Gå til innhold

Når går du til sengs?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nei, dette er ikke enda en "er det greit med sex på nullte daten"-tråd. Jeg lurer rett og slett på når dere legger dere på kvelden, hvis dere har jobbet på dagen og ikke hatt noe spesielt fore på kvelden? Jeg spør fordi folk gjerne sender meg sms og mailer fra 22-24 som de forventer svar på med en gang. Er det fullstendig uvanlig for en voksen person å legge seg mellom 22-23 når man skal opp kl 6 neste dag? Får inntrykk av det... men jeg foretrekker nok søvn fremfor å være tilgjengelig natt og dag.

Anonymous poster hash: 20575...768
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg legger meg alt fra 21.30 til 01.00. Det kommer helt ann på hvor sliten jeg er. Jeg mener at etter klokken 21 kan man ikke lenger forvente svar den dagen, ihvertfall ikke på Mail! Jeg svarer jo når jeg er våken, men forventer ikke svar med en gang om jeg sender en sms eller Mail etter klokken 21 altså!

• Liker 1
Skrevet

Jeg pleier å legge meg rundt klokka elleve. Noen ganger en time før, noen ganger en time etter.

Gjest Badebuksa
Skrevet

Puh!!!

Lgger meg mellom 21:30 og 23:30

Skrevet

Står opp klokka 6, legger meg mellom 21:00 og 23:30 avhengig av hvor trøtt jeg er.

Anonymous poster hash: 5ac78...6a8

Skrevet

Er som oftest i seng før kl 23..........men blir liggende å lese ei god stund, så det kan bli litt seint før jeg sovner. Svarer uansett ikke på sms etter at jeg har kommet i seng med mindre det er viktig beskjed fra f.eks datteren min.

Har jeg vært på seinvakt så kan klokka fort bli midnatt før jeg legger meg, rett og slett for jeg må sitte oppe litt å la kroppen "lande" etter jobb (seinvakt er til kl 22.30).

Likedan hvis jeg har tidligvakt så er jeg i seng tidligere, gjerne i 22-tida pga jeg står opp tidlig (begynner på jobb kl 0700 og må gå hjemmefra 06.20, så da står jeg opp kl 05.30).

Personlig så sender jeg aldri sms eller ringer noen seint på kvelden, med mindre det er noen jeg vet er seint oppe som faren min eller tenåringen min.

Skrevet

Har fast rutine på kl. 00.20. Vekking på kl. 07.22, bor nærme jobben så er der til 07.45 hver dag.

Anonymous poster hash: 4595f...348

Gjest avocadoen
Skrevet

Vi legger oss mellom 22:30 og 23:30 om det ikke er noe spesielt. Står opp 07:30

Skrevet

På ukedager så legger jeg meg som oftest mellom kl 20 - 21. Klokka ringer 5.30.

Når det er fri dagen etter så legger jeg meg rundt midnatt.

Anonymous poster hash: ed1a3...8db
Skrevet

Legger meg mellom 07.00 og 08.00 når jeg jobber. Klokka ringer ca 15.00. Og ja, jeg jobber natt. Har jeg fri, så legger jeg meg alt fra 1900 til 0700. Alt etter hvor trøtt jeg er. Har ingen døgnrytme lengre etter mange år i nattarbeid, men bare sover visst antall timer per døgn uansett når det er.

Anonymous poster hash: 08de8...e7e
Gjest _LilleMy
Skrevet

Kommer an på, men jeg legger meg som regel rundt 22 på hverdager, enten jeg skal tidlig opp eller ikke. Om jeg feks står opp tidlig 2 av 5 dager, er jeg nødt til å våkne/stå opp til noenlunde samme tid de 3 andre dagene også for å klare det når jeg :) Jeg trenger dog veldig mye søvn.

Skrevet

Uansett når jeg legger meg, så syns jeg det er uforskammet å sende sms eller ringe etter kl 22 med mindre det er noe veldig viktig.

• Liker 1
Skrevet

Legger meg mellom 19 og 23, og står opp mellom 6 og 8. Det har blitt tidligere og tidligere i det siste, før hadde jeg fast leggetid klokken 23, men nå er det ikke uvanlig at jeg starter å duppe av i 19-tiden.

Skrevet

Som regel 00-01:30..

Står opp 05:30-06. Får altfor lite søvn, men greier ikke sovne før. :(

Skrevet

Legger meg 21.45 på hverdager, må opp litt før 6.

Gjest Heartbeat
Skrevet

Som regel mellom 23:30 og 00:30 på hverdager, men sovner som regel ikke før 01:00 eller 01:30. Står opp kl 06:00

I helgene varierer det

Skrevet

Rutinene har sklidd litt ut, så nå er klokken gjerne nærmere ett før jeg er i seng.

Skrevet (endret)

Står opp klokka 6, legger meg mellom 21:00 og 23:30 avhengig av hvor trøtt jeg er.

Anonymous poster hash: 5ac78...6a8

Samme her.

I helgene legger jeg meg noe senere (skal legge meg snart nå), men står av en eller annen merkelig grunn allikevel opp i 6-tiden.

Endret av Maximillian Cohen
Skrevet

Aldri. Jeg detter over på siden og sovner.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...