Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter det jeg har lest her på kvinneguiden, er denne frasen en unnskyldning som blir brukt så man kan fortsette med dating og sex uten å måtte forplikte seg. Men hva hvis man virkelig ikke er klar for et forhold? Om man opplevde problemer som vold eller utroskap i det forrige forholdet, og vil ikke gå inn i noe nytt mens skadene er så ferske?

Hvordan skal man forklare dette for menn man blir kjent med? Det er jo ikke usannsynlig at jeg blir forelsket, eller i alle fall interessert, men jeg vil ta eventuell dating usedvanlig langsomt. Orker ikke sex utenfor et forhold heller, så det er ikke et problem med at jeg ønsker å holde andre på gress med sex.

Anonymous poster hash: b1312...3b0
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Utenom å forklare situasjonen som den er, så er det ikke så mye du faktisk kan gjøre.

Det som er viktig er for øvrig å ikke gi blandede signaler. Om du sier klart og tydelig fra om at du gjerne vil bli bedre kjent, men at du trenger tid på deg, så må dette reflekteres i det du gjør. Derfor bør du sørge for at kontakten dere har ikke kan misforstås. Jeg vil for eksempel anbefale å holde fysisk kontakt til et minimum, bortsett fra vennskapelig kontakt, og bruke mye tid til å prate sammen og gjøre mer nøytrale aktiviteter (fremfor typiske romantiske dater).

• Liker 2
Skrevet

Takk for svar. Jeg vil jo gjerne ha mannlige venner, og begynne å date så smått etterhvert også. (Vet at jeg ikke er klar for det med en gang.)

Jeg er ikke så fysisk kosete, så det skal gå greit. Skal passe på, så ikke situasjonen blir mistolket som unødvendig romantisk eller flørtete.

Anonymous poster hash: 6110f...3b5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...