Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har plutselig gått ned 1kg siden mandag. Er dette noe å beskymre seg for? For 1,5 uke siden var jeg på vekstestimering og hadde et avvik på -10% som er innenfor gjennomsnittet. På mandag var symfysemålet mindre, men legen mente det var fordi magen hadde sunket og at det har vært forskjellige som har målt. Har ikke hatt noe vann i kroppen.

Burde jeg kontakte legen/føden?

Anonymous poster hash: dfb5c...7dd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ta kontakt med sykehuset og be om en ny vekstestimering. De kan ta føtometri hver andre uke for å måle vekst og der er du jo nesten nå.

Anonymous poster hash: ecad5...a26

Skrevet

Jeg gikk også ned et par kg rett før termin/fødsel. Jordmor synes ikke det var unormalt eller rart derfor ble jeg ikke bekymret. Men er du bekrymret så ringer du sykehuset/føden. Bedre med en gang for mye enn en for lite. Har akkurat lest om noen som ikke hadde igjen omtrent noe fostervann da hun var på kontroll, så lurt å sjekke! Mener ikke å skremme deg! :blomst:

Anonymous poster hash: ff85c...1d9
Skrevet

Takk for svar begge to! :) Ringte føden å hørte, trengte ikke komme inn i dag siden jeg kjente godt med liv, men de ønsket ikke å vente helt til onsdag med kontroll, så det ble fremskyndet til mandag.

Anonymous poster hash: dfb5c...7dd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...