jegerenenhjørning Skrevet 16. november 2016 #61 Del Skrevet 16. november 2016 Akkurat nå, Navnesen skrev: ❤️ Pappahjerte og Konatil ❤️ Jaa <3 Dette er vel den eneste "drittslenging mot blogger"-tråden jeg har sett hvor det er fler tilhengere enn drittslengere 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pås Skrevet 16. november 2016 #62 Del Skrevet 16. november 2016 6 minutter siden, jegerenenhjørning skrev: Jaa <3 Dette er vel den eneste "drittslenging mot blogger"-tråden jeg har sett hvor det er fler tilhengere enn drittslengere Finnes det ingenting mellom drittslenger og tilhenger?? Jeg er altså ikke tilhenger, men vil absolutt heller ikke kalle meg drittslenger! 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Navnesen Skrevet 16. november 2016 #63 Del Skrevet 16. november 2016 9 minutter siden, jegerenenhjørning skrev: Jaa <3 Dette er vel den eneste "drittslenging mot blogger"-tråden jeg har sett hvor det er fler tilhengere enn drittslengere Hehe ja. Syns forsåvidt ikke det er så rart heller. De er et friskt pust og en motvekt til det meste andre i bloggverden. Ikke mye av sannheten som blir pyntet på i Tjølling tror jeg, og de er naturlige, jordnære og morsomme! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wit Skrevet 16. november 2016 #64 Del Skrevet 16. november 2016 Jeg syns pappahjerte er herlig å lese. De gangene de er sponset kan det hende jeg rett og slett bare hopper over den. At man trenger sponsa innlegg for å kunne faktisk leve av dette syns jeg er helt grei. Det er opp til meg om jeg vil lese disse eller ikke. Hvis noen ikke liker bloggen hans så la være å lese da??? Er jo ingen ting å lage oppstyr over. Syns bloggen til Kona til også er morsom. De tar opp hverdagslige ting med en snert av humor. Mange blogger jeg ikke syns noe om, men det gidder jeg altså ikke lage innlegg om. Jeg lar rett og slett bare være å lese de. Akkurat som jeg gjør med aviser, blader og annet jeg ikke syns noe om å lese. Heldigvis er vi forskjellige 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tussi680 Skrevet 16. november 2016 #65 Del Skrevet 16. november 2016 Enig med mange her, er bare å kutte ut lesing av bloggen hans. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest CecilieX Skrevet 16. november 2016 #66 Del Skrevet 16. november 2016 Jeg er enig i at pappahjerte VAR et friskt pust i form av å virke jordnær og opptatt av gode verdier. Men jeg sluttet å lese bloggen hans for flere måneder tilbake, nettopp fordi han begynte å fremstå som enormt selvrettferdig. Som alle andre bloggere mister han evnen til å ta innover seg konstruktiv kritikk. Jeg skulle ønske bloggeren kunne se litt på egen business og erkjenne at det er en del problemstillinger knyttet til blogging. Bruk av barn er sentralt, det er også misbruket av leserskaren til å tjene penger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jabx Skrevet 16. november 2016 #67 Del Skrevet 16. november 2016 11 timer siden, Tuttifrutt skrev: Åh herregud så mange sure kjerringer det er her på kvinneguiden. Ja det kan du si, kvinne. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jabx Skrevet 16. november 2016 #68 Del Skrevet 16. november 2016 11 timer siden, Nappetass1 skrev: Er det så rart da? Her spys det jevnlig ut usaklig kritikk, hets og spekulasjoner de ikke kan forsvare seg i mot. Tenk så vondt å måtte lese slike ting om seg selv Det er ikke den lille mengden usaklig kritikk, hets og spekulasjoner de ikke takler. Det er all den legitime, velbegrunnede kritikken de reagerer på. 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jabx Skrevet 16. november 2016 #69 Del Skrevet 16. november 2016 1 time siden, Wit skrev: At man trenger sponsa innlegg for å kunne faktisk leve av dette syns jeg er helt grei. Hvorfor skal de kunne leve av det? Er det en menneskerettighet å leve av hobbyen sin? Nei. Men de velger å ødelegge sin egen troverdighet med rene spaminnlegg. Og de ønsker gjerne å bevisst villede folk om hva som er reklame og hva som ikke er det. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Timaras Skrevet 16. november 2016 #70 Del Skrevet 16. november 2016 Hvem er det? Orker ikke lese det vaset fra den mannen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wit Skrevet 16. november 2016 #71 Del Skrevet 16. november 2016 6 minutter siden, jabx skrev: Hvorfor skal de kunne leve av det? Er det en menneskerettighet å leve av hobbyen sin? Nei. Men de velger å ødelegge sin egen troverdighet med rene spaminnlegg. Og de ønsker gjerne å bevisst villede folk om hva som er reklame og hva som ikke er det. Nei, det er ingen menneskerett, men når noen faktisk klarer det så syns jeg det er helt greit :) Jeg hadde ikke klart det, men jeg unner samtidig andre å gjøre det. Jeg leser de bloggene jeg liker, og hopper over de jeg ikke liker. Det er mange andre ting jeg heller syns man ikke skulle kunne leve av, men noen gjør det allikevel uten at jeg gidder å bruke energien min på det. Syns det er bra at det er mulig å leve av hobbyen sin. Om han hadde skrevet bøker, hadde vi kritisert det like mye da? Dette er bare en annen måte å nå ut til folk på med det som opptar en. Og hvis ingen leser det så kan man ikke leve av det. Det er enkel matematikk. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veslefrikk Skrevet 16. november 2016 #72 Del Skrevet 16. november 2016 13 minutter siden, Wit skrev: Nei, det er ingen menneskerett, men når noen faktisk klarer det så syns jeg det er helt greit :) Jeg hadde ikke klart det, men jeg unner samtidig andre å gjøre det. Jeg leser de bloggene jeg liker, og hopper over de jeg ikke liker. Det er mange andre ting jeg heller syns man ikke skulle kunne leve av, men noen gjør det allikevel uten at jeg gidder å bruke energien min på det. Syns det er bra at det er mulig å leve av hobbyen sin. Om han hadde skrevet bøker, hadde vi kritisert det like mye da? Dette er bare en annen måte å nå ut til folk på med det som opptar en. Og hvis ingen leser det så kan man ikke leve av det. Det er enkel matematikk. Skriver han ikke bøker (bok?) også da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jabx Skrevet 16. november 2016 #73 Del Skrevet 16. november 2016 16 minutter siden, Wit skrev: Nei, det er ingen menneskerett, men når noen faktisk klarer det så syns jeg det er helt greit :) Jeg hadde ikke klart det, men jeg unner samtidig andre å gjøre det. Jeg leser de bloggene jeg liker, og hopper over de jeg ikke liker. Så hvis det ikke er en menneskerett, hvorfor skal de leve av det i det hele tatt? Du sier du hopper over de sponsede innleggene. Da kunne jo bloggen like gjerne vært uten reklame og noe som ble gjort på hobbybasis. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jegerenenhjørning Skrevet 16. november 2016 #74 Del Skrevet 16. november 2016 Samme det, folkens! Han skriver, noen leser, noen kjøper. Ikke la dere provosere av hver eneste blogger som ikke er som dere ønsker. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bergensia Skrevet 16. november 2016 #75 Del Skrevet 16. november 2016 5 minutter siden, jegerenenhjørning skrev: Ikke la dere provosere av hver eneste blogger som ikke er som dere ønsker. På samme måte som enkelte bloggere ikke burde la seg provosere av forumtråder som ikke alltid hyller dem? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trump4prez Skrevet 16. november 2016 #76 Del Skrevet 16. november 2016 De fleste menn som gjør husarbeid havner i vennefella "tøffelfella". Har dessverre vært en person som helt naturlig tok minst like mye i når det gjalt husarbeid og barnepass. Sex lysten til damene bare forsvinner! Dessverre! Men damene kommer alltid til meg hvis de er nedfor eller har noen problemer de trenger å snakke med noen med. Man kan være så god man bare vil, men man skyter seg i foten om man tror at kvinner setter pris på det når det gjelder å finne deg attraktiv. Helst vil de ha en ustabil person som er frekk i kjeften og ikke løfter en finger for de. Har sett det mange ganger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 16. november 2016 #77 Del Skrevet 16. november 2016 Dårlige filmer, musikk og bøker får også kritikk. Man må tåle at det man driver med får (konstruktiv) kritikk. Reklame i blogg er litt spesielt fordi den blir forkledd som gode tips fra noen man føler man kjenner litt. I motsetning til måten man reklamerte på blogger tidligere (bannere på siden o.l.) er det ikke alltid like åpenbart at et blogginnlegg er reklame, at den litt morsomme historien og bildene (og ordet "annonse" skrevet med bitteliten skrift i et hjørne, bare akkurat sånn at man har sitt på det trygge) bare er en måte å lokke deg til å bruke penger på annonsøren. Selvsagt kan man bare la være å lese (og det gjør jeg også), men det er helt på sin plass å si sin mening om hvordan dette oppfattes og at måten man blogger på gjør at man mister lesere. Det er hverken surmaget, hets eller drittslenging. 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wit Skrevet 16. november 2016 #78 Del Skrevet 16. november 2016 1 time siden, jabx skrev: Så hvis det ikke er en menneskerett, hvorfor skal de leve av det i det hele tatt? Du sier du hopper over de sponsede innleggene. Da kunne jo bloggen like gjerne vært uten reklame og noe som ble gjort på hobbybasis. Men akkurat der syns jeg han skal få lov å leve av det hvis han klarer det. Jeg syns ikke jeg har hverken rett eller plikt til å fortelle han hva han skal leve av. OG andre leser helt sikkert sponsa innlegg også. Hvis ikke hadde han ikke fått inntekter for det. Hvorfor skal du få lov å si at han ikke skal få lov til å leve av det, men ha det som en hobby? Verden er sånn at hvis han klarer å skaffe seg inntekter på dette så har han lov til det. Blogging er ikke ulovlig 1 time siden, Veslefrikk skrev: Skriver han ikke bøker (bok?) også da? Mulig han gjør det. Har ikke lest alle innleggene han skriver Gjør han det så har han jo lov til det? 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jegerenenhjørning Skrevet 16. november 2016 #79 Del Skrevet 16. november 2016 1 time siden, Bergensia skrev: På samme måte som enkelte bloggere ikke burde la seg provosere av forumtråder som ikke alltid hyller dem? De har full rett til å la seg provosere av at folk oppretter tråder på anonyme forum for å snakke dritt om dem. Det skjønner du også. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Keikolina Skrevet 16. november 2016 #80 Del Skrevet 16. november 2016 (endret) En sånn pappa blogger? Enda en sånn som lever på at de har klart å lage barn? Gir ikke sånne klikk ihvertfall Endret 16. november 2016 av Keikolina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg