AnonymBruker Skrevet 21. august 2014 #1 Skrevet 21. august 2014 Min mann gir meg aldri komplimenter. Vi har vært sammen i 4,5 år. Gift i 3,5 år. I begynnelsen sa han at jeg var hyggelig og snill, men det er vel 4 år siden nå. Jeg sier ofte at jeg synes han er kjekk, snill, god og gir han ros og sånne ting. Vi har snakket om dette, om at jeg ville følt meg bedre hvis han hadde gitt komplimenter eller sagt noe positivt til meg. Sånn det er nå så føler jeg meg stygg, dum og lite verdt. Jeg veit han har sendt meldinger til andre om at de er søte og vakre. Og da føler jeg meg enda verre. Hvorfor gifta han seg med meg egentlig? Anonymous poster hash: e32e2...772
Mrs Smith Skrevet 22. august 2014 #2 Skrevet 22. august 2014 Etter vi har kranglet pleier jeg å få ganske mange..
AnonymBruker Skrevet 22. august 2014 #3 Skrevet 22. august 2014 "Hvorfor gifta han seg med meg egentlig?" Svar på det får du ved å stille din mann spørsmålet. Ja, jeg får og gir mye komplimenter i forholdet. Anonymous poster hash: 8978e...e23
AnonymBruker Skrevet 22. august 2014 #4 Skrevet 22. august 2014 Om jeg virkelig trenger bekreftelse fra samboer spør jeg med glimt i øyet hvorfor han er sammen med meg/elsker meg osv. Men jeg prøver å slutte med å være bekreftelsesyk, har vært det i tidligere forhold og det er ødeleggende. Mitt mål er å dele livet med en bestevenn og samarbeidspartner, ikke en som er til for å underholde meg. Føler det å måtte få ros og komplimenter er å bli underholdt. Jeg vet jo egentlig selv at jeg er smart/morsom/vakker osv. At han sier til andre at de er søte er rart da, vet ikke helt hvordan du mener, om det er til kvinner på facebook eller noe. Anonymous poster hash: ebf12...e7f
koskenkorva Skrevet 22. august 2014 #5 Skrevet 22. august 2014 Jeg og typen min har vært sammen i 5 år. Tror jeg kan telle på en hånd hvor mange ganger jeg har fått komplimenter iløpet av de 5 åra. I år har jeg fått ett, det var i mai tror jeg. Da skulle vi i bryllup og jeg hadde en kjole som "rævva mi så bra ut i". 2
Gjest Enhjørning Skrevet 22. august 2014 #6 Skrevet 22. august 2014 Får komplimenter veldig ofte Nå er det ganske ferskt men jeg håper det fortsetter. Jeg gir mange komplimenter til han og altså Er ikke bare når det kommer til utseendet heller.
