AnonymBruker Skrevet 21. august 2014 #1 Skrevet 21. august 2014 Ullundertøy er kanskje ikke det som mange blir mest glad for, men allikevel er det mange som får det i gave. Hva er de fineste gavene som du blir gladest for? Anonymous poster hash: 8b67c...479
Gjest _LilleMy Skrevet 21. august 2014 #2 Skrevet 21. august 2014 Jeg er ikke mann, men kjæresten min blir i hvert fall mest glad om han får noe han har brukt for eller har ønsket seg. Han blir spesielt glad for gavene der det er tydelig at jeg har brukt tid på å velge noe, enn de gavene som bare er kjøpt for å kjøpe noe.
AnonymBruker Skrevet 21. august 2014 #3 Skrevet 21. august 2014 Jeg er ikke mann, men kjæresten min blir i hvert fall mest glad om han får noe han har brukt for eller har ønsket seg. Han blir spesielt glad for gavene der det er tydelig at jeg har brukt tid på å velge noe, enn de gavene som bare er kjøpt for å kjøpe noe. Takk for at du deler! Anonymous poster hash: 8b67c...479
Alice123 Skrevet 21. august 2014 #4 Skrevet 21. august 2014 Min far blir hvertfall veldig glad for sokker.
Infinite Skrevet 22. august 2014 #5 Skrevet 22. august 2014 Kjæresten min blir faktisk veldig glad for klær.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå