Gå til innhold

Pappahjerte

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

5 timer siden, Capt. Obvious skrev:

Jeg sier bare: Stå på Pappahjerte. Mulig han ikke har fullt så interessante innlegg lenger, men det er jo typisk norsk å disse alle som faktisk driver en liten bedrift selv. At temaet man skriver han blir litt "brukt opp" etterhvert gjelder jo alt. Er man dyktig, kan skrive og etterhvert kan skrive sponsede innlegg, få lagt inn reklamebannere o.l. kan man gjøre en blogg lukrativ. Men det er jo forbudt å tjene penger på salg i Norge, mye bedre å henge på NAV ;)

Han disses ikke fordi han har en liten bedrift. Han disses for måten han driver den på. At du ikke evner å se forskjellen er mildt sagt skremmende. Men helt vanlig fra bloggernes meget ivrige hvite riddere som er villige til å forsvare hva som helst av f*enskap.

• Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes det er litt spesielt å anta at folk ikke liker bloggen hans pga jantelov. Det er selvsagt helt greit å tjene penger på bloggen sin, men reklameinnlegg er jo ikke annet enn akkurat det, innlegg skrevet utelukkende for å tjene penger. For meg blir dette upersonlig, uinteressant og sannsynligvis med en god dose hvit løgn (dette er den beste jeg har prøvd). Dette er dessverre ikke den eneste bloggen som har gått fra å være underholdende, morsom og interessant og til å bli fylt av reklame. For meg er det som forskjellen på å lese en bok og et reklameblad.

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På Monday, November 14, 2016 den 20.54, Lenesnupp skrev:

Er fortsatt irriterende 🙄 Og dessverre min nabo.

Fantastisk at du lager en bruker kun for å dra opp en gammel tråd og kritisere naboen :ironi:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh herregud så mange sure kjerringer det er her på kvinneguiden. Jeg digger pappahjerte, jeg. 

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bergensia
4 minutter siden, visningsnamn skrev:

De virker veldig opptatt av Kvinneguiden, disse bloggerne.

Du hakke nådd toppen får du blir hetsa på Kåge🙄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, visningsnamn skrev:

Er det så rart da? Her spys det jevnlig ut usaklig kritikk, hets og spekulasjoner de ikke kan forsvare seg i mot. Tenk så vondt å måtte lese slike ting om seg selv 

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, visningsnamn skrev:

Gammel tråd, nytt liv - masse penger på klikk.

Hadde det ikke vært for oss som snakker om bloggerne hadde de vel ikke tjent noe særlig

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, visningsnamn skrev:

:ler: Ja det var ikke lite heller. Jeg aner ikke hvem de eller hva bloggene deres handler om, men ble nysgjerrig nok til å gi et klikk. Det morsomste er jo at både bloggerne og de som kommenterer baksnakker selv i vilden sky og driver på med utslitte hersketeknikker. Men det er vel det blogger handler om eller? Alt for klikk, så da burde de ta vare på KG-omtale som det gullet det er.

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 22/8/2014 den 8.40, AnonymBruker skrev:

Jada, han har skrevet mye bra og morsomt, men nå synes jeg det begynner å gå inflasjon i dette. Nå sist har han rørt hele Norge når han skriver hvor dårlig han er til å gjøre husarbeid. Jeg kjenner ikke at jeg blir rørt. Mer takknemlig for at min mann faktisk bidrar med husarbeid like mye som meg.

http://m.side2.no/foreldre/--jeg-innsa-tidlig-i-forholdet-at-han-rett-og-slett-ikke-ser-hva-som-ma-gjres-i-heimen/8477396.html

Anonymous poster hash: 23127...04b

Det er indeed kvalmt når mænd roses for at kunne indse hvor dårlige de er til visse slags arbejde. Skulle jeg så også have en medalje for at erkende at jeg ikke kan samle et møbel eller fikse elektricitet? :fnise:

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leste nettopp innlegget som det ble linket til. Ikke engang jeg, som hverken leser eller følger med på noen blogger, har unngått å høre om "Pappahjerte". Han har jo blitt sitert og omtalt over alt. Å blogge om hverdagen som pappa - javel; men å blogge som "Kona til" han som blogger om å være pappa? Hvis jeg har forstått konseptet rett?

Uansett - når noen offentliggjør seg selv og sitt privatliv på den måten der, så kan de ikke bli fornærmet og åh, så krenket over omtale på et offentlig forum, selv negativ omtale. KG er nå ikke en lukket Facebook-gruppe med programerklæring om å drive sjåvinistisk "humor" mot enkeltgrupper - her får ALLE sitt! :tongue:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du verden, tenk om noen bloggere gjorde som vanlige folk; bare trekke på skuldrene og gå videre når de får høre slarv. Javel, så har dere en nabo som ikke liker dere, hva så? ☺️ Det har vi sikkert alle. Skjønner ikke oppstusset (eller jo, det skaper sympati og klikk, endelig blitt en del av gjengen som får "hets"...da er man visst litt viktig i bloggbransjen.)

• Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åjåjåj. Her er vi hårsåre! Klarte ikke helt å lese innlegget hennes som "humoristisk", skinte tydelig i gjennom at dette har de tatt seg nær av. 

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det så galt å ta seg nær av kritikk rettet mot seg da? Skal vi virkelig være så tøffe og hardbarket hele tiden? Kan være enig i at innlegget på bloggen nå var en smule unødvendig, men samtidig må det være lov å svare på kritikk av den typen lavmål også. 

Det som egentlig var mest underholdende var da enkelte brukere her trodde de var usynlige bak skjermen sin :PNettvett er kanskje ett fint ord å merke seg videre ;)

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som blogger kan man ikke forlange eller forvente at alle som ytrer meningen sin kun skal skryte av bloggen. Jeg synes dog det virker merkelig at en nabo - av alle ting - henter opp en liten tråd fra august 2014 for å si sin mening, og egentlig like merkelig er det at bloggeren og andre gidder å lage så mye styr av denne tråden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innlegget konatil skrev og alle kommentarene, er MYE verre enn det som naboen skrev 🙄 Og de klager på mobbing? 

• Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tror både de to her nevnte bloggerne og mange andre ikke forstår hvor stor påvirkningskraft kg har og hvor stor innflytelse omtale her inne har for bloggen deres. Så istedet for å rakke ned på kg og kalle det for oppgulp mm så bør de takke for omtalen de får. "Kona til" ligger i dag på 10. plass på blogglisten, 19 plasser over "Pappahjerte" og det har aldri skjedd før. Når får vi se takke-innlegget tro...? 

• Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg digger konatil og pappahjerte! Dødsfan! Jeg synes de står for alt som er godt og positivt i et ellers kvalmt og falskt bloggnorge. Jeg blir varm og glad av å ha dem på sosiale medier, og av å få et lite innblikk i deres tørre humor hver dag. Og dette kommer fra meg, som ikke engang liker barn ;) Jeg støtter Christina's innlegg om oppgulpet her.

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Opprett ny...