Hilde Skrevet 3. juli 2004 #1 Del Skrevet 3. juli 2004 Den ene rottisen min må nok avlives i morgen.. Hoff, jeg vil jo ikke det! Egentlig burde jeg tatt henne med til dyrlegen nå, men er litt vanskelig for meg å komme meg dit, dessverre.. :-( Dakar Josefine.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veronal Skrevet 3. juli 2004 #2 Del Skrevet 3. juli 2004 Hvis rotten din lider har du plikt til å hjelpe den. Nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madam Felle Skrevet 3. juli 2004 #3 Del Skrevet 3. juli 2004 Beklageligvis lever ikke rotter så lenge, men du får tenke på at hun får det bedre enn hun har det nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hilde Skrevet 3. juli 2004 Forfatter #4 Del Skrevet 3. juli 2004 Om det hadde sett ut som hun lider, så hadde jeg vært på vei i taxi, pronto! Men, hun hopper og spretter rundt, og er sitt nysgjerrige jeg. Jeg har hatt rotter i lange tider, og har begynt å få nokså peiling på å se symptomer og varselstegn. Nå tror jeg hun mest sannsynlig har fått en luftveisinfeksjon (hun nyser, hoster, harker og lager lyder), og siden hun har hatt både hjerneslag og svulst tidligere, og hun er to år, så tror jeg hun skal få slippe.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veronal Skrevet 3. juli 2004 #5 Del Skrevet 3. juli 2004 *lettet* Men det er kanskje på tide med en tur til de evige ostemarker, ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 3. juli 2004 #6 Del Skrevet 3. juli 2004 :trøste: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderjenta Skrevet 4. juli 2004 #7 Del Skrevet 4. juli 2004 Føler med deg... :trøste: Jeg måtte ta den tunge veien til dyrlegen med min rottus nå i vår. Uff det er trist.. :cry: Men det er det eneste riktige å gjøre.. :trøste: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 1111 Skrevet 4. juli 2004 #8 Del Skrevet 4. juli 2004 Huff, jeg føler med deg aldri lett å ta den avgjørelsen, men det er det beste for dyret ditt :trøste: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå