Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan bør en attraktiv, heterofil jente oppføre seg i forhold til dere? I enkelte tilfeller faller det seg naturlig å ta på hverandre, som for eksempel gi et klapp på ryggen, gi klem, dulte borti etc. Jeg tar ikke så veldig ofte på andre da, bare for å ha det sagt. Jeg tar imidlertid oftere på andre (til nå stort sett heterofile) jenter enn på heterofile menn. Årsaken er rett og slett fordi jeg ikke vil at det skal bli misoppfattet og invitere til noe mer.

Men så slo det meg, hva gjør man egentlig med homofile jenter. Blir dette litt som i forhold til de heterofile mennene ( hvis man er jente selv) eller blir dette mer som i forhold til andre jenter? Det jeg spør om, er om det lett kan misoppfattes, slik som med mennene?

Anonymous poster hash: 298db...56a
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oppfør deg som du ville med en hvilken som helst annen jente.

• Liker 12
Skrevet

Jeg har tatt på flere lesbiske kvinner enn det jeg har tatt på heterofile menn.

Har også homofile i familie, tatt på dem også. Aldri blitt oppfattet som flørting om det var det du mente :fnise:

Har til og med sovet sammen med mange homofile kvinner og gutter, sov som en stein.

• Liker 1
Skrevet

Du skal ikke være redd for å bli misforstått. De homofile har ofte en "homoradar", slik at de merker om en person er homofil eller ikke. Så bare klem i vei, på samme måte som du klemmer andre venninner.

• Liker 1
Skrevet

Du skal ikke være redd for å bli misforstått. De homofile har ofte en "homoradar", slik at de merker om en person er homofil eller ikke. Så bare klem i vei, på samme måte som du klemmer andre venninner.

Tror faktisk de heterofile også har en homoradar. I alle fall er jeg temmelig treffsikker i forhold til å se hvem som er lesbisk og hetero. Ikke like lett med gutter, der blir det mer stereotype basert.

• Liker 4
Skrevet

De er helt normale mennesker de også, altså :fnise:

Jeg er bifil og husker hvordan klassevenninna mi forandret seg rundt meg etter at hun fikk høre det.. Alle blir så innbilske plutselig?

Finnes ikke verre, man føler seg jo som en freak når folk begynner sånn. Bare vær degselv du, må ikke være redd for å sende feil signaler, er ikke helt sånn :fnise:

• Liker 2
Skrevet

"Jeg er så deilig at jeg må være forsiktig med hvordan jeg oppfører meg rundt lesbiske, ellers kan det tenkes at jeg skuffer dem med å gjøre de så opphisset og så måtte avslå dem, stakkars"

Noen er høy på seg selv. -.-

Anonymous poster hash: d618d...c86
  • Liker 8
Skrevet

"Jeg er så deilig at jeg må være forsiktig med hvordan jeg oppfører meg rundt lesbiske, ellers kan det tenkes at jeg skuffer dem med å gjøre de så opphisset og så måtte avslå dem, stakkars"

Nettopp!!

• Liker 1
Skrevet

Haha, dette var skikkelig typisk "manneholdning". Vet ikke hvor mange gutter jeg kjenner som er redd for at alle homofile skal prøve seg på dem :P

Nei men altså, jeg har flere skjeive venninner. Før jeg ble kjent med dem syns jeg det hele var rart, men jeg fant fort ut at de var helt vanlige mennesker. Og jeg er ikke redd for å klemme på de eller sitte klint inntil de. Tror du ikke bare alle vil behandles på samme måte uansett legning?

• Liker 1
Skrevet

Nei, det er vel kanskje ikke akkurat det folk tenker. Det handler vel mer om at man er klar over hvordan enkelte kan bli såret, dersom de tror en person er interessert i dem, og så viser det seg at det bare var vennskap. Slik er i alle fall ganske mange heterofile jenter, eller kanskje lesbiske jenter er annerledes på dette punktet? Er i alle fall mer den problemstillingen dette handler om for meg.

Skrevet

Nei, det er vel kanskje ikke akkurat det folk tenker. Det handler vel mer om at man er klar over hvordan enkelte kan bli såret, dersom de tror en person er interessert i dem, og så viser det seg at det bare var vennskap. Slik er i alle fall ganske mange heterofile jenter, eller kanskje lesbiske jenter er annerledes på dette punktet? Er i alle fall mer den problemstillingen dette handler om for meg.

Antakeligvis ikke, men du er heterofil. Heterofile jenter interesserer meg ikke, og jeg forestiller meg ikke at de er interessert i meg heller.

• Liker 2
Skrevet

Du trenger ikke tenke på hvordan du skal oppføre deg rundt lesbiske jenter - bare gjør som "vanlig". Regner med disse jentene som regel vil være jenter du treffer som venninner og ikke kjærester, så da oppfører du deg med dem som du gjør med heterofile jenter.

Jeg har flere lesbiske venninner, er helt lik mot dem som de andre venninnene mine. Vi er litt fysiske i venninnegjengen (+ de homofile guttene) så vi kan gjerne finne på å kose, stryke og musse litt - enten vi er straight eller ikke.

Skrevet

Det er ikke sånn at lesbiske kvinner puler alt med pussy og puls. Faktisk.

• Liker 3
Skrevet

oppfør deg som deg....

Anonymous poster hash: f3594...aa7
Skrevet

Jeg syns det var mye dårlige svar her.

Ts skriver jo veldig tydelig at hun oppfører seg annerledes ovenfor gutter, enn hun gjør ovenfor venninner. Men det trenger vel ikke å bety at hun er "høy på seg sjøl" ovenfor gutter. Gutter puler jo faktisk ikke alt med "puls og pussy" de heller!

Det er jo naturlig å ha en litt annen måte å omgås kvinner enn menn, er det ikke?

Anonymous poster hash: 32294...a1b
  • Liker 1
Skrevet

Jeg syns det var mye dårlige svar her.Ts skriver jo veldig tydelig at hun oppfører seg annerledes ovenfor gutter, enn hun gjør ovenfor venninner. Men det trenger vel ikke å bety at hun er "høy på seg sjøl" ovenfor gutter. Gutter puler jo faktisk ikke alt med "puls og pussy" de heller!Det er jo naturlig å ha en litt annen måte å omgås kvinner enn menn, er det ikke? Anonymous poster hash: 32294...a1b

Javisst er det naturlig å omgås menn på en annen måte enn kvinner. Spørsmålet til TS gikk på om hun skal omgås lesbiske på samme måte som hun omgås menn. Mitt (og flere med meg) sitt svar var at hun skal omgås lesbiske på samme måte som hun omgås andre kvinner.

Gjest brutal_mann
Skrevet

Javisst er det naturlig å omgås menn på en annen måte enn kvinner. Spørsmålet til TS gikk på om hun skal omgås lesbiske på samme måte som hun omgås menn. Mitt (og flere med meg) sitt svar var at hun skal omgås lesbiske på samme måte som hun omgås andre kvinner.

Mao, pysjamas-party og putekrig hver eneste helg :cool: (Det er sånn verden er, ikke sant? :sukk: )

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...