AnonymBruker Skrevet 22. august 2014 #1 Skrevet 22. august 2014 Jente på 28 her som sliter litt med vonde tanker om dagen.. Kjæresten hadde en flørt på gang rett før han traff meg. (Ett år siden) Det var visst slik at han var kjempeinteressert, men ikke hun, men de sov nakne sammen, flørtet masse, var mye sammen, tøys og tull. Jeg ble fort oppmerksom på denne damen etter at vi traff hverandre fordi hun sendte masse "kyssefjes" og andre flørtende greier til han på fb. Jeg spurte han om hun, hvem hun var osv..og han sa at de hadde flørtet en del, slik at "alle" trodde at det var noe mellom de men at det ikke hadde blitt noe. Jeg tenkte ikke så mye mer over det, men senere ved et "uhell" leste jeg en melding han hadde skrevet til en kompis om hun før han traff meg. Der sto det tydelig hvor fantastisk han synes hun var, han var VELDIG interessert, men hun var så kostbar.. De vanker i samme store omgangskrets og vi har ofte truffet henne på fest. Jeg synes det er litt ubehagelig og dette vet han. Det er helt greit at han prater med henne, men ikke noe flørting på bakgrunn av at han har vært interessert i henne. Dette har han ikke respektert, og på en fest sto de som eneste par på dansegulvet og danset tett til en rolig låt. Fy så sint jeg ble. En dans med andre er i utgangspunktet helt ok, men ikke med henne med den bakgrunnen de har. Synes jeg. Han skjønte ikke reaksjonen min, selv om jeg VET at han hadde reagert mye kraftigere enn jeg i hvis det hadde vært motsatt. Hun har fått med seg at jeg er usikker på de to og har fortalt meg at hun aldeles ikke er interessert i han annet enn en venn, han er ikke hennes type. På spørsmål om hvorfor hun da har flørtet så mye med han og valgt å sove naken sammen med han flere ganger sa hun at hun liker kroppskontakt og er glad i å flørte. Greit nok. Men JEG er ikke interessert i at kjæresten min skal fortsatt være venn med denne "flørtete damen" som han har sett naken og vært veldig interessert i, men dessverre ikke fikk.... Her om dagen sto facebook`en hans åpen og jeg så at der lå en samtale med denne damen. Jeg klarte ikke å la vær og se og det sto omtrent dette: Hun: ... Han: Heeeei, det var lenge siden. Hun: Ja, det blir jo det når det er som det er. Går det bra med deg/dere? Han: Tja, opp og ned, tror at vi to får komme oss sammen og bli gamle sammen i varmere strøk ;-) Hun: HAHA, ja kanskje det ;-) savner deg jo Han: mmm, jeg SAVNER deg også :-* Hun: :-) men nå skal jeg legge meg, goood og stor nattaklem til deg. Han: Takk du, den ble tatt GODT i mot :-* MISS YOU!!! Dette var VONDT å se. Jeg har konfrontert han med det, og han forklarer det slik: Han savner ikke hun direkte, men han savner alt det morsomme de fant på, ikke bare de to men som en del av en gjeng liksom. (Han har ikke kuttet ut en hel gjeng altså) Han innrømmer at han var betatt av hun og lurte på om det kunne bli noe mer mellom de. Han mener at de bør kunne være venner og ha kontakt fremdeles. Jeg takler dette her så dårlig. Hadde dette være en dame som vi aldri så så hadde det vært en ting, men vi risikerer å treffe henne på fester og jeg vet at han gjerne treffer henne på fest uten meg, hvis jeg ikke er med. Han sier at de ikke har noe kontakt, og jeg synes heller ikke de bør det. Synes det er respekløst rett og slett. Hva synes dere? overreagerer jeg? Anonymous poster hash: a5b8f...bdf
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 22. august 2014 Populært innlegg #2 Skrevet 22. august 2014 Du overreagerer ikke ! Anonymous poster hash: 5ac75...875 55
AnonymBruker Skrevet 22. august 2014 #3 Skrevet 22. august 2014 Du overreagerer ikke ! Anonymous poster hash: 5ac75...875 Nei, ikke i det hele tatt!Anonymous poster hash: 5c239...383 7
Prestekragen Skrevet 22. august 2014 #6 Skrevet 22. august 2014 Sånn der er IKKE greit å skrive. Han oppfører seg jo helt respektløst! Jeg ville tatt et ordentlig oppgjør med fyren. Enten så er det deg og bare deg han vil ha, eller så får han kose seg med hu dama. Uansett så må han ta et valg, han kan ikke få i pose og sekk 10
Britt Banditt Skrevet 22. august 2014 #7 Skrevet 22. august 2014 Eh, reagerer mest på den om at de bør bli gamle sammen i varmere strøk= Han vil heller være med henne. 19
AnonymBruker Skrevet 22. august 2014 #8 Skrevet 22. august 2014 Helt uakseptabelt! Spesielt siden dere og har vært sammen såpass lenge (et år).Anonymous poster hash: f7961...543 4
dillyduzit Skrevet 22. august 2014 #9 Skrevet 22. august 2014 Helvete. Det virker jo i bunn og grunn som at han ikke respekterer deg. 8
AnonymBruker Skrevet 22. august 2014 #11 Skrevet 22. august 2014 Det hadde jeg aldri i verden funnet meg i. Aldri. Anonymous poster hash: a9bf0...5cf 14
AnonymBruker Skrevet 22. august 2014 #12 Skrevet 22. august 2014 Ts her...takk for svar. Vet ikke hva jeg skal si til han eller kreve? På lørdag er han med og arrangerer en fest. Jeg skal ikke på den festen, jeg har en skadet fot så jeg kommer meg ikke ut. Det kommer ikke så mye folk, men jeg ser på facebook at hun er en av dem. Jeg kommer jo til å sitte hjemme og gråte fordi jeg synes det er så ubehagelig. Hun vil garantert prate og flørte med han, ikke at flørtingen fra hennes side betyr noe, hun er jo en flørtete type. Men å vite at han da sikkert blir smigret, betatt, nyter det osv..hvertfall i mitt hode og utifra det han skriver. Han sier at han nå evt. kun vil ha henne som en artig venninne, han har jo meg...men jeg takler det ikke. Anonymous poster hash: a5b8f...bdf
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 22. august 2014 #13 Skrevet 22. august 2014 Han respekterer deg ikke. Du fortjener bedre! I og med at du er såpass "gammel" (no offence) som 28 år burde du stikke så fort som du kan ut av det forholdet dersom du kan tenke deg barn en gang i fremtiden. Biologisk klokke, og alt det der. Jeg tenker litt langsiktig her altså. Men tiden går jo fort. Så jeg hadde nok forlatt ham.
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 22. august 2014 #14 Skrevet 22. august 2014 Ts her...takk for svar. Vet ikke hva jeg skal si til han eller kreve? På lørdag er han med og arrangerer en fest. Jeg skal ikke på den festen, jeg har en skadet fot så jeg kommer meg ikke ut. Det kommer ikke så mye folk, men jeg ser på facebook at hun er en av dem. Jeg kommer jo til å sitte hjemme og gråte fordi jeg synes det er så ubehagelig. Hun vil garantert prate og flørte med han, ikke at flørtingen fra hennes side betyr noe, hun er jo en flørtete type. Men å vite at han da sikkert blir smigret, betatt, nyter det osv..hvertfall i mitt hode og utifra det han skriver. Han sier at han nå evt. kun vil ha henne som en artig venninne, han har jo meg...men jeg takler det ikke. Anonymous poster hash: a5b8f...bdf Du burde slå opp med ham asap mener jeg.
AnonymBruker Skrevet 22. august 2014 #15 Skrevet 22. august 2014 Ja. Kom deg ut av det barnslige forholdet der. Ja, jeg mener det er utrolig barnslig å oppføre seg som han og hun venninnen hans gjør. Anonymous poster hash: 2bdc3...488 9
Blackbird Skrevet 22. august 2014 #16 Skrevet 22. august 2014 Er ikke ofte jeg svarer på slike tråder men jeg kjente at jeg ble provosert på dine vegne. Jeg hater uærlige folk og han er ikke ærlig med deg! Han trives sikkert med deg - men det er tydelig at han ikke pr dags dato respekterer deg såpass at at han tar hensyn til dine følelser ang Hvordan de to omgåes. At han i tillegg har skrevet akkurat det han har skrevet sier veldig mye om hva han egentlig tenker/føler om henne. Jeg syns du skal dra... Lykke til. God klem til deg! 6
Anglofil Skrevet 22. august 2014 #17 Skrevet 22. august 2014 Ja, dette hadde jeg reagert ganske kraftig på. Det er ganske tydelig for meg at han er uærlig mot deg. Mvh Yvonne 7
AnonymBruker Skrevet 22. august 2014 #18 Skrevet 22. august 2014 Slå opp ts. Du vil ikke angre:) Gi deg selv muligheten til å ha det fint fremover. Om et halvt år har du kommet deg videre og hvem er disse to da? To stykk rare mennesker med "sitt"... like spennende på avstand? kom deg bort Anonymous poster hash: 68823...992 6
AnonymBruker Skrevet 22. august 2014 #20 Skrevet 22. august 2014 Han respekterer deg ikke. Du fortjener bedre! I og med at du er såpass "gammel" (no offence) som 28 år burde du stikke så fort som du kan ut av det forholdet dersom du kan tenke deg barn en gang i fremtiden. Biologisk klokke, og alt det der. Jeg tenker litt langsiktig her altså. Men tiden går jo fort. Så jeg hadde nok forlatt ham. Hjeeeeeeeeeeeelp. Det er lenge siden jeg har vært så opptatt av å hjelpe en trådstarter som ts...så leste jeg nedover og plusset på innlegg: dump han osv... så kom dette:P måtte seriøst lese TRE ganger. Holder på å le meg i hjel Hæææ??? Anonymous poster hash: 68823...992 8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå