Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Hvor skal jeg begynne?

Jeg har ett vennepar som skal gifte seg om ikke så veldig lenge. De har hatt ett ganske så turbulent forhold, som nesten endte med brudd flere en en gang..

I den turbulente delen hadde jenta i forholdet en god mannlig venn, men ingenting hendte, selv om typen hennes beskyldte henne for det ene og det andre...

Typen hennes derimot "overnattet" hos en venninne. Venninnen min spurte meg den gangen om jeg trodde typen hennes hadde vært utro...jeg var ærlig og svarte "ja", for jeg trodde virkelig at han kunne gjøre noe sånt. (Hun konfronterte typen, men han påstod at han sov på sofaen..)

Det gikk noen måneder...så forlovet de seg, og skal nå gifte seg....

En annen venn av meg (og dette paret) fortalte meg at fyren hadde vært utro, men ikke med den som dama tror...Jeg spurte om han var helt sikker, og han svarte at fyren selv hadde tilstått til han, og fått han til å love å ikke si noe....

Jeg måtte selvfølgelig love å ikke si noe.. noe jeg også kommer til å gjøre. (Han er min venn, og jeg holder det jeg lover..) Jeg prøver å si til meg selv at hun sikkert nok ikke hadde trodd på meg, for hun er naiv nok til å tro på den fjotten av en forlovede...

Men samtidig sitter jeg her og synes så utrolig synd på venninnen min som skal gifte seg med den utro drittsekken!....

Vet ikke helt hva jeg ville med dette....men jeg bare måtte lette på hjertet litt.....

Anonym nå..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville ikke sagt noe, tror jeg...

Kjenner par som ble gift, der den ene hadde seg et sprell under selve bryllupet - men, de er etter snart tjue år enda gifte og har det etter sigende bra... (er blitt mer voksne)

Han du snakker om, har hatt en one-night - altså ikke noen elskerinne. Da kan det være han har lært - siden han betrodde seg til kameraten, og siden han likevel skal gifte seg... de fleste angrer etter å ha "dritet seg ut"...

Men jeg vet at jeg kanskje ville ha sagt at du måtte fortelle det til MEG om det var MIN samboer var utro (eller kanskje ikke... hadde vel foretrukket at han fortalte det selv...).

Det spørs om det er notorisk utroskap, eller kun et engangstilfelle...

Notorisk utroskap = over og ut...

Gjest Gjesta
Skrevet

Så vanskelig å være den som vet men som ikke kan si noe...

Hadde vel ikke sagt noe sjøl, men hadde faktisk ønsket at få vite, tror jeg.

Jeg håper mannen har lært av sine feil, for begges del.

K

Skrevet

Ja, jeg også ville likt å vite sannheten... (om du er 110% sikker på at han faktisk har vært utro, og om det er mer en en gang det er snakk om: si det.)

Skrevet
Ja' date=' jeg også ville likt å vite sannheten... (om du er 110% sikker på at han faktisk har vært utro, og om det er mer en en gang det er snakk om: si det.)[/quote']

.. støtter denne.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...