Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde for noen uker siden et ONS med en bekjent. Har kjent han siden u-skolen, men vi ses/snakkes kun ved sammenkomster der vi har felles venner. I grunn veldig sjeldent.

Om noen uker skal vi ha 10 års reunion (u-skolen) og jeg kjenner jeg gruer meg til å dra fordi jeg vet at han skal dit. Jeg har ingen følelser for han, men jeg har aldri hatt et ONS med en jeg kjenner tidligere, så er redd det blir skikkelig kleint.. Er det noen som har vært borti samme situasjon eller har noen tips?

Anonymous poster hash: 010b9...67d

Videoannonse
Annonse
Gjest krokodillen
Skrevet

er ikke noe annet å gjøre enn å late som ingenting. det burde være verdens enkleste sak siden du ikke har følelser for fyren

Skrevet

er ikke noe annet å gjøre enn å late som ingenting. det burde være verdens enkleste sak siden du ikke har følelser for fyren

Åååå.... Hadde jeg vært ons'en, og ikke fikk meg noe så ofte, hadde jeg nok sett på dette som en bankers i forhold til å få ett nytt ligg :)

Anonymous poster hash: 22ded...aa4

Gjest krokodillen
Skrevet

Åååå.... Hadde jeg vært ons'en, og ikke fikk meg noe så ofte, hadde jeg nok sett på dette som en bankers i forhold til å få ett nytt ligg :)

Anonymous poster hash: 22ded...aa4

du hadde sikkert det ja. men nå syns ts det er kleint og dermed er vel ikke det aktuelt eller?

Skrevet

Smil og hils, ikke noe mer enn det utover kvelden.

• Liker 1
Skrevet (endret)

..

Endret av Aab88

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...