Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var ute i helgen med et par guttevenner da jeg ikke hadde mulighet til å komme meg hjem. Det ble til at jeg sov i samme dobbeltseng som en kamerat. Vi er kun venner og ikke en gang tanken slo meg om å ligge inntill hverandre eller holde rundt hverandre.

Dagen etter fortalte jeg dette til kjæresten min som synes at dette var helt uhørt. Jeg ble overrasket over at han ikke stolte på meg nok til å være sikker på at ingen ting kom til å skje.

Er det kjæresten min som overreagerer eller er det jeg som har gått for langt?

Anonymous poster hash: 3d548...690
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kunne sovet på sofaen.

• Liker 19
Skrevet

Slike ting mener jeg at man ikke gjør i et forhold, med mindre det er under helt spessielle omstendigheter.

Anonymous poster hash: a5e0c...f32

• Liker 9
Skrevet

Var ute i helgen med et par guttevenner da jeg ikke hadde mulighet til å komme meg hjem. Det ble til at jeg sov i samme dobbeltseng som en kamerat. Vi er kun venner og ikke en gang tanken slo meg om å ligge inntill hverandre eller holde rundt hverandre.

Dagen etter fortalte jeg dette til kjæresten min som synes at dette var helt uhørt. Jeg ble overrasket over at han ikke stolte på meg nok til å være sikker på at ingen ting kom til å skje.

Du får velge mellom din individualitet eller uskrevne regler i et parforhold.

Anonymous poster hash: 891c8...9ad

• Liker 3
Skrevet

Hva har en en kvinne i en annen manns seng å gjøre når hun er i et forhold?

• Liker 12
Skrevet (endret)

Du kunne sovet på sofaen.

Ja, men hvorfor skulle ho sovet på sofaen, når ho VISSTE at det ikke ville skje noe, og at tanken om så lite som å sove inntil en kompis/ei venninne ikke engang slo henne? Ei seng er 1000 ganger bedre.

Mulig det er jeg som er rar når jeg stoler på at kjæresten min klarer å sove i samme seng som en kompis uten at de har sex (Dette går naturligvis begge veier).

Endret av øst94
  • Liker 11
Skrevet

Det interessante er hva du velger å gjøre med dette.

• Liker 1
Skrevet

Jeg forstår kjæresten din. du MÅTTE helt sikkert ikke sove i sengen hans, har han ikke sofa osv?...

• Liker 4
Skrevet

Ja, men hvorfor skulle ho sovet på sofaen, når ho VISSTE at det ikke ville skje noe, og at tanken om så lite som å sove inntil en kompis/ei venninne ikke engang slo henne? Ei seng er 1000 ganger bedre.

Fordi det sender feil signaler og tydeligvis påvirker kjæresten.

Hun har selv dratt ut med kompiser uten å planlegge hvordan hun skal komme seg hjem

• Liker 1
Gjest _LilleMy
Skrevet

Jeg forstår kjæresten din. Det sender feil signaler, og det er åpenbart at det påvirker kjæresten din. Jeg pleier å ha en regel om at hvis jeg er usikker på om kjæresten min ville likt det eller ikke, så ville han sannsynligvis ikke likt det, og da gjør jeg det ikke. Ville du feks likt om kjæresten din sov med en venninne av han? Det ville ikke jeg, og da ville jeg ikke sovet med en kompis.

• Liker 3
Skrevet

For meg hadde det vært null problem, og jeg hadde blitt ganske irritert på mannen min dersom han reagerte på det.

...fotutsatt at dere var påkledd?

• Liker 4
Skrevet

Jeg hadde ikke likt det. Men hadde forstått det dersom de sov med klær på, var gamle venner og det faktisk ikke var andre alternativer som en sofa eller noe. Typen min ville imidlertid synes det var totalt uaktuelt uansett omstendigheter. Derfor ville jeg ikke gjort det, og det ville ikke han heller. Du kunne jo eventuelt spurt på forhånd da på melding eller lignende om han var ok med det? Jeg synes hvertfall slike ting bør avklares på forhånd.

• Liker 1
Skrevet

Jeg sov også med en kompis en gang. Kjæresten min ble fly forbanna.

Anonymous poster hash: bc816...ea4
  • Liker 1
Skrevet

Skjedde flere ganger at jeg hadde avtalt å hente samboeren når hun var ute på byn med venner. Ventet oppe for avtalen var at jeg skulle hente henne. Hun endte på nach hos kollegaer, og overnattet flere ganger. Jeg er 99,9% sikker på at ingenting skjedde, men det plaget meg veldig.

Positive her er at du ga beskjed på at det skjedde, det bør skape tillit. Var jeg deg hadde jeg droppet å gjøre det igjen, for hans skyld.

Anonymous poster hash: 25bf0...e8e
  • Liker 1
Skrevet

Enhver kamerat som ikke har vært interessert i meg(også når jeg var singel) la seg på sofaen, eller tilbød sofaen til meg.

Det er vel det mest normale vil jeg si.

Anonymous poster hash: 0d182...b28
  • Liker 2
Skrevet

TS her,

Skjønner poenget til mange av dere som har kommentert over. For å være helt ærlig så tenkte jeg ikke en gang på muligheten for å sove på sofaen fordi det nesten hadde blitt litt unaturlig for meg i den situasjonen. Jeg la meg i sengen fordi det var mest komfortabelt der og det virket som en selvfølgelighet der og da. Jeg hadde ikke reagert dersom kjæresten min hadde sovet i samme seng som en venninne av han, men meg om det. Som sagt så forstår jeg poenget og synspunktet til kjæresten og det er tross alt det som er det viktigste, uavgengig av hvordan jeg ser på det. Skal nok ikke gjentas.

• Liker 1
Skrevet

Forstår godt at kjæresten din reagerer. Jeg hadde aldri godtatt at min kjæresete har ligget i samme seng som en venninne og det hadde heller aldri kunne falt meg inn å legge meg i senga med en kompis når jeg er i et forhold! Rett og slett "Slå opp grunn"

Skrevet

Du måtte ikke sove hos han, du kunne jo sovet i et skogholt eller en park?

Hva er vitsen med forhold uten tillit? Dump han.

• Liker 1
Skrevet

Forstår kjæresten din.

Jeg og. Jeg ville ikke likt det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...