Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

har siden januar truffet en mann, vi datet til juli da jeg fant ut at han flørtet med ei anna ei, ga han et valg om å avslutte med henne å slette henne fra facebook, snap å tlf noe han gjorde etter mye om å men..

etter en uke dro jeg til min søster som bor et stykke unna, fikk da opp på facebook at han har lagt henne til som venn igjenn og hun var kommet på snaplisten hannes,, jeg gjordet det klart for han da at det var over og ut mellom oss da han tok henne i stede for meg...

hørt ikke noe i fra han, til nå.. vi møttes over en kaffe å pratet da fant jeg ut at han angret på det han gjorde mot meg å at hun var ikke som han trudde, nå vill han ha meg tilbake, har sterke følelser for denne karen en del av kroppen min sier gi han en sjanse mens en annen del sier drit i han... klart det blir en stor utfordring å kan stole på han igjen! Å det vill vel komme kritikk fra både famile og venner.. <hva ville dere ha gjort?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei

har siden januar truffet en mann, vi datet til juli da jeg fant ut at han flørtet med ei anna ei, ga han et valg om å avslutte med henne å slette henne fra facebook, snap å tlf noe han gjorde etter mye om å men..

etter en uke dro jeg til min søster som bor et stykke unna, fikk da opp på facebook at han har lagt henne til som venn igjenn og hun var kommet på snaplisten hannes,, jeg gjordet det klart for han da at det var over og ut mellom oss da han tok henne i stede for meg...

hørt ikke noe i fra han, til nå.. vi møttes over en kaffe å pratet da fant jeg ut at han angret på det han gjorde mot meg å at hun var ikke som han trudde, nå vill han ha meg tilbake, har sterke følelser for denne karen en del av kroppen min sier gi han en sjanse mens en annen del sier drit i han... klart det blir en stor utfordring å kan stole på han igjen! Å det vill vel komme kritikk fra både famile og venner.. <hva ville dere ha gjort?

Du er god nok for han, fordi hun ikke var som han trodde?

Jeg ville ikke hatt han

Anonymous poster hash: 450cf...f9b

• Liker 5
Gjest _LilleMy
Skrevet

Jeg ville aldri tatt han tilbake.

• Liker 2
Skrevet

Hei

Jeg ville kanskje følt meg som en "reserveløsning". Hva når det dukker opp en dame igjen, da, som han tror at er slik som han håpte at hun andre var (men som ikke var)?

Usikkert prosjekt å satse på denne mannen synes jeg

Anonymous poster hash: 450cf...f9b

• Liker 1
Skrevet

Jeg hadde aldri klart å stole på han igjen, og jeg ville hele tiden gått rundt og vært redd for å ikke være bra nok eller lurt på om han fortsatt tenkte på hun andre.

Nei, det finnes mange andre bra karer der ute!

• Liker 2
Skrevet

Hadde hun vært "som han trodde" så hadde han jo valgt henne og ikke deg. Du er ikke førstevalget hans med andre ord. Jeg hadde aldri blitt sammen med noen som så på meg som sin reserveløsning påden måten.

Anonymous poster hash: 78f23...a84

• Liker 6
Skrevet

de flørtet kunn på nette møttes aldri mens vi hellt på, men ja jeg føler meg som en go nr 2.. han har ei tøff fortid.. og er ikke den som flyr rundt på byen å sjekker opp hver enkelt dame..

Har gitt beskjed om vi skulle møtes igjen så var det bare en mnste ting så var det over å ut for godt...

Skrevet

før vi ble seriøse, ble jeg med hjem en annen en etter byen, noe jeg fortalet han noen dager etter. det tok han litt tungt men tilga meg for det, mulig dette var en hevn eller at han ikke føler at han er god nokk for meg... han sliter med dårlig selvtilitt noe som gjør ting vanskligere,

Skrevet

Ville følt meg som 2.valget, så hadde ikke tatt han tilbake nei.

Skrevet

Hei

Det kommer til å gå fint til han finner noen andre. .. så gjør han det samme og da det ikke fungerer, så kommer han tilbake...

Hva ville du ha gjort?

Anonymous poster hash: 655e9...762

Skrevet

Hvis du tar han tilbake sier du til han og deg selv at det er lov å behandle deg som dritt. Er ikke selvverdien mer verdt enn det?

Anonymous poster hash: 20c24...c38
Gjest brutal_mann
Skrevet

Nei, nei, nei! Her du ikke andre valg en gang. Du er bare en trøst mens han er på jakt etter noe bedre.

Skrevet

spør deg selv om du vil være en god nr 2

Skrevet

Hvorfor vil du være en reserveløsning?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...