AnonymBruker Skrevet 22. august 2014 #1 Skrevet 22. august 2014 For to helger siden kom en jente bort og sa hun hadde flørtet med kjæresten min. Eller. Hun da han hadde prøvd seg på henne og hun visste ikke at vi var sammen. Han hadde vært drøy og sagt mye skittent. Han forklarte seg og mente hun måtte ha misforstått. Jeg stolte på han og tilga. Men nå i går var vi ute sammen. Han satt på andre siden av bordet og snakket med ei jente, de virka veldig flørtete og jeg ble lei meg. Vi fikk øyekontakt, han ristet på huet som for å berolige meg og fortsatte pratingen. Litt senere kom jenta bort til meg og forklarte at kjæresten min hadde flørtet villt og at hun ikke hadde anelse om at vi var sammen. Kjæresten min forklarte det med at han prøvde å hooke kompisen sin med henne, men hun sa til meg at hun aldri hadde hørt om denne kompisen en gang så hun ante ikke hva han snakket om. Til slutt ble jeg så sliten at jeg dro til ei venninne og sov der i natt. Samboeren min klikket helt og mente jeg dro for å få "pikk". Jeg er våken nå og har prøvd å ringe han, men jeg vet helt ærlig ikke hva jeg skal si. Han ble jo avslørt i går selv om han nekter for det. Skal jeg på nytt stole på han, eller innse at han er notorisk utro og en løgner? Anonymous poster hash: bfaef...505
AnonymBruker Skrevet 22. august 2014 #2 Skrevet 22. august 2014 Det virker som om han trenger bekreftelse fra andre jenter. At det er viktig for han å vite at han fortsatt kan sjekke opp jenter. Syntes ikke det er en type noen fortjener, tenker du får det bedre uten han.Anonymous poster hash: 4053e...0c4 4
94happy Skrevet 22. august 2014 #3 Skrevet 22. august 2014 Det virker som om han trenger bekreftelse fra andre jenter. At det er viktig for han å vite at han fortsatt kan sjekke opp jenter. Syntes ikke det er en type noen fortjener, tenker du får det bedre uten han.Anonymous poster hash: 4053e...0c4 Enig i dette!
Aqila Skrevet 22. august 2014 #4 Skrevet 22. august 2014 Gi opp det der, det er ikke vits å bruke tid på en sånn person. Jeg hadde blitt veldig flau hvis jeg var i din situasjon hvor disse jentene har kommet til meg i ettertid.. Bedre å gjøre det slutt nå enn å la det gå til noe verre. Hvis han er så tøff og tør å gjøre slikt foran deg, hva kan han finne på å gjøre bak din rygg da? 2
Crobern Skrevet 22. august 2014 #5 Skrevet 22. august 2014 Spørsmålet er heller: Orker du dette? Orker du å gang på gang få høre at har flørtet med noen? Selv om det ikke ligger noe bak det fra hans side, så liker ikke du dette. Og det burde han respektere. Men du må respektere deg selv såpass, at du ikke blir der om dette sliter på deg. 2
AnonymBruker Skrevet 22. august 2014 #6 Skrevet 22. august 2014 Har hørt litt rundt. Viser seg at det nok en gang var en jente som ville ødelegge. Flere jeg kjenner og til og med hennes beste venn bekreftet at hun bare sa dritt. Jeg er helt sjokkert. Dette er andre gang på kort tid en jente har forsøkt å splitte meg og kjæresten min. Jeg forstår ingenting. Anonymous poster hash: bfaef...505
Gjest alegria Skrevet 22. august 2014 #7 Skrevet 22. august 2014 Har hørt litt rundt. Viser seg at det nok en gang var en jente som ville ødelegge. Flere jeg kjenner og til og med hennes beste venn bekreftet at hun bare sa dritt. Jeg er helt sjokkert. Dette er andre gang på kort tid en jente har forsøkt å splitte meg og kjæresten min. Jeg forstår ingenting.Anonymous poster hash: bfaef...505 Ikke tro på alt du hører. Men unnskyld, du skrev i HI "Men nå i går var vi ute sammen. Han satt på andre siden av bordet og snakket med ei jente, de virka veldig flørtete og jeg ble lei meg". Du var jo der og så hele greia, og plutselig er alt tull likevel? Man kan vel se om noen har en flørtende tone selvom de sitter på andre siden av bordet.
AnonymBruker Skrevet 22. august 2014 #8 Skrevet 22. august 2014 Ikke tro på alt du hører. Men unnskyld, du skrev i HI "Men nå i går var vi ute sammen. Han satt på andre siden av bordet og snakket med ei jente, de virka veldig flørtete og jeg ble lei meg". Du var jo der og så hele greia, og plutselig er alt tull likevel? Man kan vel se om noen har en flørtende tone selvom de sitter på andre siden av bordet. Vel siden hun åpenbart flørtet så var det jo flørting. Hun sa også at hun var interessert i kjæresten min og ikke kompisen. Jeg vet at kjæresten min har vanskelig for å skjønne at noen sjekker han opp. Han ser veldig bra ut men han ser det ikke selv. Jeg sa ikke at det var tull, de pratet jo sammen, men det meste hun mente de sa fant hun opp. Anonymous poster hash: bfaef...505
Gjest daisydaisy Skrevet 22. august 2014 #9 Skrevet 22. august 2014 Spørsmålet er vel om du klarer å stole på en som han igjen, og om du vil være med en som behandler deg som dritt, FORAN deg.
Gjest alegria Skrevet 22. august 2014 #10 Skrevet 22. august 2014 (endret) Vel siden hun åpenbart flørtet så var det jo flørting. Hun sa også at hun var interessert i kjæresten min og ikke kompisen. Jeg vet at kjæresten min har vanskelig for å skjønne at noen sjekker han opp. Han ser veldig bra ut men han ser det ikke selv. Jeg sa ikke at det var tull, de pratet jo sammen, men det meste hun mente de sa fant hun opp.Anonymous poster hash: bfaef...505 Denial, denial, denial.... En gutt (som er vandt til oppmerksomhet) vil som regel skjønne når en jente sjekker ham opp. Hvordan var han tilbake da? Endret 22. august 2014 av alegria
AnonymBruker Skrevet 22. august 2014 #11 Skrevet 22. august 2014 Denial, denial, denial.... En gutt (som er vandt til oppmerksomhet) vil som regel skjønne når en jente sjekker ham opp. Hvordan var han tilbake da? Han er ikke vant til oppmerksomhet. Det er nå i det siste folk har fått opp øynene for han. Han tror ikke selv på komplimenter han får. Svært dårlig selvtillit. Han var hyggelig tilbake. Jeg hørte ikke hva de sa. Anonymous poster hash: bfaef...505
AnonymBruker Skrevet 22. august 2014 #12 Skrevet 22. august 2014 Spørsmålet er vel om du klarer å stole på en som han igjen, og om du vil være med en som behandler deg som dritt, FORAN deg. Hvis han ikke har sagt det som hun jenta sier, så har han jo ikke gjort noe galt. Det er jo lov å snakke. Anonymous poster hash: bfaef...505
Gjest daisydaisy Skrevet 22. august 2014 #13 Skrevet 22. august 2014 Hvis han ikke har sagt det som hun jenta sier, så har han jo ikke gjort noe galt. Det er jo lov å snakke.Anonymous poster hash: bfaef...505 Dette har jo ifølge ts skjedd to ganger. Og begge jentene har selv fortalt henne det. Go figure.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå