AnonymBruker Skrevet 21. august 2014 #1 Skrevet 21. august 2014 Jeg har vokst opp med en mor som alltid brukte hatt, og er egentlig litt glad i å bruke det selv. Kler ikke lue føler jeg, men hatt liker jeg utover høsten. Bare synes at alle glor sånn når jeg bruker det. Er snakk om vanlige floppy hatter i filt altså, ingen britiske kreasjoner. Så, hva synes dere om folk i hatt? Og bruker dere det selv?Anonymous poster hash: b8db6...44a
Gjest Solsmil Skrevet 22. august 2014 #2 Skrevet 22. august 2014 Synes det er utrolig kult har kjøpt en selv for å bruke i høst, men har aldri brukt det før. Føler meg litt merkelig når jeg går med den, men satser på at det går over
Gjest Lille-pus Skrevet 22. august 2014 #3 Skrevet 22. august 2014 (endret) Hatt kompletterer et antrekk på en måte som intet annet 'plagg' kan gjøre. Ja, jeg har et lite, men svært nøye plukket utvalg, og bruker dem. Så kjenner jeg igjen den følelsen som beskrives ovenfor, - den om at de første gangen føler man seg litt merkelig'. Jeg tror det skyldes at hatt er såpass fremmed i Norge i dag at man føler man skiller seg veldig ut og at alle ser på en. Jeg husker den litt frydefulle og litt skremmende følelsen fra mange år tilbake, men kan berolige med at den går veldig fort over Edit: Presisert da det fort kunne misforstås. Endret 22. august 2014 av Lille-pus
Vinni Skrevet 22. august 2014 #4 Skrevet 22. august 2014 Jeg liker hatt, men av og til kan noen se rar ut med hatten på... det kommer an på person og outfit selvsagt Men ja Jeg tror det skyldes at hatt er såpass fremmed i Norge i dag at man føler man skiller seg veldig ut og at alle ser på en. nettopp (y)
Heaux Skrevet 22. august 2014 #6 Skrevet 22. august 2014 Det krever litt av deg som person å bære hatt. Det er noe som fanger oppmerksomheten til folk og du får garantert noen rare blikk. Hatt er dritkult og gir antrekket det lille ekstra, men det krever mot. Jeg kan bare bruke hatt de dagene jeg føler at selvfølelsen tåler blikkene til folk og alt annet ved meg er "on point".
AnonymBruker Skrevet 22. august 2014 #7 Skrevet 22. august 2014 Det krever litt av deg som person å bære hatt. Det er noe som fanger oppmerksomheten til folk og du får garantert noen rare blikk. Hatt er dritkult og gir antrekket det lille ekstra, men det krever mot. Jeg kan bare bruke hatt de dagene jeg føler at selvfølelsen tåler blikkene til folk og alt annet ved meg er "on point". Ja, jeg tror det har mye med selvfølelsen å gjøre. Mamma var litt diva og brydde seg ikke om hun ble sett på, mens jeg stort sett ikke vil legges merke til. Det er vel bare noe man må venne seg til om man har lyst til å bruke det. Ta på hatter alle dere andre også, så gjør vi hatt mer normalt. Anonymous poster hash: b8db6...44a
Kara W Skrevet 23. august 2014 #10 Skrevet 23. august 2014 Hatt er flott. Jeg blir litt glad hver gang jeg ser noen i hatt, både kvinner og menn. Jeg har en stor samling hatter, men er dessverre ikke noe flink til å bruke dem. Kanskje jeg skulle finne frem noen å bruke i høst?
AnonymBruker Skrevet 23. august 2014 #11 Skrevet 23. august 2014 Jeg har nok ikke attitude nok til å bruke det dessverre. Men det ser kult ut på mange. Anonymous poster hash: 19b4b...878
AnonymBruker Skrevet 23. august 2014 #12 Skrevet 23. august 2014 Hatt er kult:D Jeg er så glad jeg kler hatter Men vil nok ikke ha hatter som fanger for mye oppmerksomhet da. Men bandanas kler jeg ikke, ser ut som ei vaskekjærring fra 40-tallet Husker jeg var sååå sjalu på venninna mi som så awesome ut Anonymous poster hash: 2af8c...576
Kvist Skrevet 23. august 2014 #13 Skrevet 23. august 2014 Jeg vil gjerne gå med hatt, og det hender jeg går med noen vintagehatter jeg har. Skulle gjerne hatt en sånn floppy filthatt, men med stort hode og masse tykt hår har jeg enda ikke funnet en som er stor nok Noen som vet hvor man kan kjøpe damehatter str kjempestor?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå