir av. Om de er sene så ber du dem om å raska på, har de glemt det så svarer du ikke lengre at det "gåååår så greit atte" men at det ble du faktisk lei deg av å høre. Ikke skjerm dem. Anonymous poster hash: def9d...3a5 2
AnonymBruker Skrevet 22. august 2014 #4 Skrevet 22. august 2014 Og, som ps: Ikke fall for den første fyren som kaller deg en "søt og nydelig jente". Det er en omskriving av "du ser ut som ei dørmatte uten egne meninger, og jeg kunne tenkt meg ei slik" Når en mann kaller deg tøff, da har du truffet mannen i ditt liv. Anonymous poster hash: def9d...3a5 4
AnonymBruker Skrevet 22. august 2014 #5 Skrevet 22. august 2014 Og, som ps: Ikke fall for den første fyren som kaller deg en "søt og nydelig jente". Det er en omskriving av "du ser ut som ei dørmatte uten egne meninger, og jeg kunne tenkt meg ei slik" Når en mann kaller deg tøff, da har du truffet mannen i ditt liv. Anonymous poster hash: def9d...3a5 ENIG! Jeg er også litt som TS , dårlig til å si ifra, men jeg har rett og slett sluttet og henvende meg til vennene mine, for de ''ditcher'' meg hver gang.. så de må alltid foreslå, og det er alltid på dems ''term'' uff, nei ts, sett ned foten Anonymous poster hash: f651b...8e6
Gjest brutal_mann Skrevet 22. august 2014 #6 Skrevet 22. august 2014 Og, som ps: Ikke fall for den første fyren som kaller deg en "søt og nydelig jente". Det er en omskriving av "du ser ut som ei dørmatte uten egne meninger, og jeg kunne tenkt meg ei slik" Når en mann kaller deg tøff, da har du truffet mannen i ditt liv. Anonymous poster hash: def9d...3a5 Shait, jeg blir aldri noen sin "mannen i ditt liv!"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå