Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har flyttet sammen og jeg har for øyeblikket ikke PC så jeg har brukt å låne hans PC. Nå har jeg også fått bruke hans gamle pc som jeg må ha på skolen, men den er treig så er ikke en pc man kan surfe på.

Hans PC er koblet opp mot sånn chromecast sånn at vi kan se netflix f.eks på TV. Han har lært meg å bruke det sånn at jeg kan låne hans PC når jeg skal se på netflix når han ikke er hjemme.

Jeg snoker ikke i det hele tatt og har aldri sett på bildene hans eller noe annet. Og jeg trodde jo at han stolte på meg helt til jeg nå hadde tenkt å se serie på hans PC. Han har tydeligvis byttet passord.

Jeg skjønner ikke hvorfor han plutselig ikke skal stole på meg. Jeg har jo ikke gjort noe dom helst.

Anonymous poster hash: 0687d...3ff

Videoannonse
Annonse
Gjest krokodillen
Skrevet

hva er det du egentlig spør om?

Skrevet

Det kan være mange forskjellige grunner til at man bytter passord, så jeg ville ikke automatisk ha trodd at han byttet det fordi han ikke stoler på deg. Mitt råd er å spørre ham om det i stedet for å gjette hva grunnen er.

Gjest _LilleMy
Skrevet

At han har byttet passord kan det være utallige grunner til. Spør han.

Skrevet

Vi har flyttet sammen og jeg har for øyeblikket ikke PC så jeg har brukt å låne hans PC. Nå har jeg også fått bruke hans gamle pc som jeg må ha på skolen, men den er treig så er ikke en pc man kan surfe på.

Hans PC er koblet opp mot sånn chromecast sånn at vi kan se netflix f.eks på TV. Han har lært meg å bruke det sånn at jeg kan låne hans PC når jeg skal se på netflix når han ikke er hjemme.

Jeg snoker ikke i det hele tatt og har aldri sett på bildene hans eller noe annet. Og jeg trodde jo at han stolte på meg helt til jeg nå hadde tenkt å se serie på hans PC. Han har tydeligvis byttet passord.

Jeg skjønner ikke hvorfor han plutselig ikke skal stole på meg. Jeg har jo ikke gjort noe dom helst.

Anonymous poster hash: 0687d...3ff

Det er vel sunt med slitt skepsis mot alle og enhver, bare det ikke blir overdrevent mye.

Anonymous poster hash: d380f...eae

Skrevet

Få han til å fikse en egen bruker til deg på PCen, problem solved for alle parter.

Jeg gir heller ikke kjærester tilgang til PC og mobil. Mobil har de selv, skal de bruke pcen min kan de bruke gjestekonten jeg har på den.

Anonymous poster hash: 841be...010

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...