Gå til innhold

Har du smakt Hildes Allergikaker til 119 kr per stk?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, jeg lurer på om det er noen som har smakt Allergikokken Hildes kaker?

Har smakt sjokoladekaken og gulrotkaken. De er begge uten gluten, melk, hvete, egg, ..

Det er dessverre sukker i.

De er supergode, men er jo dritdyrt ..

Anonymous poster hash: 6e706...f41
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei, jeg lurer på om det er noen som har smakt Allergikokken Hildes kaker?

Har smakt sjokoladekaken og gulrotkaken. De er begge uten gluten, melk, hvete, egg, ..

Det er dessverre sukker i.

De er supergode, men er jo dritdyrt ..

Nei

Og jeg ville lett etter et rimeligere alternativ.

Er dette reklame?

Anonymous poster hash: a7fc0...8dc

• Liker 4
Skrevet

Nei

Og jeg ville lett etter et rimeligere alternativ.

Er dette reklame?

Nei, overhodet ikke. Jeg ville bare fortelle om det til andre som ikke tåler ditt og datt. ;)

Jeg smakte de nylig, både sjokoladekaken og gulrotkaken. De er svindyre, men smaker utrolig godt!

Det beste er at sånne som meg faktisk kan spise en kake som vi tåler.

Ellers prøver jeg å lage selv uten resultat.

Jeg tåler heller ikke hvetestivelse, pga gluten, så derfor kan jeg ikke kjøpe kakemiks og muffinsmiks i butikken...

Skrevet

Nei, overhodet ikke. Jeg ville bare fortelle om det til andre som ikke tåler ditt og datt. ;) Jeg smakte de nylig, både sjokoladekaken og gulrotkaken. De er svindyre, men smaker utrolig godt!Det beste er at sånne som meg faktisk kan spise en kake som vi tåler.Ellers prøver jeg å lage selv uten resultat.Jeg tåler heller ikke hvetestivelse, pga gluten, så derfor kan jeg ikke kjøpe kakemiks og muffinsmiks i butikken... Anonymous poster hash: 6e706...f41

Dette minner veeeeeldig om reklame!

Anonymous poster hash: 3c6d6...149

• Liker 3
Skrevet

Dette minner veeeeeldig om reklame!

Men hvorfor skal jeg reklamere?

Jeg føler det er min plikt å fortelle om denne kaken da jeg har smakt den og jeg likte den, og vil dele den med andre som leter etter en kake de kan spise.

Alle fortjener en kake som de liker og tåler!

Skrevet

Men hvorfor skal jeg reklamere?Jeg føler det er min plikt å fortelle om denne kaken da jeg har smakt den og jeg likte den, og vil dele den med andre som leter etter en kake de kan spise.Alle fortjener en kake som de liker og tåler! Anonymous poster hash: 6e706...f41

Jeg har smakt den. Første og siste gang. Var absolutt ikke god!

Skrevet

Jeg har smakt den og det smaker veldig tørt. Det er ingenting som gir fylde, ingenting som gir smaksglede. Bare tørr smak. Det er jo ikke så rart, hun har jo ikke så mye å gå på av materialer når hun baker denne type kake. Men altså, nei. Ikke godt.

Anonymous poster hash: bc412...66f
Gjest Blubberella
Skrevet

Det er uansett mye bedre, billigere og bare hakket mer arbeidsomt å bake selv enn å kjøpe svindyre ferdigkaker. Ferdigkaker er kjedelige greier med mindre man kjøper dem på konditori eller fæncye resauranter/kafeer der folk med peiling på kvalitet lager dem.

• Liker 3
Skrevet

Jeg har smakt den. Første og siste gang. Var absolutt ikke god!

Jeg har smakt den og det smaker veldig tørt. Det er ingenting som gir fylde, ingenting som gir smaksglede. Bare tørr smak. Det er jo ikke så rart, hun har jo ikke så mye å gå på av materialer når hun baker denne type kake. Men altså, nei. Ikke godt.

Anonymous poster hash: bc412...66f

Det er litt rart, for noen ganger når jeg kjøper den er den saftig og god og myk,

mens andre ganger er den tør og seig og hard ..

Skrevet

Det er uansett mye bedre, billigere og bare hakket mer arbeidsomt å bake selv enn å kjøpe svindyre ferdigkaker. Ferdigkaker er kjedelige greier med mindre man kjøper dem på konditori eller fæncye resauranter/kafeer der folk med peiling på kvalitet lager dem.

Så Hilde har ikke peiling på kaker? Trodde det var utdannede folk som bakte denne kaken....

Gjest Blubberella
Skrevet

Så Hilde har ikke peiling på kaker? Trodde det var utdannede folk som bakte denne kaken....

Ferdigkaker er ferdigkaker. Det blir selvsagt ikke det samme som ferske kaker og i hvert fall ikke som hjembakte kaker.

• Liker 1
Skrevet

Det er litt rart, for noen ganger når jeg kjøper den er den saftig og god og myk,

mens andre ganger er den tør og seig og hard ..

Hm

Har den i de tilfellene vært tint og fryst på nytt?

Selges den fra frysedisk i butikkene?

Skrevet (endret)

Jeg kjøpte faktisk denne gulrotkaken ved en "feiltakelse" i dag (feiltakelse i form av at jeg ikke er allergisk mot gluten, melk eller noe annet). Én bit og så gikk resten av de 129 kr rett i søpla. Den fantes ikke god, og jeg satt igjen med en merkelig ettersmak i munnen.

AB rett over: Den selges fra frysedisken ja.

Endret av Høstblader
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...