Gjest HarryDotter Skrevet 22. august 2014 #7 Skrevet 22. august 2014 (endret) Jeg og typen min har vært sammen i 5 år. Tror jeg kan telle på en hånd hvor mange ganger jeg har fått komplimenter iløpet av de 5 åra. I år har jeg fått ett, det var i mai tror jeg. Da skulle vi i bryllup og jeg hadde en kjole som "rævva mi så bra ut i". Er ikke det litt trasig egentlig? Det å få noen bittesmå drypp med positivitet rett i øret hver dag har særdeles mye å si for hvordan man ser på utfordringer og slike ting i hverdagen. Man takler rett og slett bedre motstand, dersom man har blitt "bygget opp" med genuine godord. Det er nå min erfaring iallefall....Man trenger ikke klisse på med allverdens dramatikk, men bare et lite....."Nydelige jenta mi" eller "Gleder meg til du kommer hjem fra jobb" kan være med på å gi henne et svært godt utgangspunkt for å bryne seg på allskens hinder som kommer. Skulle ønske det var mer av det i hverdagen.....Plutselig en dag mister man en person som man er veldig glad i....også ser man tilbake og skulle ønske man kunne ha vært mer oppmerksom. Hvorfor ikke dele ut mens man kan? Endret 22. august 2014 av HarryDotter 2
Gjest Iben Skrevet 22. august 2014 #8 Skrevet 22. august 2014 Min mann gir meg aldri komplimenter. Vi har vært sammen i 4,5 år. Gift i 3,5 år. I begynnelsen sa han at jeg var hyggelig og snill, men det er vel 4 år siden nå. Jeg sier ofte at jeg synes han er kjekk, snill, god og gir han ros og sånne ting. Vi har snakket om dette, om at jeg ville følt meg bedre hvis han hadde gitt komplimenter eller sagt noe positivt til meg. Sånn det er nå så føler jeg meg stygg, dum og lite verdt. Jeg veit han har sendt meldinger til andre om at de er søte og vakre. Og da føler jeg meg enda verre. Hvorfor gifta han seg med meg egentlig?Anonymous poster hash: e32e2...772 Enten er han ikke så hypp på deg, eller så tar han deg for gitt, men jeg holder desverre en knapp på den første. I begge tilfeller er det nok bare å sette hardt mot hardt, og begynne å tenke på å gå. Er du heldig har han bare tatt deg for gitt, og får seg en øyeåpner. I verste fall mister du bare noen som uansett ikke er så hypp på deg. Dobbeltvinn.
AnonymBruker Skrevet 22. august 2014 #9 Skrevet 22. august 2014 TS her. Er ikke det at jeg må ha komplimenter hver dag, men en gang i blant hadde det jo vært hyggelig. Har spørt om han synes jeg er pen, og da sier han at han ikke går etter utseende. Og så skriver han til venner (som han har vært interessert I før jeg traff ham) på Facebook at de er søte og vakre. Dette har skjedd i år. Får jo litt dårlig tro på seg selv da. Anonymous poster hash: e32e2...772
tingeling Skrevet 22. august 2014 #10 Skrevet 22. august 2014 Jeg har behov for bekreftelse, selv om jeg er voksen og selv om jeg selv kan se i speilet hvordan jeg ser ut. Var i et forhold tidligere hvor jeg aldri fikk komplimenter av mannen min. Opplevelsen etterhvert var at han ikke så meg, så når jeg fikk komplimenter fra andre menn så ble det noe som ga energi og selvtillit. Mannen min nå er helt rå på komplimenter. Han ser meg i hverdagen og gir uttrykk for det. Alt fra "wow!" til spesifikke, nydelige komplimenter. Ikke hver dag, men ofte. Jeg får en god del komplimenter av andre menn også, men siden jeg får oppmerksomhet av mannen min så betyr de ikke noe. Og hadde de sluttet å komme så hadde det vært helt greit.
