Gå til innhold

Oppfører seg som singel, men er i ett langvarig forhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

En fyr jeg har hatt sex med og møtt ett par ganger, viser seg å nå være i ett forhold.

Dette oppdaget jeg egentlig etter første gang vi møttes, ved å kikke litt på Facebook. Der var det ei dame som likte ALT han la ut og hadde profilbilde av seg selv og han og mange flere bilder.

Så tok jeg det opp med han neste gang, og da bare lo han det bort å sa at jeg måtte være temmelig keen på han, etter som jeg drev å "stalket" han på Facebook..

Altså, på Facebook tar det to klikk, også vet man alt.. Så jeg lot det ligge og tenkte at det måtte være en psycho eks som ikke klarte å komme seg videre. (Han innrømte at det var en eks, og at han haddd vært singel i noen mnd'er.)

Ett år har gått og vi har møttes tilfeldig noen ganger på byen og snakket litt, det er bare en måneds tid siddn han ville bli med meg hjem fra byen, men jeg skulle noe annet den kvelden.

Igår så jeg derimot en kommentar på ett nytt profilbilde han la ut, om hvilken fantastisk kjæreste han var, av den samme dama som jeg så der i fjor.. På profilen hennes så jeg også at hun for litt aiden hadde lagt ut en "livshendelse" hvor de hadde tre års jubileum..

Jeg tok det opp med han og lurte på om han var i ett åpent forhold, eller hva i all verden han holdt på med. Og til svar fikk jeg bare at "det er komplisert, har vært litt av og på, beklager at jeg ikke sa noe før"..

Altså.. Det er hans liv.. Og vi har aldri hatt noe seriøst, så jeg orker ikke gjøre noe mer ut av det. Men han er av typen som går på byen omtrent hver helg og flere ganger jeg har møtt han, har han stått å danset og prata med andre jenter, så gud vet hvor mange andre han har rotet med.

Hva skjer med verden? Er alle menn utro?! Nå har jeg det siste året klart å involvere meg i til sammen fire sånne situasjoner med gutter som er i forhold, og begynner å miste håpet om trofaste, ordentlige menn..

Det har definitivt gitt meg noen lærepenger, mdn om det har gitt guttene noe, er en annen sak. Han ene ble nødt til å fortelle dama si, men de andre vet jeg ikke helt hva jeg skal gjøre med..

Anonymous poster hash: 0a64e...ea6

Videoannonse
Annonse
Gjest constance90
Skrevet

Er drittlei av å hørre slikt. Nei, ALLE menn er ikke utro!!!

Du har bare hatt uflaks.

• Liker 2
Skrevet

Finnes mange menn som aldri i livet kunne vært utro.

Skrevet

Å si at alle menn er utro er en like stor generalisering som å si at alle kvinner er utro. Det finnes mennesker av begge kjønn som er utro, akkurat som det finnes mennesker av begge kjønn som er trofaste.

Det er selvsagt trist at du har vært uheldig med dine bekjentskaper, men det beste du kan gjøre er å ta med deg erfaringen fra dette når du jakter videre. Etter hvert vil du kanskje bli flink til å se tegn eller eventuelt bakgrunnssjekke dem du vurdere å involvere deg med. Å bli forutinntatt til å tro at de fleste menn er utro derimot, er ikke produktivt - da vil du gjerne fremstå som mistenksom og sjalu. Det beste er å ha en balanse der man gir alle en fair sjanse uten å være naiv.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...