Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg tror du bør innse først som sist at han egentlig ikke vil ha deg.

Gjest Madam Felle
Skrevet

Kanskje det er på tide å finne en som er deg verdig, og som tar deg og ditt for det det er. :klem:

La ikke denne mannen få valse over deg som han vil, men sett en stopp for det nå, for din egen del. Du er verdt mye mer enn det denne mannen kan gi deg.

Skrevet
Kanskje det er på tide å finne en som er deg verdig, og som tar deg og ditt for det det er. :klem:  

La ikke denne mannen få valse over deg som han vil, men sett en stopp for det nå, for din egen del. Du er verdt mye mer enn det denne mannen kan gi deg.

Helt enig med "Madam Felle".

Selv "ventet" jeg på en kar i over 2 år !!! Ingen ting skjedde!

Nei, ikke la andre ta "tiden" din.

Lykke til. :)

Skrevet

Må si meg enig med Madam Felle. du fortjener noe mer :klem:

Gjest Dodgy Lady
Skrevet

Enig med de andre her...

Denne fyren hørest ut som en skikkelig drittsekk av ypperste klasse. Tror både du og "nyedama" hans fortener noe bedre. Men jeg skjønner veldig godt at du ikke ser det selv. Er man forelska, så er man det...

Har vært i samme situasjon, og skjønte ikke før leeenge etterpå hvorfor vennene mine ba med drite i hele fyren.

Prøv å kutte all kontakt med han, og lev videre uten han.. Vanskelig, men det går om du bestemmer deg...

Lykke til uansett hva du gjør!

Gjest Anonymous
Skrevet

tror nok du må innse at han ikke vil ha deg,sier ikke dette for å være slem. men se det litt i perspektiv.

han er åpentlys ikke nok interessert.

Skrevet

Kjære "kvinnen i hans liv"

Jeg har vært der du er nå...og det er helt jævlig! Du Føler deg tråkket på, lite verdt, at du ikke holder mål. Det føles som om hjertet blir stukket med tusen små nåler og at du føler at du er i ferd med å drukne i vonde følelser.

Etter å ha vært vitne til eksen sitt nye og "fantastiske" fohold og liv......( han bor fortsatt som nærmeste nabo....) har jeg nå resignert. Jeg ar avfunnet meg med situasjonen, og plassert alle de forferdelige følelsene der de hører hjemme....nemlig til fortiden.

Jeg vet av erfaring at det hjelper lite å si til deg at du fortjener så mye mer, og ta det finnes andre kjekke menn der ute....Men en ting vet jeg etter dette helvete, det er at det blir lettere og lettere for hver dag som går. Begynn å jobb med deg selv. Begynn med meditasjon, sorter tankene dine, aksepter virkeligheten sånn den er.

FOr en tid tilbake var det en bruker som hadde skrevet noen gode råd når du har kjærlighetssorg. Dette skrev Flowery den gang...og dette innlegget er fortsatt like aktuelt og sant:

"Det er fryktelig vondt å bli vraket av kjæresten. Har opplevd det selv på den grusomste måten. Men jeg har tro på at man i begynnelsen må ta smerten som kommer. Pleie seg selv de første par ukene. Men når man da skal videre, er det ofte en hjelp å tenke negativt om ex'en. Ikke husk de positive tingene, men konsentrer på det negative. Dersom han var utro, husk på smerten dette gav deg og overfør den negative følelsen til ham. Tenk at han mest sannsynlig aldri forandrer seg.

Hvis du ser typen med en ny dame, så ikke lag opp falske forhåpninger om at han helt sikkert har blitt presset inn i dette forholdet, han er med henne for å gjøre deg sjalu, han er med henne bare for å få seg noe, osv. Gå videre!! Ikke lag historier!!

Dersom man tenker litt lenger frem, se for deg hvordan han kan bli om noen år. Hvis han var en slask som aldri ryddet etter seg, vil dette bare bli verre og verre. Hygenen var kanskje ikke den beste..

Han var en utro slask, osv.

Dette er ganske effektivt å fokusere på dersom han har funnet en ny dame. Nå er det hun som får slite med alt det negative ved ham.

Vi har vel alle (jeg har ihvertfall) møtt igjen noen som vi var kjempeforelsket i før, og fått sjokk når vi ser hvordan de er nå!!

En type som jeg var veldig betatt av når vi gikk på skolen og som var kjempeflott, var en skikkelig kjekkas. Alle jentene lå langflat.

For en stund siden møtte jeg ham tilfeldig på butikken og fikk sjokk!! Han gikk i hullete joggebukse og t-skjorte, hadde en diger ølvom og stinket gammel røykelukt!

Jeg har sett ex'er som jeg var kjempestolt over å være sammen med som ikke akkurat er de samme kjekkasene i dag.

Dersom man fokuserer på dette etter å ha blitt såret, kan det hjelpe å komme videre.

Hvis typen i tillegg var en utro %&%&, eller behandlet deg dårlig på en eller annen måte, så fokuser på det.

Det er en mening med alt som skjer.

Dersom typen din har dumpet deg, så tenk at : Javel, det er hans tap!!

Den typen som dumpet deg var ikke den rette for deg. Det er noe mye bedre som venter på deg der ute og som du vil få det KJEMPEGODT sammen med. Mens du venter kan du jo pleie vennskap, nyte sommeren og kos deg!

En til alle med kjærlighetssorg og med ønske om en fin sommer. "

Skrevet

Tusen takk for svar. :blomst_opp:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...