Gjest Galaxy X Skrevet 18. november 2016 #101 Del Skrevet 18. november 2016 Kan vi slutte å kaste ordet mobbing rundt som en ball?! Det er rett og slett å misbruke og å ødelegge definisjonen av ordet å kalle det som foregår i denne tråden for mobbing. Mange andre tråder her er i grenseland, men dette HER kan man ikke kalle mobbing! Herregud! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inocybe Skrevet 18. november 2016 #102 Del Skrevet 18. november 2016 1 time siden, jegerenenhjørning skrev: Denne naboen bruker et brukernavn her som hun også bruker på andre sosiale medier. Det var ikke vanskelig å finne ut at hun faktisk er en reell nabo av dem. konatil har ikke gjort annet enn å reposte en "anonym" (for det var vel det hun mente det som) kommentar som snakker dritt om henne og familien hennes på kvinneguiden. Synes det er påtide å dra mobbingen frem i lyset. Nå har hun i tillegg sladdet det lite anonyme brukernavnet. Hvordan kan Kona til være sikker på at denne KG-brukeren faktisk er naboen og ikke en som utgir seg for å være denne personen? Identisk brukernavn er bare indisie. Vet alle de andre naboene og alle dem som kjenner naboene at man "vet" hvem som faktisk skrev meldingene på KG. Eller går naboene rundt og føler seg uthengt? Ikke akkurat godt naboskap Kona til driver med hun heller. Hvorfor eskalerer Kona til situasjonen med å tillate regelrett drittslenging og uthenging på bloggen sin i stedet for å ta den praten med naboen hun selv etterlyser? 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 18. november 2016 #103 Del Skrevet 18. november 2016 Deres forretningskonsept er altså være morsomme, litt sånn Casa Kaos, bare at de er to som tjener penger på å blogge. Har aldri vært innom de bloggene før nå, men jeg må si at når man (av en person som muligens er nabo, det vet man ikke) får høre at man er irriterende, ville man tiltrodd voksne folk i 30-årene å ta det på en mer aldersadekvat måte. Kommentarfeltet på det innlegget som diskuteres her, er jo langt verre enn det meste jeg har sett på Rampelys. Det var det med bjelken i eget øye da, evnen til å oppdage den ser ut til å forsvinne med en gang man tar tittelen "blogger". God bedring-hilsener overbringes. 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 18. november 2016 #104 Del Skrevet 18. november 2016 (endret) Tillegg: leste et annet innlegg der nå, uttrykket "sprengt i bollen" som en kommenterer om en annen, er jo ikke bare litt verre enn "irriterende". Redaktøransvaret tas tydeligvis ikke spesielt seriøst. Endret 18. november 2016 av Kollontaj 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frksølekopp Skrevet 18. november 2016 #105 Del Skrevet 18. november 2016 Jeg liker disse to bloggerne godt til tros for at jeg egentlig ikke er helt i målgruppen 🙊 Men jeg tolket saken litt annerledes enn flere her merker jeg. Jeg tror og tenker at det var ikke selve kommentaren som var så ille, for hvem blir vel egentlig støtt av å bli kalt irriternede..? Men at det var naboen, det var ikke de anonyme på nett lengere, det var noen du 'kjente', naboen. Og at det var litt festlig at akkurat naboen skriver det. Asså ingen blogger bryr seg om hva AB...09 (fiktivt) fra indre Bodø mener, men når det brått var naboen, ja det ble litt nærme. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 18. november 2016 #106 Del Skrevet 18. november 2016 Men kjære all verden, hun omtaler det jo som netthets. 😉 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sykkelkopp Skrevet 18. november 2016 #107 Del Skrevet 18. november 2016 Spydde litt da jeg besøkte bloggen, og når jeg var ferdig med det innså jeg at ingen bryr seg. De som liker den kan lese, resten som har fritids kan telle til en milliard i telletråden eller se på bilder av søte kattunger som gjør dumme ting på youtube 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vanilla_88 Skrevet 21. november 2016 #108 Del Skrevet 21. november 2016 Tror hans mest populære dager er forbi... 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg