Gå til innhold

Hvor mye betyr egentlig personlighet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg får så vondt av ene kameraten til typen. Han har aldri hatt en kjæreste og kompisene hans sier han aldri har hatt sex engang. Hvis han er på fest med oss ender jeg ofte opp med å prate med han, siden jeg har litt vondt av han. Og det kommer tydelig frem at han er ensom og ønsker seg kjæreste, men ingen virker interesserte.

Jeg har sett han prøve å snakke med damer på byen flere ganger, men de går med en gang han åpner kjeften. Og det er litt trist. Han er en utrolig hyggelig fyr. Han er smart og lett å snakke med, og er konge på å fortelle morsomme historier og vitser. Det virker igrunn som problemet hans er at han er kraftig overvektig. Så en fin personlighet har han ikke kommet langt med til nå. Han har prøvd nettdating, men det har visst ikke funka til nå. Jeg har hele tiden sagt "slapp av, det finnes noen der ute for alle!", men nå begynner jeg å lure.

Hvor viktig er personlighet for deg? Hadde du gitt sjansen til en kraftig overvektig?

Anonymous poster hash: 98603...3f3

Videoannonse
Annonse
Gjest Trollkarlen
Skrevet

Selv ikke kraftig overvektige kvinner vil ha han?

Skrevet

Personlighet går bare så langt, de må finne en seksuell tilknytning med personen også. Antar du er seksuelt tilknyttet til kjæresten din foreksempel.

Anonymous poster hash: cdced...019

Skrevet

Personlighet er desidert viktigst. Ja, jeg hadde gitt ham sjansen. Jeg blir gjerne forelska i personligheten, og deretter kommer utseendet naturlig, det gjør ham nesten automatisk kjekk/fin i mine øyne.

Mvh Yvonne :heiajente:

• Liker 2
Skrevet

Jeg får så vondt av ene kameraten til typen. Han har aldri hatt en kjæreste og kompisene hans sier han aldri har hatt sex engang. Hvis han er på fest med oss ender jeg ofte opp med å prate med han, siden jeg har litt vondt av han. Og det kommer tydelig frem at han er ensom og ønsker seg kjæreste, men ingen virker interesserte.

Jeg har sett han prøve å snakke med damer på byen flere ganger, men de går med en gang han åpner kjeften. Og det er litt trist. Han er en utrolig hyggelig fyr. Han er smart og lett å snakke med, og er konge på å fortelle morsomme historier og vitser. Det virker igrunn som problemet hans er at han er kraftig overvektig. Så en fin personlighet har han ikke kommet langt med til nå. Han har prøvd nettdating, men det har visst ikke funka til nå. Jeg har hele tiden sagt "slapp av, det finnes noen der ute for alle!", men nå begynner jeg å lure.

Hvor viktig er personlighet for deg? Hadde du gitt sjansen til en kraftig overvektig?

Personlighet betyr enormt, utseende betyr lite. I tillegg er det mange andre faktorer som betyr mye.

Anonymous poster hash: 85cf7...5b3

Skrevet

Han blir avvist av alle. Eller bare friendzoned, han har masse jentevenner. Og nå etter mange år med kun avvisninger har han fått en veldig dårlig innstilling. Sånn type "jeg tror jeg er en taper", og det hjelper jo ikke noe særlig heller.

Gjest Trollkarlen
Skrevet

Han blir avvist av alle. Eller bare friendzoned, han har masse jentevenner. Og nå etter mange år med kun avvisninger har han fått en veldig dårlig innstilling. Sånn type "jeg tror jeg er en taper", og det hjelper jo ikke noe særlig heller.

Kraftig overvekt er akkurat ikke noe sjakktrekk for å si det sånn. Hadde bedt han begynne å trene. Om det er kun overvekt som er hindringen, så løses det ganske enkelt i løpet av et par år. Selvfølgelig om han liker inaktivitet og mat bedre enn jenter så er det jo et valg han tar. Litt synd at selv fyldige jenter ikke vil ha han, men de sliter vel med akkurat det samme selv.

Skrevet

Personlighet er viktigst, men han er ikke kjærestemateriale hvis jeg ikke er tiltrukket. Tiltrukket i den forstand at jeg gladelig river av ham klærne og harver over ham fordi den seksuelle kjemien er elektrisk. FOr meg handler tiltrekning mer om kjemi enn kroppens utseende, så det er mulig jeg hadde vært tiltrukket av ham.

Anonymous poster hash: e2ccd...b26
  • Liker 2
Gjest Heartbeat
Skrevet

Personlighet er desidert viktigst. Ja, jeg hadde gitt ham sjansen. Jeg blir gjerne forelska i personligheten, og deretter kommer utseendet naturlig, det gjør ham nesten automatisk kjekk/fin i mine øyne.

Mvh Yvonne :heiajente:

Helt enig :)

Kraftig overvekt er akkurat ikke noe sjakktrekk for å si det sånn. Hadde bedt han begynne å trene. Om det er kun overvekt som er hindringen, så løses det ganske enkelt i løpet av et par år. Selvfølgelig om han liker inaktivitet og mat bedre enn jenter så er det jo et valg han tar. Litt synd at selv fyldige jenter ikke vil ha han, men de sliter vel med akkurat det samme selv.

Tror det er nettopp det de ikke gjør :) Derfor velger de han bort.

Skrevet

Jeg synes selv personlighet er det viktigste. Men hvor kraftig overvektig er han? For det har jo litt med det livet man ønsker å leve. Jeg er selv lett overvektig, legger ekstremt lett på meg. Og ønsker ikke å være overvektig. Derfor prøver jeg å bevege meg en del og spise sunt. Jeg kan fint være sammen med en overvektig mann som ønsker det samme som meg.

Men en overvektig mann som ikke klarer en lang tur i skogen, og drar inn masse godis og usunn mat i huset, vil ikke jeg ha. For jeg vet at da tar det ikke lang tid før det blir mindre bevegelse og mere snop på meg.

• Liker 3
Gjest krokodillen
Skrevet

personlighet hjelper ikke på valg av kjæreste med mindre han også appelerer til meg fysisk sett. jeg tiltrekkes ikke av veldig overvektige mennesker.

Gjest krokodillen
Skrevet

hvorfor er dette en selvfølge? du vet at selv om man er overvektig så betyr ikke det at man automatisk tenner på overvektige?

og motsatt. jeg kjenner en fyr som er rimelig fit men han har bare halvchubby damer. det er det han tenner på.

Skrevet

Definer kraftig overvektig. Har null problem med å date en bamse på 100 kg, men om vi er nærmere 200 så er det en dealbreaker for meg. Helseskadelig og veldig lite attraktivt. Vitner om at han ikke bryr seg selv og jeg hadde vært såpass redd for vedkommendes helse at jeg aldri i livet hadde turt å knytte meg til ham.

Anonymous poster hash: 53947...c6c
Skrevet

Jeg lurer også litt på hvor kraftig han er. Jeg kjente en i hans situasjon og der snakker vi om overvekt som gjør det umulig å gå tur med hunden eller i det hele tatt gå opp en trapp.

Da kan jeg forstå at vekten blir et hinder for de aller fleste.

Skrevet

Hvor viktig er personlighet for deg? Hadde du gitt sjansen til en kraftig overvektig?Anonymous poster hash: 98603...3f3

Min bestekamerat i de seine ungdomsåra var som dette. Overvektig, intelligent, morsommere enn de fleste stand-upere og supersosial.

Men null og niks med damer. Hverken ONS eller forhold. Det hendte han prøvde seg men det endte alltid i vennesona.

Men det noe med at personlighet rommer så veldig mye mer enn humor og intelligens, det er noe med den gode kjemien man får med noen mennesker, og den tror jeg det var umulig å få med min kamerat.

Anonymous poster hash: 20fa7...1db

Skrevet

Hva er kraftig overvekt? Og hvordan er ansiktet hans da?

Anonymous poster hash: 58897...15a
Skrevet (endret)

For men gjelder utseende mye mer enn for damer.

Ser man mer i detaljer på hvorfor menn eks tiltrekkes av damer som er slanke, store pupper, langt hår osv

er det mer nedarvede gener, store pupper = større sjanse for at avkom overlever, langt hår symboliserer ungdommelighet og sunnhet osv.

Han her må begynne å trene, han kan være overvektig trenger ikke være Zyzz det som han må fokusere på er å ta vare på seg selv, klær sko og detaljer som kvinner legger merke til, det viktigste av alt er at han må få selvtilliten opp... damer lukter dårlig selvtillit på en mils radius ( og needyness )

Han er smart sier du ? be han lese Dubble Your dating, ask men, the game, mystery Method.....

Ja 80 % er kast i bøtta men det er en rød tråd igjennom matrialet som er greit å skjønne, så banale ting som å ha skikkelige sko og ikke dukke opp i gummistøvler på byn.

Endret av Dr_love
  • Liker 2
Skrevet

Send meg en PM om han bor i Oslo og er villig så skal jeg ta han med på byn sammen med gutta.. han må ville det selv og kommer til å bli mitt personlige prosjekt

• Liker 1
Skrevet

Jeg var på date med en kraftig overvektig mann for noen uker siden. Han er ganske søt i ansiktet, og har egentlig de fleste egenskaper jeg ønsker meg i en mann. I tillegg så forguder han meg. Men overvekten ødelegger, da det er umulig å ha sex med han. Vi prøvde flere ulike stillinger, men den rakk rett og slett ikke inn! Dessuten følte jeg meg nesten kvelt når han lå oppå meg, og jeg klarte ikke ta rundt han - ikke på langt nær!

Så lenge han ikke er interessert i å gjøre noe med vekta si, kan jeg rett og slett ikke være i et forhold hvor det ikke er mulig å ha sex. I tillegg klarer han ikke å være så aktiv i hverdagen som jeg ønsker av en partner, og han kommer til å få store helseproblemer i temmelig ung alder hvis han ikke går kraftig ned i vekt.

Så dessverre, personlighet er viktig, men det hjelper ikke når det blir sånn som dette.

Anonymous poster hash: 14d13...27b

Gjest Heartbeat
Skrevet

Kan du ikke legge ut en link til sånn ca hvordan han ser ut?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...