Lenesnupp Skrevet 14. november 2016 #21 Del Skrevet 14. november 2016 Er fortsatt irriterende 🙄 Og dessverre min nabo. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ruccula Skrevet 14. november 2016 #22 Del Skrevet 14. november 2016 Drit irriterende 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskopi Skrevet 14. november 2016 #23 Del Skrevet 14. november 2016 Enig med dere, det har blitt for anstrengt og påtatt og det florerer av sponsede produkter de liksom går gode for. Han har mistet troverdigheten og jeg leser den ikke lengre. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moongirl Skrevet 14. november 2016 #24 Del Skrevet 14. november 2016 Too much. Prøver altfor hardt. Sluttet å lese bloggen og slettet snapen!Men, en kjempeflott pappa er han! 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lanista1984 Skrevet 14. november 2016 #25 Del Skrevet 14. november 2016 2 minutter siden, Moongirl skrev: Too much. Prøver altfor hardt. Sluttet å lese bloggen og slettet snapen!Men, en kjempeflott pappa er han! Hvordan vet du det..? 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jabx Skrevet 14. november 2016 #26 Del Skrevet 14. november 2016 På 22.8.2014 den 9.19, 94happy skrev: Det som er så fint med blogger - det er frivillig å lese Ikke helt. Bloggere blir jo tvunget ned i halsen på folk gjennom media. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moongirl Skrevet 14. november 2016 #27 Del Skrevet 14. november 2016 Akkurat nå, Lanista1984 skrev: Hvordan vet du det..? Burde vel heller skrevet at jeg har inntrykk av at han er en god pappa! For jeg deler ikke hus med han 😉 Hadde han på snap inntil nylig og han snaper myye og ingen tvil om at han bruker mye tid på ungene sine og det virker som de har det veldig kjekt sammen. Tror oppriktig at han er det, at det ikke bare er et spill for galleriet. Fikk han bare opp i halsen pga.for mye fjas og greier med filter og alt mulig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
parmanoia Skrevet 14. november 2016 #28 Del Skrevet 14. november 2016 Skylde på gener for at man er dårlig til å gjøre husarbeid? Ja ja. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minimymlen Skrevet 14. november 2016 #29 Del Skrevet 14. november 2016 Sympatisk fyr med interessante innlegg til han fikk sine "15 seconds of fame i C-kjendis blogger-verden", da ble han kjøpt og betalt og ble vel noe høy på seg sjøl. Fått veldig dårlig inntrykk av han gjennom SoMe-gruppa på fb, ganske så breial type. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freshsister Skrevet 14. november 2016 #30 Del Skrevet 14. november 2016 Hva heter gruppa? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fuglekvitter__ Skrevet 14. november 2016 #31 Del Skrevet 14. november 2016 Bleike hva? Nei her er dagboka di nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nappetass1 Skrevet 14. november 2016 #32 Del Skrevet 14. november 2016 Jeg synes han virker som en trivelig fyr, jeg! Og ikke minst kan han faktisk skrive, i motsetning til alle de andre rørehodene 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Selma1984 Skrevet 14. november 2016 #33 Del Skrevet 14. november 2016 Leser ikke bloggen fast, men som barnevernspedagog ble jeg iallefall glad av å se at han fronter COS-foreldreveiledning 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Monky Skrevet 15. november 2016 #34 Del Skrevet 15. november 2016 Det som irriterer meg, er at han stjeler bilder og bruker i bloggen sin! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jabx Skrevet 15. november 2016 #35 Del Skrevet 15. november 2016 11 timer siden, minimymlen skrev: Sympatisk fyr med interessante innlegg til han fikk sine "15 seconds of fame i C-kjendis blogger-verden", da ble han kjøpt og betalt og ble vel noe høy på seg sjøl. Fått veldig dårlig inntrykk av han gjennom SoMe-gruppa på fb, ganske så breial type. Han er kjapt ute med å forsvare all mulig slags søppel fra andre bloggere. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pås Skrevet 15. november 2016 #36 Del Skrevet 15. november 2016 2 timer siden, jabx skrev: Han er kjapt ute med å forsvare all mulig slags søppel fra andre bloggere. Jepp, har ikke giddet å lese noe fra ham på lang tid! Orker ikke fyren... 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 15. november 2016 #37 Del Skrevet 15. november 2016 Jeg pleide å lese bloggen hans før, men det siste året har jeg sluttet helt. De fleste innleggene hans er bare reklame (og bilder som ikke er hans en gang) og det er helt uinteressant. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jegerenenhjørning Skrevet 15. november 2016 #38 Del Skrevet 15. november 2016 Heia pappahjerte! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capt. Obvious Skrevet 15. november 2016 #39 Del Skrevet 15. november 2016 Jeg sier bare: Stå på Pappahjerte. Mulig han ikke har fullt så interessante innlegg lenger, men det er jo typisk norsk å disse alle som faktisk driver en liten bedrift selv. At temaet man skriver han blir litt "brukt opp" etterhvert gjelder jo alt. Er man dyktig, kan skrive og etterhvert kan skrive sponsede innlegg, få lagt inn reklamebannere o.l. kan man gjøre en blogg lukrativ. Men det er jo forbudt å tjene penger på salg i Norge, mye bedre å henge på NAV 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hummingbird1 Skrevet 15. november 2016 #40 Del Skrevet 15. november 2016 Navnet "pappahjerte" er nok til at jeg ikke klikker meg inn på bloggen.... 😱 Høres ut som han jeg var på date med for et par år siden... snakket om at han var glad i å bake kringler og plukke multer... Ble med den ene date'n... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg