Gå til innhold

Føler meg så mye styggere enn norske jenter..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Aah, er litt smådeprimert her, vet ikke hvor jeg vil hend med innlegget en gang.

Jeg har lenge slitt med mitt eget selvbilde, men nå koker det i topplokket. Kom til Norge for en måned siden etter en lang ferie i hjemlandet mitt Tyrkia. Jeg har blitt kjent med mange hyggelige gutter, og får generelt langt mer oppmerksomhet der enn her. Ikke bare av ekle kåte menn, men veldig ordentlige gutter, eldre damer som kommenterer utseendet mitt osv.

Nå som jeg har begynt på universitet savner jeg enda mer oppmerksomheten. Jeg er den eneste studenten med minoritetsbakgrunn i klassen, og ingen av guttene har jeg kommet i kontakt med. Virker som om de bare går etter de blonde jentene..

Jeg tenker lenge over om jeg virkelig er uattraktiv, eller rett og slett uattraktiv for norske menn. Føler meg som den stygge andungen som aldri blir pen blant de slanke,høye norske jentene med fint blondt hår og blå øyne..

Noen andre i samme situasjon ? :(

Anonymous poster hash: b6aa7...91d
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan du ikke farge håret ditt blondt da? Og få deg sånne linser med blå øyenfarge? Da har du løst mye allerede der.

Anonymous poster hash: c1a83...706
  • Liker 2
Skrevet

Bra at du skjønner det, for det er du...

Anonymous poster hash: 2a4bc...531

Skrevet

Tror nok du skal huske på at hva gutter går etter under fadderuka har vel så mye å gjøre med hva som ser "lett" ut som hva som ser "vakkert" ut. Du er kanskje ikke like tilgjengelig som mange av dem, hvilket i så fall er et kvalitetstegn.

• Liker 2
Skrevet

Jeg er etnisk norsk og er hverken blond eller høy. Har ikke tall på alle gangene utlendinger har fortalt meg at jeg "ikke ser så veldig norsk ut".

Anonymous poster hash: 6d260...2f1
  • Liker 1
Skrevet

Aah, er litt smådeprimert her, vet ikke hvor jeg vil hend med innlegget en gang.

Jeg har lenge slitt med mitt eget selvbilde, men nå koker det i topplokket. Kom til Norge for en måned siden etter en lang ferie i hjemlandet mitt Tyrkia. Jeg har blitt kjent med mange hyggelige gutter, og får generelt langt mer oppmerksomhet der enn her. Ikke bare av ekle kåte menn, men veldig ordentlige gutter, eldre damer som kommenterer utseendet mitt osv.

Nå som jeg har begynt på universitet savner jeg enda mer oppmerksomheten. Jeg er den eneste studenten med minoritetsbakgrunn i klassen, og ingen av guttene har jeg kommet i kontakt med. Virker som om de bare går etter de blonde jentene..

Jeg tenker lenge over om jeg virkelig er uattraktiv, eller rett og slett uattraktiv for norske menn. Føler meg som den stygge andungen som aldri blir pen blant de slanke,høye norske jentene med fint blondt hår og blå øyne..

Selvhat er det første steget mot sin egen undergang. Skjerp deg og finn stoltheten din som du har fra din opprinnelige kultur. Du vil aldri bli god nok for nordmenn.

Anonymous poster hash: 06a27...ff7

• Liker 1
Skrevet

Studiene startet vel for to uker siden.

Anonymous poster hash: 26f81...38a
Skrevet

Jeg er en høy, slank norsk jente med blondt hår og blå øyne.
Hadde en tyrkisk venninne som fikk all oppmerksomheten. Hun hadde utstråling, det hadde ikke jeg.

Anonymous poster hash: 6bb11...a4d
  • Liker 2
Skrevet

Tro meg, norske jenter går ikke rundt og føler seg noe bedre. Gresset er ikke grønnere på den andre siden. Du er sikkert nydelig:)

• Liker 2
Gjest Jon blund
Skrevet

Er det virkelig så viktig at guttene ikke ser på deg?. Altså de er kåte guttevalper og går ikke etter hard to get. Du greier deg nok uten de.

Skrevet

Når du får mye oppmerksomhet i hjemlandet så er du nok ganske pen. Norske gutter viser ikke oppmerksomhet like åpent som tyrkiske gutter. Det har med kulturen å gjøre. Trodde de fleste visste det?

I Norge er jo blondt hår ganske vanlig. Så blondt er nok ikke like spennende for norske gutter som det er for sydlanske gutter. Du kan ha god sjans på norske gutter fordi du ser litt annerledes og eksotisk ut.

Anonymous poster hash: 562b2...552
  • Liker 2
Skrevet

Jeg synes de fleste kvinner er pene, jeg. Jeg tviler på at du er noe mindre vakker enn hva jenter flest er.

Forresten er det mange norske jenter som er verken blond eller slank.

• Liker 1
Skrevet

De tror sikkert du ikke er interessert, siden jenter fra land du kommer fra ofte er out of reach pga kultur :)

• Liker 2
Skrevet

Jeg er klar over at det er mange norske jenter som verken er blonde eller slanke. Jeg føler meg liksom så annerledes enn de fleste norske jentene. På vgs var jeg den eneste(!) jenta med mørkt hår i klassen.. Jeg hadde - og har - også forskjellig kroppsform enn venninnene mine. Det er ikke bare antall kilo det handler om.

Av og til tenker jeg at jeg ikke får oppmerksomheten av a)norske gutter fordi de er redde for at jeg skal være en av Ali Babas 20 døtre b) gutter fra mitt eget hjemland + kultur, fordi de vet at muslimske jenter ikke har sex utenfor ekteskapet. Da føler jeg meg innbilsk og rister på hodet - altså at det være noe galt med utseendet mitt.

Skrevet

Kan du ikke farge håret ditt blondt da? Og få deg sånne linser med blå øyenfarge? Da har du løst mye allerede der.

Anonymous poster hash: c1a83...706

Bra at du skjønner det, for det er du...

Selvhat er det første steget mot sin egen undergang. Skjerp deg og finn stoltheten din som du har fra din opprinnelige kultur. Du vil aldri bli god nok for nordmenn.

Anonymous poster hash: 06a27...ff7

Hva skjer med svarene i den tråden her egentlig? :daane:

Anonymous poster hash: c681e...50e

• Liker 5
Skrevet

Hva skjer med svarene i den tråden her egentlig? :daane:

Anonymous poster hash: c681e...50e

Hun vil bare ha oppmerksomhet og ros fra nettet. Dette gjør saken verre og hun må lære seg å slutte med dette tullet.

• Liker 1
Skrevet

Hun vil bare ha oppmerksomhet og ros fra nettet. Dette gjør saken verre og hun må lære seg å slutte med dette tullet.

TS: Tuller du med meg eller? Jeg har verken lagt ut bilde av meg selv eller beskrevet utseendet mitt for å få det du kaller for "oppmerksomhet". Jeg beskriver hvilken situasjon jeg befinner meg i og om noen andre har følt det samme jeg føler nå. Skjerp deg.

• Liker 2
Gjest Jessica-Oslo
Skrevet

Blir provosert over enkelte svar her inne - er det mulig?!

Utrolig mange jenter fra andre land (også Tyrkia) er smellvakre! Jeg har selv vært i Tyrkia over lengre perioder og sett hvor nydelige mange av dere er. Jeg er helt sikker på at også du har mange fine trekk, håper du en vakker dag vil se deg selv i speilet og se det selv :)

Jeg tror mange gutter er redd for å ta kontakt med jenter fra muslimske land. Kanskje redsel for kultur, familien til jenta osv. Mange tror kanskje også at jentene fra muslimske land ikke er interessert i norske gutter? :) Kanskje vil du oppleve mer "pågang" når de har blitt kjent med deg, og forstår at du slett ikke trenger å være annerledes enn de norske jentene! :)

• Liker 3
Skrevet

Det er vel ikke så veldig unaturlig at norske menn foretrekker kvinner fra sine egen kultur? Akkurat som da du var i Tyrkia, at tyrkiske menn er interesserte i deg? Det er kanskje i hos tyrkiske menn ditt reelle nedslagsfelt mht. menn ligger?

Jeg er blond og blåøyd norsk dame og blir også mest verdsatt blant nordmenn. Syns ikke det er så rart egentlig..?

Anonymous poster hash: 6ba89...7e8

Skrevet

Jeg er klar over at det er mange norske jenter som verken er blonde eller slanke. Jeg føler meg liksom så annerledes enn de fleste norske jentene. På vgs var jeg den eneste(!) jenta med mørkt hår i klassen.. Jeg hadde - og har - også forskjellig kroppsform enn venninnene mine. Det er ikke bare antall kilo det handler om.

Av og til tenker jeg at jeg ikke får oppmerksomheten av a)norske gutter fordi de er redde for at jeg skal være en av Ali Babas 20 døtre b) gutter fra mitt eget hjemland + kultur, fordi de vet at muslimske jenter ikke har sex utenfor ekteskapet. Da føler jeg meg innbilsk og rister på hodet - altså at det være noe galt med utseendet mitt.

Det er garantert ikke noe galt med deg, men som jeg skrev tidligere; folk velger gjerne livspartnere (enten det er snakk om kjærester eller venner) som er kjent for de. Jeg velger selv utelukkende norske menn fordi de er lik meg (er selv norsk) og da vet jeg hva jeg driver med. Ingenting galt med tyrkere, de bare er ikke for meg.

Anonymous poster hash: 6ba89...7e8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...