AnonymBruker Skrevet 22. august 2014 #1 Skrevet 22. august 2014 En venninne av meg fikk ikke tak i meg på min mobil for den var utladet og ringte derfor mannen min sin telefon som han ga til meg. Når samtalen var over la jeg på og da kom det frem en samtale på en chatteside som var veldig grov. Med detaljer som han ville stikke kuken i henne osv. Jeg ble helt sjokkert. Veldig sur og veldig såra. Han ble flau og la seg helt flat. Han sier han har veldig dårlig samvittighet og at dette var første gangen (noe jeg igrunn ikke tror sånn veldig på) Han sier han ikke vet hvem dama er og at han aldri ville truffet noen. Men kjenner noe i forholdet er skadet. Jeg ser litt ned på han og kjenner at jeg ikke stoler like mye på han lenger. Han angrer men virker som han og er litt lei av at jeg trenger snakke om dette (to dager siden det skjedde) Han sier han har slettet den appen han chattet i. og ikke skal gjøre det igjen. I vårt forhold har jeg alltid vært den som er mest seksuell av meg. Er igrunn alltid klar og med på det meste så jeg forstår ikke helt hvorfor han gjorde dette? Hans forsvar var at jeg og chatter noe som er sant men det er med venner og kontakter jeg har hatt på skypen min fra før jeg traff han og det er ikke sexchatting. Om noen av dem har prøvd seg på dette har jeg avsluttet samtalen for jeg mener grensen går der. Er jeg snever? bør jeg bare godta han sexchatter? hvor går grensa for utroskap? Anonymous poster hash: 9836a...f27
AnonymBruker Skrevet 22. august 2014 #2 Skrevet 22. august 2014 Jeg ville aldri godtatt sexchat! Anonymous poster hash: 9e93d...8e8 3
Anciol Skrevet 22. august 2014 #3 Skrevet 22. august 2014 Eg hadde klikket! Og flyttet med barna hjem til mamma og pappa! 4
Gjest _LilleMy Skrevet 22. august 2014 #4 Skrevet 22. august 2014 Jeg forstår deg godt. Dette er ikke noe man gjør når man er i et forhold, og jeg ville absolutt ikke godtatt det. 3
Sign Skrevet 22. august 2014 #5 Skrevet 22. august 2014 Sexchatting med andre når man er i et forhold betrakter jeg som utroskap. 5
ThePlastic Skrevet 22. august 2014 #6 Skrevet 22. august 2014 Lite trolig at det var første gangen. Sex-chatting er ikke innenfor 2
AnonymBruker Skrevet 22. august 2014 #7 Skrevet 22. august 2014 Er dette virkelig første gangen det skjer? Sannsynligvis ikke, noe du jo sier at du ikke tror på selv. Angrer han fordi han gjorde det, eller fordi han ble oppdaget? Sannsynligvis det sistnevnte, ellers hadde han prøvd å avsluttet det tidligere. Dette hadde ikke jeg funnet meg i. Anonymous poster hash: 4fd13...d3b 2
Gjest daisydaisy Skrevet 22. august 2014 #8 Skrevet 22. august 2014 Alle forhold har jo sine egne regler, men de blir man jo helst enige om. Jeg hadde aldri godtatt det om mannen min holdt på slik, og han hadde nok blitt ganske så forbannet på meg, han også. 1
AnonymBruker Skrevet 22. august 2014 #9 Skrevet 22. august 2014 Det er faktisk ikke så uvanlig som man skulle tro, er mitt inntrykk. Bare se på noe så uskyldig som chatten på spillet Wordfeud. Mens jeg hadde bilde av meg selv, et helt normalt bilde av meg selv, så ble jeg nedrent av menn, de fleste i forhold, som var ute etter å chatte seksuelt. Dette var jeg selvsagt ikke interessert i, men jeg ble overrasket over hvor mange i forhold som leter etter noen å ha seksuelle samtaler med. Teorien min er at det handler om tilgjengelighet gjennom apper og uskyldige spill, kombinert med null eller ingen forpliktelse, og avstand nok til at de faller for fristelsen kombinert med tilgjengelighet. To ting de mennene som har tatt kontakt med meg har til felles, bortsett fra at brorparten er i forhold, er at "dette pleier de aldri å gjøre", og innrømmelser om at de vet at de krysser en grense i sitt eget forhold. Anonymous poster hash: 1a3a3...9dc
AnonymBruker Skrevet 22. august 2014 #10 Skrevet 22. august 2014 Jeg ser på det som utroskap. Har skjedd med meg før. Jeg slo opp med typen, men tilga han etterhvert. Nå er jeg ganske sikker på at han ikke har gjort noe lignende igjen, da jeg har full tilgang til alt (ikke at jeg gidder å snoke, men vet at han ikke har noe å skjule lenger, siden han har gitt meg tilgang til alt.) Det var veldig vanskelig å tilgi, men det gikk seg til over tid. Anonymous poster hash: 98921...1ff 1
AnonymBruker Skrevet 22. august 2014 #11 Skrevet 22. august 2014 Det er faktisk ikke så uvanlig som man skulle tro, er mitt inntrykk. Bare se på noe så uskyldig som chatten på spillet Wordfeud. Mens jeg hadde bilde av meg selv, et helt normalt bilde av meg selv, så ble jeg nedrent av menn, de fleste i forhold, som var ute etter å chatte seksuelt. Dette var jeg selvsagt ikke interessert i, men jeg ble overrasket over hvor mange i forhold som leter etter noen å ha seksuelle samtaler med. Teorien min er at det handler om tilgjengelighet gjennom apper og uskyldige spill, kombinert med null eller ingen forpliktelse, og avstand nok til at de faller for fristelsen kombinert med tilgjengelighet. To ting de mennene som har tatt kontakt med meg har til felles, bortsett fra at brorparten er i forhold, er at "dette pleier de aldri å gjøre", og innrømmelser om at de vet at de krysser en grense i sitt eget forhold. Anonymous poster hash: 1a3a3...9dc *selv om de vet at det er en form for utroskap eller bedrag mot partner. Anonymous poster hash: 1a3a3...9dc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå