Gjest brutal_mann Skrevet 21. august 2014 #1 Skrevet 21. august 2014 Så, hva gjør vi nå? Den gjenlevende er 11 år gammel og har bodd med den døde hele livet sitt. Hva er best å gjøre i forhold til det sosiale og den gjenlevende sitt velvære?
AnonymBruker Skrevet 21. august 2014 #2 Skrevet 21. august 2014 Hva med å anskaffe en til på omtrent samme alder? Er det hann eller hunn du har? De er jo flokkdyr, og et dyr kan bli utrolig deprimert av å sitte igjen alene, særlig etter så lang tid sammen. Hadde det samme problemet med min på 13 år, da burkameraten døde pga tannfeil, livskvaliteten økte noe voldsomt når den fikk en ny kompis. Har du en hunn så vil jeg anbefale en hann da to hunner sammen har oftere for å begynne å sloss. Hanner er litt mer runde og omgjengelige. Anonymous poster hash: 8587c...b43
Gjest brutal_mann Skrevet 21. august 2014 #3 Skrevet 21. august 2014 Men vil en ikke ende opp med et bur fullt av små chinchilla? Det var to hunner, nå en hun.
QueenOfTheSidewalk Skrevet 21. august 2014 #4 Skrevet 21. august 2014 (endret) Oii trodde du hadde noe annet. Endret 21. august 2014 av Evilposelos
AnonymBruker Skrevet 21. august 2014 #5 Skrevet 21. august 2014 Uff, det var leit å høre. Det som nå kan bli et stort problem er at den som er igjen alene kan bli veldig syk av savn og sorg. Jeg hadde to dyr som bodde sammen 5 år, og den ene måtte vi avlive pga den ble veldig gammel og syk. Det dyret som ble igjen var 5 år, så hun hadde vært med den andre hele sitt liv. Det tok ikke lang tid før hun ble alvorlig syk og døde.. Taklet ikke å miste bestevennen sin, og jeg taklet ikke å miste noen av de.. Anonymous poster hash: b7fef...339
Tvist Skrevet 21. august 2014 #6 Skrevet 21. august 2014 Men vil en ikke ende opp med et bur fullt av små chinchilla? Det var to hunner, nå en hun. Hva med en kastrert hann? Det har fungert fint der jeg har sett det.
AnonymBruker Skrevet 21. august 2014 #7 Skrevet 21. august 2014 Kan tenke meg en chinchilla på 11 år ikke kan produsere unger lenger, men er ikke sikker på dette. 2 hunner kan selvsagt gå sammen, men begynner de å krangle så kan de bli vanskelig. Chinchillaer er ikke så fredfulle man skulle tro. Håper det ordner seg! Er hunnen du har nå veldig rolig og avbalansert så går det nok bra. Anonymous poster hash: 8587c...b43
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå