Gå til innhold

Hvor finner dere noen å date?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har aldri vært på date. Eller jeg har hatt kjæreste da, men vi møttes via felles venner - ble venner - hang sammen ofte - ble sammen.

Hvor finner dere de? På byn? Nettet? Via venner?

Jeg er keen på å prøve å finne meg en kjæreste nå, siden jeg endelig er kommet over eksen. Men jeg har jo ikke noe erfaring med dating. Ikke har jeg truffet noen heller som jeg kan tenke meg å date. Og jeg innser jo at jeg må begynne å gjøre noe, ellers forblir jeg singel.

Jeg bor forresten i Bergen, så hvis dere har noen "dating-steder" å anbefale er det bare å si i fra :fnise: Kanskje et sted hvor det oppholder seg en del single, og ikke bare par.

Jeg har også prøvd å si til venninner (som alle har kjærester....) om ikke de har noen kompiser/kjærestene deres har noen kompiser som jeg "tilfeldigvis" kan treffe. Men de er vist ikke så behjelpelige med det..

Anonymous poster hash: 591de...39f
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det spørs selvfølgelig hvem du ser etter. Noen enkle spesifikasjoner på typen du ser etter?

Anonymous poster hash: e2bce...3b6

Gjest Jon blund
Skrevet

Jeg har aldri vært på date. Eller jeg har hatt kjæreste da, men vi møttes via felles venner - ble venner - hang sammen ofte - ble sammen.

Jeg er keen på å prøve å finne meg en kjæreste nå, siden jeg endelig er kommet over eksen. Men jeg har jo ikke noe erfaring med dating. Ikke har jeg truffet noen heller som jeg kan tenke meg å date. Og jeg innser jo at jeg må begynne å gjøre noe, ellers forblir jeg singel.

Jeg bor forresten i Bergen, så hvis dere har noen "dating-steder" å anbefale er det bare å si i fra :fnise: Kanskje et sted hvor det oppholder seg en del single, og ikke bare par.

Jeg har også prøvd å si til venninner (som alle har kjærester....) om ikke de har noen kompiser/kjærestene deres har noen kompiser som jeg "tilfeldigvis" kan treffe. Men de er vist ikke så behjelpelige med det..

Byen, nettet

Skrevet

Det spørs selvfølgelig hvem du ser etter. Noen enkle spesifikasjoner på typen du ser etter?

Anonymous poster hash: e2bce...3b6

Jeg ser etter en som er ute etter noe langvarig. Ellers ser jeg etter en ordentlig person med ambisjoner. Det trenger ikke å være ambisjoner som å bli rik, men han må vite hva han vil. Utseende har jeg ingen spesifikasjoner for.

Skrevet

Det er lett å få dater, på møteplassen, match og sukker.

Anonymous poster hash: 8e4b7...041

Skrevet

Hva mener du med "...men han må vite hva han vil. " ?

Anonymous poster hash: 10d6c...f95
Skrevet

Match, møteplassen, e-kontakt, frodig

Anonymous poster hash: 09c88...97d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...