AnonymBruker Skrevet 22. august 2014 #1 Skrevet 22. august 2014 Er dette veldig tidlig? Vi er så utrolig forelskede begge to men jeg vet at dette kan være mannen jeg ønsker å dele livet med. Jeg har allerede fått meg jobb i hans by og planen min var egentlig å finne et sted først for meg selv men i går spurte han om jeg ikke hadde lyst å flytte rett inn til ham for han hadde veldig lyst til det. Vi er voksne begge to(34 og 33, ingen har barn) og spesielt jeg føler at jeg ikke ønsker å vente i evigheter mtp eventuelt bryllup, barn mm. Anonymous poster hash: ec39c...d52
AnonymBruker Skrevet 22. august 2014 #2 Skrevet 22. august 2014 Du får deg et gratis bo, han får sex, win win for begge to!Anonymous poster hash: 55fa1...ab9 4
AnonymBruker Skrevet 22. august 2014 #3 Skrevet 22. august 2014 Bare å flytte inn det, vi flyttet sammen etter 5 mnd =) Det er 4 år siden Anonymous poster hash: 9a86f...ab8
AnonymBruker Skrevet 22. august 2014 #4 Skrevet 22. august 2014 go for it! lykke til! Anonymous poster hash: 9a293...ff9
AnonymBruker Skrevet 22. august 2014 #5 Skrevet 22. august 2014 Vi flytta sammen etter 3 mnd. Har det veldig bra sammen Anonymous poster hash: 878a9...3e5
nessi Skrevet 22. august 2014 #6 Skrevet 22. august 2014 Vi flytta sammen etter 1.5 uke og ha nå vært gift i 10 år 3
AnonymBruker Skrevet 22. august 2014 #7 Skrevet 22. august 2014 Vi flyttet sammen etter 3-4 mnd og forholdet er like bra som den gang, om ikke bedre Anonymous poster hash: fcf39...3ed
inlovewith Skrevet 22. august 2014 #8 Skrevet 22. august 2014 Alle venninne mine var skeptiske når jeg flytta sammen med typen etter 6mnd(!!), men jeg mener man er nødt til å bo sammen for å se om man faktisk passer sammen vi har bodd sammen i 5år nå, så for oss funka det fint
AnonymBruker Skrevet 22. august 2014 #9 Skrevet 22. august 2014 vi bodde ca 50% sammen fra starten av, og bodde sammen etter 3-4 mnd. Var gift under et år etter. nå 5år etter har i det bedre enn noen gang med liten baby:) Kjør på! Anonymous poster hash: 05438...34f
Gjest krokodillen Skrevet 22. august 2014 #10 Skrevet 22. august 2014 Alle venninne mine var skeptiske når jeg flytta sammen med typen etter 6mnd(!!), men jeg mener man er nødt til å bo sammen for å se om man faktisk passer sammen vi har bodd sammen i 5år nå, så for oss funka det fint joda, men alt til sin tid. selv om det funket for dere så er det ikke til å stikke under en stol at for svært mange så er det for tidlig. jeg hadde aldri gått inn på tanken en gang å flytte sammen etter bare noen mnd. whats the rush?
Vifte Skrevet 22. august 2014 #11 Skrevet 22. august 2014 Jeg og eksen flyttet sammen etter 3 måneder. Det tok slutt etter ett år 1
naturbarn Skrevet 22. august 2014 #12 Skrevet 22. august 2014 Vi flyttet sammen etter 2.5 mnd. Vi var forelsket og i mine øyne var han den rette. Alt stemte og jeg hadde en kjempegod følelse. Jeg ville aldri gjort det igjen. 2.5 mnd er ingenting og jeg skulle ønske jeg kunne gjort valget mitt på nytt. Så fort dere flytter sammen så binder man seg veldig tett og det er ikke lett å bryte ut av det selv om man ikke eier eller har barn. Jeg ville ventet litt lenger enn 3 mnd. Hør litt på de rundt dere. Forstår at dere er forelsket og kan ikke få nok av hverandre, men ja.... Jeg har vel sagt hva jeg tenker. Jeg bor forresten med mannen ennå, 11 år senere, men det vil ikke si at jeg gjorde det rette. 1
AnonymBruker Skrevet 22. august 2014 #13 Skrevet 22. august 2014 Hvorfor flytte sammen så tidlig og la hverdagen komme hvis man kan dra det ut litt ut nyte datingsfasen, med felles utflukter og sånt? Avtale heller at du skal flytte til ham ved nyåret fordi du vil bli vant til den nye byen og jobben først. Og bli bedre kjent med kjæresten, så klart. Og til deg over som sier hun skal få bo gratis... Jeg vedder på at TS må dele utgiftene med kjæresten og muligens betale litt i leie også. Så det er i hvert fall vinn-situasjon for ham. Anonymous poster hash: 6f85a...f51 2
AnonymBruker Skrevet 22. august 2014 #14 Skrevet 22. august 2014 Vi flyttet sammen etter 2.5 mnd. Vi var forelsket og i mine øyne var han den rette. Alt stemte og jeg hadde en kjempegod følelse. Jeg ville aldri gjort det igjen. 2.5 mnd er ingenting og jeg skulle ønske jeg kunne gjort valget mitt på nytt. Så fort dere flytter sammen så binder man seg veldig tett og det er ikke lett å bryte ut av det selv om man ikke eier eller har barn. Jeg ville ventet litt lenger enn 3 mnd. Hør litt på de rundt dere. Forstår at dere er forelsket og kan ikke få nok av hverandre, men ja.... Jeg har vel sagt hva jeg tenker. Jeg bor forresten med mannen ennå, 11 år senere, men det vil ikke si at jeg gjorde det rette. Skal du skille deg fra mannen din?Anonymous poster hash: 55fa1...ab9
AnonymBruker Skrevet 22. august 2014 #15 Skrevet 22. august 2014 Hvorfor flytte sammen så tidlig og la hverdagen komme hvis man kan dra det ut litt ut nyte datingsfasen, med felles utflukter og sånt?Avtale heller at du skal flytte til ham ved nyåret fordi du vil bli vant til den nye byen og jobben først. Og bli bedre kjent med kjæresten, så klart. Og til deg over som sier hun skal få bo gratis... Jeg vedder på at TS må dele utgiftene med kjæresten og muligens betale litt i leie også. Så det er i hvert fall vinn-situasjon for ham. Anonymous poster hash: 6f85a...f51 Og jeg vedder på at det blir sex i bytte med gratis bo, dette skjer ganske ofte faktisk.Anonymous poster hash: 55fa1...ab9 1
AnonymBruker Skrevet 22. august 2014 #16 Skrevet 22. august 2014 Vi flyttet mer eller mindre sammen etter 1 uke Anonymous poster hash: 4c6b8...1ed
naturbarn Skrevet 22. august 2014 #17 Skrevet 22. august 2014 Skal du skille deg fra mannen din?Anonymous poster hash: 55fa1...ab9 Jeg er ikke gift, men jeg kommer ikke til å være med denne mannen til jeg dør. Vi har familie sammen så det er ikke så enkelt å bare kvitte seg med han for å si det stygt. Men den vanskelige delen av personligheten hans kom fram lenge etter at vi flyttet sammen. Jeg var fullstendig blind av forelskelse den første tiden... 1
AnonymBruker Skrevet 22. august 2014 #18 Skrevet 22. august 2014 Jeg flyttet sammen med min samboer etter kort tid, 2-3 mnd, og angrer litt på det. Hadde vi bare vært kjærester hadde vi sikkert slått opp for lenge siden, men når man bor sammen spiller flere ting inn; man blir veldig knyttet til hverandre, vant til å være sammen ''hele tiden'', det har ikke alltid vært lett for den parten som evt må flytte ut å finne et nytt sted å bo... Slike ting har ført til mange urasjonelle valg som at nå prøver eeen gang til. Og en gang til. Men det kan jo gå begge veier, sier ikke nødvendigvis at jeg ikke hadde gjort det samme igjen. Bare vært litt mer obs på potensielt dårlige vaner og kommunikasjon som kan bli vanskeligere å endre etter lang tid. Anonymous poster hash: 8b84e...167 1
RockyRose Skrevet 22. august 2014 #19 Skrevet 22. august 2014 Eg personlig tykkjer 3 mnd er veldig lite. Kor lenge har du kjent han før desse 3 mnd? Om det berre er snakk om 3 mnd frå dykk vart kjende, så veit ein veldig lite om kvarandre. Det kan sjølvsagt gå bra som fleire her fortel, men det kan og gå veldig gale..
AnonymBruker Skrevet 22. august 2014 #20 Skrevet 22. august 2014 Mannen min og jeg kjøpte hus og flyttet sammen etter 3mnd. Folk kan mene hva de vil, det føltes riktig for oss og det har gått kjempe bra. Vært sammen i 3,5år nå og gift i ca 1,5år Anonymous poster hash: 5edf2...1d3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå