Gå til innhold

Pappahjerte

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jada, han har skrevet mye bra og morsomt, men nå synes jeg det begynner å gå inflasjon i dette. Nå sist har han rørt hele Norge når han skriver hvor dårlig han er til å gjøre husarbeid. Jeg kjenner ikke at jeg blir rørt. Mer takknemlig for at min mann faktisk bidrar med husarbeid like mye som meg.

http://m.side2.no/foreldre/--jeg-innsa-tidlig-i-forholdet-at-han-rett-og-slett-ikke-ser-hva-som-ma-gjres-i-heimen/8477396.html

Anonymous poster hash: 23127...04b

• Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke hva man er bloggeieren som lager blest om bloggen ved å skrive slike innlegg. De håper på inntekter til bloggen og høye lesertall.

Bloggere vil heldigvis raskt merke markedets kraft: er de uinteressante så gidde ikke folk lese og følge med. Og blir bloggerne sirkusklovner for å få oppmerksomhet gjennomskues det og folk gidder ikke å følge med.

At de gidder...

Anonymous poster hash: 982fb...4ba

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis man er lei en blogg, eller hva som helst annet, så er det jo bare å la være å oppsøke den/det!

Er du lei Grandiosa så la vær å kjøp den!

Er du lei en blogg så ikke klikk deg inn på den. Problemet løst!!!

Anonymous poster hash: ee97f...f41

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skrev han ikke forleden om hvor dårlig alenepappa han ville ha blitt også da??

Er samme blogginnlegget.

Anonymous poster hash: 59a0a...47f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Pappahjerte-bloggen er den mest pinlig komiske bloggen ever.

Han fyren virker bare så ufattelig stupid og selvsentrert at jeg ler høyt når jeg leser innleggene hans.

Anonymous poster hash: 16ffe...b7b
  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det vel egentlig bare til å ikke lese bloggen og det som skrives da?

Det som er så fint med blogger - det er frivillig å lese

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri vært inne på bloggen hans- men har såvidt sett noen av de delte innleggene.

Kjenner bare at jeg er utrolig glad for at jeg har en mann som aldri i livet ville funnet på å skrevet en blogg!

Anonymous poster hash: 36770...e9b

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også drittlei og leser ikke lenger bloggen. Han prøver for hardt, det blir for likt, og den oppriktige sjarmen er borte. Nå virker det som han bare stresser med å få mest mulig klikk så han kan holde på inntekten sin..

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Enig. Nå blir det litt for anstrengt og påtatt. Den naturlige sjarmen er vekk. Blir litt sånn parodi på seg selv.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 år senere...

Er ikke fast leser av noe blogg, men av og til dukker hans innlegg opp i feeden min på FB og da må jeg inn og lese. Syntes han skriver morsomt og mye av det han skriver er spot on. Lett å kjenne seg igjen i de hverdagslige situasjonene som han skriver om. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er vel bare han og kona jeg følger av blogger. De virker morsomme og koselige begge to, men kona er nok favoritten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke 100% enig i alle meningene hans, men jeg leser både bloggen hans og damatil fast. Synes det er bra at noen bloggere fortsatt er uhøytidelige og selvironiske 👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt for kjedelig og A4 etter min smak, men likevel bedre enn det meste annet som blir diskutert her inne.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Konservativ og moraliserende type, som dessverre ikke bidrar med noe nytt utenom reklame og innlegg av typen "Forskjellen på menn og kvinner." For ikke å snakke om boka hans, som er så dårlig skrevet at jeg ble flau på hans vegne.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Opprett ny...