tunaen Skrevet 22. august 2014 #11 Skrevet 22. august 2014 Får ofte komplimenter fra forloveden min. Ikke hver dag, men får høre at han savner meg hver dag (avstandsforhold) og det varmer ♡
AnonymBruker Skrevet 22. august 2014 #12 Skrevet 22. august 2014 TS her. Er ikke det at jeg må ha komplimenter hver dag, men en gang i blant hadde det jo vært hyggelig. Har spørt om han synes jeg er pen, og da sier han at han ikke går etter utseende. Og så skriver han til venner (som han har vært interessert I før jeg traff ham) på Facebook at de er søte og vakre. Dette har skjedd i år. Får jo litt dårlig tro på seg selv da. Anonymous poster hash: e32e2...772 Når han først er typen som kan gi sånne komplimenter (ikke alle er det) er det selvfølgelig IKKE greit at han sier det til andre jenter når han er i et forhold. Og særlig ikke når han ikke sier sånt til dama si en gang. Hvor er det han sier til dem at de er søte og vakre? På bildekommentarer? Hadde vært så jævlig uaktuelt å fortsette å ha noe med en sånn fyr å gjøre. Du er da verdt mer enn det!Anonymous poster hash: 61c05...d88 1
Gjest avocadoen Skrevet 22. august 2014 #13 Skrevet 22. august 2014 Min samboer er veldig flink til å gi komplimenter Han sier daglig at jeg er fin, søt, verdens beste osv. Jeg mener selv at det å gi komplimenter til den man er sammen med er veldig viktig for forholdet sin del. Min eks gav meg aldri komplimenter og sa aldri at han var glad i meg, noe som gjorde meg usikker
AnonymBruker Skrevet 22. august 2014 #14 Skrevet 22. august 2014 Hvor er det han sier til dem at de er søte og vakre? På bildekommentarer? Hadde vært så jævlig uaktuelt å fortsette å ha noe med en sånn fyr å gjøre. Du er da verdt mer enn det!Anonymous poster hash: 61c05...d88 TS her. Han har sendt pm på Facebook. En dag fikk jeg en melding fra ei som var lei av at han holdt på sånn. Virka ikke som han var I et forhold, skrev hun. Synes det å gi komplimenter til hverandre er viktig i et forhold. Og at man ser hverandre og er interessert I det den andre sier og Gjør. Anonymous poster hash: e32e2...772
AnonymBruker Skrevet 22. august 2014 #15 Skrevet 22. august 2014 Vi passer på å gi hverandre daglige komplimenter. Har vært sammen i et år, men har store planer om å holde på trenden Vi kaller alltid hverandre for finingen, kjekken, deiligen osv. Å såklart sier vi daglig at vi elsker hverandre og er glad i hverandre. Fikk ingen sånn oppmerksomhet fra eksen. Så det var dealbreakeren.. Anonymous poster hash: e3f2c...e44
Alice123 Skrevet 22. august 2014 #16 Skrevet 22. august 2014 (endret) Jeg får masse komplimenter. Jeg gir masse også. Edit: har vært sammen i over seks år. Endret 22. august 2014 av Alice123
AnonymBruker Skrevet 22. august 2014 #17 Skrevet 22. august 2014 Kjæresten min er en ganske snakkesalig fyr, han sier gjerne det han mener rett ut, så synes han jeg er deilig, så sier han det. Hører ofte nydelig, deilig, pen, søt, fin rumpe, sexy... Og jeg merker jo at jeg setter stor pris på det Han sier det vel kanskje et par ganger for dagen. Og i riktig setting! Flink til det der han... Jeg derimot, ikke så flink. Det er få ting som passer å si på min dialekt, uten at det blir kleint, så det går mest i søt og kjekk. Da jeg gikk inn i forholdet ante jeg ingenting om at det er så viktig å sette pris på hverandre, og å gi komplimenter. Jeg har jo nå innsett at han er superflink til å bygge meg opp og støtte meg, og det er jo en stor del av et forhold. Jeg hadde forresten satt foten kraftig ned visst kjæresten min hadde holdt på slik din mann gjør TS, Når hun jenten sier at det ikke virker som han er i et forhold så tror jeg det ligger noe i det... Anonymous poster hash: e854f...498
Gjest _LilleMy Skrevet 22. august 2014 #18 Skrevet 22. august 2014 Jeg får mange, og vi har vært sammen i 2 år. Har alltid fått komplimenter, så det har ikke endret seg. Mange setter stor pris på hverandre, men glemmer å vise det og fortelle det etter å ha vært sammen lenge. Jeg trenger bekreftelse innimellom, og det tror jeg de fleste andre gjør også.
Gjest sucette Skrevet 22. august 2014 #19 Skrevet 22. august 2014 Får komplimenter hver eneste dag, gjerne flere også - men det er ikke konstant slike klissete ting. Det å få høre slike enkle ting hjelper virkelig på humør, yteevne og selvtilitten. Er utrolig takknemlig som har en så snill og oppmuntrende kjæreste. Passer godt på å gi komplimenter tilbake også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå