Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjæresten min har begynt på skole nå, og han står gjerne opp en time før han må dra, slik at han rekker å pynte seg. Han pynter seg sjelden ellers, og går ofte i de samme klærne i flere dager i strekk, og hvis jeg spør om han kan bytte bukse etter en uke eks så gjør han ikke det. Men nå har han begynt å bruke nye klær hver dag.

Han har på så mye parfyme at det er vanskelig å puste i nærheten av han..

Spurte hvorfor han hadde begynt å pynte seg, og da sa han "fordi jeg har lyst", han nekter å fortelle meg hvorfor han har så lyst...

Jeg har skjønt greia, at han pynter seg for andre. Men synes egentlig ikke det er greit. Hvis han heller Vik pynte seg for andre, så får han gjøre det da, men kkke tro at jeg vil være sammen med han da..

Anonymous poster hash: b6578...3ab

Videoannonse
Annonse
Gjest Violetta
Skrevet

Hva er det han bruker en time på? Sminker han seg?

• Liker 1
Skrevet

Det kan være mange grunner til hvordan man bruker klær og når og hvordan man pynter seg. Kanskje det å begynne på skole/utdanning er noe som gir ham energi eller et håp om å klare noe han har lyst til.

Det kan hende man er litt deprimert eller nede - og da orker man kanskje ikke skifte klær eller vaske seg så ofte.

Det kan også være en tillitserklæring ikke å pynte seg for de nærmeste å ofte. Det er noe med å være trygg nok til å "være seg selv" - og så "ta på seg en maske" man kan skjule seg bak mot mere fremmede.

Jeg vet ikke hvordan dere snakker sammen. Kanskje han føler seg anklaget av måten du spor på - og kanskje han er flau fordi han føler seg usikker i en ny setting og ikke har lyst å innrømme det? Kanskje han ikke er så bevisst på hvorfor og synes det er vanskelig å skulle forklare? Kanskje han ikke gidder å pynte seg for deg?

Jeg har ingen råd til deg, men tenkte at det kanskje er greit å se at det er flere mulige forklaringer :)

Men jeg forstår at det ikke er morsomt når du spør om han ikke kan skifte bukse etter en uke - og han ikke vil. Selv om det også kan være fordi han er flau over å ikke ha gjort det av seg selv.

Anonymous poster hash: dcae9...b6c
Skrevet

1 time er drøyt, men er jo mange(kanskje ikke menn) som ønsker å gå pent kledd på skolen og mer komfortable klær hjemme. Kanskje er han i en ny vennegjeng hvor det er flaut å gå kledd som en dass. Eventuelt en jente han prøver å imponere.

Anonymous poster hash: 6cedf...c30
Gjest _LilleMy
Skrevet (endret)

1 time var voldsomt, det bruker ikke jeg som kvinne engang. Men jeg kan være slask med kjæresten, og når vi går ut pynter jeg meg litt mer. Jeg pynter meg for meg selv. Jeg trives bedre utenfor huset om jeg føler meg litt bedre. Jeg føler meg jo bedre når jeg vet at jeg ikke ser ut som en dass.

Endret av _LilleMy
Skrevet

Skal du gjøre det slutt med han fordi han pynter seg for andre? Jeg skjønner ikke hvordan det kan være noe å bli så oppgitt over?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...