Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Linneah2013
Skrevet

Min elskede kjæreste, som sa for to dager siden at han gledet seg til å flytte sammen med meg, skulle flytte inn når han kom hjem fra jobb,skulle komme igår, savner meg og elsker meg,og gledet seg til fremtiden. Så igår sier han at han må være ei uke til på jobb, sjøen, fordi en ikke kom, men han kunne ikke ringe og det ville bli lite internett pga dårlig signal....plutselig. åååå som jeg gledet meg til han skulle komme. Vel, nå har han ikke vært på facebook på femten timer, nett har han fordi det står han var aktiv for 15 timer siden totalt ulikt ham det, og måten han sa ting på fikk magefølelsen min til å bli overbevist om at han istedet for å komme hjem har dratt til eksen eller ei anna dame.. noe skurrer ihvertfall. Faen kor sint, såret og lei meg jeg er. Måtte bare få det ut

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan jo godt være han forteller sannheten. Har du en grunn til å ikke stole på ham eller bare maler du fanden på veggen for ingenting?

• Liker 3
Gjest _LilleMy
Skrevet

Han sa jo at han ikke hadde internett. Det er ulikt han fordi han er pålogget når han har internett, men nå har han jo ikke det. Har du en grunn til å ikke stole på han? Stol på han med mindre han ikke har gitt deg en grunn til noe annet, og ikke lag problemer ut av noe som sikkert er ikke er noe engang.

• Liker 3
Gjest Linneah2013
Skrevet

Kan jo godt være han forteller sannheten. Har du en grunn til å ikke stole på ham eller bare maler du fanden på veggen for ingenting?

Han svarer ikke på melding, ser jo han er på mobil på FB, så da har han interne

tt

Gjest Linneah2013
Skrevet

Han sa jo at han ikke hadde internett. Det er ulikt han fordi han er pålogget når han har internett, men nå har han jo ikke det. Har du en grunn til å ikke stole på han? Stol på han med mindre han ikke har gitt deg en grunn til noe annet, og ikke lag problemer ut av noe som sikkert er ikke er noe engang.

Han har da internett når han står der som aktiv for femten timer siden

Gjest _LilleMy
Skrevet

Han har da internett når han står der som aktiv for femten timer siden

Du sier jo at han har lite internett, det betyr jo ikke null internett.

• Liker 3
Gjest Linneah2013
Skrevet

Da burde han vel svare, så travelt har han det ikke ombord, og helt til nå, og han er på samme plass, har han vært på FB mange ganger i døgnet, plutselig er det stille..

Skrevet

Du virker litt paranoid. Hvis du stoler så lite på kjæresten din så virker det ikke som alt er som det skal fra før av?

Anonymous poster hash: fb037...a64

• Liker 3
Gjest Linneah2013
Skrevet

Du virker litt paranoid. Hvis du stoler så lite på kjæresten din så virker det ikke som alt er som det skal fra før av?

Litt paranoid, ja det har du rett i. Vet jo han hadde to damer på gang tidligere, er vel der det ligger, at jeg tenker han kan ha det igjen. Har nok vært litt "sjalusidrama" fra mi side, har sånn sett gjort alle feil som kan gjøres, han synes det kan være slitsomt....

Skrevet

Hvis du skal være så dramaqueen mister du han ikke til ei annen dame. men fordi han kommer til å bli dritlei.

• Liker 2
Gjest Linneah2013
Skrevet

Hvis du skal være så dramaqueen mister du han ikke til ei annen dame. men fordi han kommer til å bli dritlei.

Du har helt rett i dette, vet ikke hva som skjer her, ikke likt meg å være sånn akkurat

Skrevet

Når han støtt og stadig gjør ting som gjør deg usikker så burde du jo gå fra han?

• Liker 1
Skrevet

Når DU støtt og stadig BLIR usikker så burde du jo gå fra han?

Rettet den for deg.

Det virker ikke som om du er helt klar for et forhold, TS.

Anonymous poster hash: 2f0f4...957

Gjest Linneah2013
Skrevet

Når han støtt og stadig gjør ting som gjør deg usikker så burde du jo gå fra han?

Han gjør egentlig ikke ting som gjør meg usikker, det er meg selv jeg må jobbe med her, selvtilliten min spiller meg innimellom et puss..

Gjest Linneah2013
Skrevet

Uff, når jeg leser gjennom det jeg selv har skrevet får jeg litt vondt inni meg, stakkars mann. Jeg lar tvilen komme han tilgode, og tar meg sammen..Takk, dere snille mennesker som har svart meg.

Skrevet

Rettet den for deg.

Det virker ikke som om du er helt klar for et forhold, TS.

Anonymous poster hash: 2f0f4...957

Haha, uff, trodde jeg svarte på den tråden om kjæresten som flørtet med andre jenter på byen! Takk for at du rettet den, hehe

• Liker 1
Skrevet

Nå kjenner jeg til hvordan det er på sjøen når det kommer til denslags... Altså; han skulle egentlig hjem i går, altså mannskapsbytte.. Ikke sant..? Så måtte han bli værende en uke til. Så da de lå i land i går var det jo dekning, men etterhvert som de kom seg ut på havet igjen forsvinner jo internetten. Og de skal antakelig ligge i et annet felt nå enn de har gjort tidligere i mnd.. Så derfor; dersom han har hatt dekning tidligere, er det på ingen måte sikkert at han har det nå :) Innimellom vil det uansett være et glimt av dekning, men ikke alltid nok til at det er mulig å skrive noe/ta kontakt med noen. Så her ville jeg overhode ikke ha bekymra meg! :) Dersom det er line/ringnot eller såder han er på, så er det VELDIG vanlig å måtte jobbe en uke ekstra her og der dersom det er noen som ikke dukka opp. Veldig gode penger i å jobbe en uke ekstra sånn som dette.. Så jeg hadde ikke ofra det en eneste tanke :)

Anonymous poster hash: b6ede...aa4
Skrevet

Litt paranoid, ja det har du rett i. Vet jo han hadde to damer på gang tidligere, er vel der det ligger, at jeg tenker han kan ha det igjen. Har nok vært litt "sjalusidrama" fra mi side, har sånn sett gjort alle feil som kan gjøres, han synes det kan være slitsomt....

Kanskje du innerst inne vet at han ikke er til å stole på? Synes ikke man skal måtte undertrykke følelsene sine i et forhold, da er ikke man rett for hverandre, mener nå jeg. Synes ikke det jeg uthevet virker spesielt tillitsvekkende....

Anonymous poster hash: 76b7b...193

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...