Gå til innhold

Hvordan føles det første gang man blir full?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 22 år og har aldri drukket. Men jeg har alltid lurt på en ting; føles det faktisk veldig bra første gangen man blir full? Eller blir man bare forvirra og surrete, og våkner opp med tung bakrus? Føles det like bra som det virker som folk mener det gjør, eller er det rett og slett litt oppskrytt, og mer en sosial greie på fest?

Stiller dette spørsmålet kun av vitenskapelige grunner så klart.. . :plystre:

Anonymous poster hash: 1f286...e8e
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min erfaring: første gang brisen/småfull synes jeg var rart. Det som var rarest var å reise seg opp etter å ha sittet en stund for å så bli svimmel/kjenne at man er fullere enn man tror.

Å bli brisen/småfull gjør jeg fremdeles og synes det fortsatt kan være gøy. Men skikkelig festing der man blur dritas er ikke noe å skryte av. Det er da man blur skikkelig dårlig, er heller ikke gøy å ikke huske hva man gjorde etter kl 22..

Litt alkohol sammen med de rette folkene er fint:)

Anonymous poster hash: 358cf...e4f

Skrevet

Rart og ukontrollert.

Noen ganger boblende gøy og stas. Noen ganger kjipt og guffent. Sinnsstemning forsterkes, hemninger forsvinner og koordinasjon svekkes.

Skrevet

Anbefaler deg å ikke drikke sprit første gangen. Evt. cider eller øl. Kan garantere deg at det går til helvete om du drikker sprit. Ta det rolig.

Skrevet

Hvordan smaker agurk?

Det er bare til å prøve det vettu...

Anonymous poster hash: 02607...0a4
Skrevet

Har du noen gang prøvd sterkemedisiner eller noe annet du har følt deg "ruset" på? For det er litt det samme.

Men man føler seg gjerne litt "morsommere", litt "bommull" i hodet. Det er veldig gøy så lenge man ikke drikker mer enn man tåler den dagen =)

Anonymous poster hash: 8a9b7...d26
Gjest SoccerPlayer
Skrevet

Det føltes rart, spennende og litt ekkelt første gangen for meg. Ble litt dårlig av det. Hender at jeg blir dritings nå også men jeg tåler det mer nå enn første gangene. Uansett nå drikker jeg mer med måte :)

Skrevet

Rart. Mest av alt fordi det var en ukjent følelse og jeg ikke visste helt hvordan jeg skulle oppføre meg :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...