AnonymBruker Skrevet 21. august 2014 #1 Skrevet 21. august 2014 Pus fikk sin årlige vaksine i dag. Hun ble undersøkt av vetrinær først og hadde hatt en hel normal dag (bortsett fra at hun har vært inne både i natt og hele dag pga regn). Rett etter at vi kom hjem igjen begynte pus å kaste opp. Trodde først det bare en hårball siden det var et grestrå i hårballen. Men hun var så slapp og rar etterpå. Så kastet hun opp igjen. Jeg tok henne med tilbake til vetrinæren og hun fikk noe for å dempe reaksjonen. Dette synes jeg ikke har hjulpet noe i det hele tatt. Vetrinæren sa at hun ville komme seg gradvist. Hun kunne klare seg et halvt døgn uten drikke. Nå er det gått et halvt dørgn og jeg har fått i henne 40 ml. vann med sprøyte + at hun drakk pittelitt selv. Hun har fremdeles ikke spist noe. Jeg må antagelig opp et par ganger i natt å få i henne mer vann.. Men hvor mye bør jeg gi henne? Hun er antagligis kvalm, og hun har sikkert litt feber (måler ikke temperaturen på henne hvis jeg ikke absolutt må). drar tilbake til vetrinær i morgen hvis hun ikke blir bedre. Anonymous poster hash: 3d696...796
AnonymBruker Skrevet 21. august 2014 #2 Skrevet 21. august 2014 Hun er forresten en liten av vekst - ca. 3 kg. Hun har hatt normal avføring TS Anonymous poster hash: 3d696...796
ninuska_ Skrevet 22. august 2014 #3 Skrevet 22. august 2014 Pus blir alltid slapp og syk av vaksine, men jeg har aldri hørt at katter klarer seg kun et halvt døgn uten vann. Det pleier å gå over i løpet av en dag eller to. Ville heller forsøkt å gi henne våtfôr enn å tvinge ned vann med sprøyte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå