Gå til innhold

Popelkas vielse.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min kjære og jeg ankom kirken en time før vielsen, så vi gikk en tur på den store og meget vakre kirkegården før vi gikk tilbake til kirken. Utenfor kirken møtte vi Diva, og etter å ha levert gave og blomster til Popelkas mor, satt vi oss ned bak i kirken. Det var en liten, men aldeles nydelig kirke.

Da Popelka kom inn i kirken spratt tårene på meg... Hun var aldeles nydelig! Vielsen var vakker, men flotte soloinslag.

Så var det over, og vi fikk gratulert brud og brudgom, før de måtte skynde seg ut av kriken, slik at neste brudepar kunne bli viet.

Så satte de seg inn i den stilige jaguaren som stod og ventet utenfor før de reiste avgårde...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Veldig flotte bider du har tatt, og for et nyyyydeligt brudepar :-)

Skrevet

Takk! Ja, de var så vakre!

Skrevet

Å, så fine de var! Flotte bilder, lunacia.

Skrevet

Et veldig vakkert par, ja. Flink fotograf du, lunacia. :wink:

Skrevet

Takk, takk. Følte meg som rene papparatzien der jeg sprang frem og tilbake utenfor kirken. ;)

Skrevet
Takk' date=' takk. Følte meg som rene papparatzien der jeg sprang frem og tilbake utenfor kirken. ;)[/quote']

:ler::wink:

Hun satte sikkert litt pris på den oppmerksomheten da. Forelska og lykkelig nygift som hun er.

Skrevet

Åh, gjett om hun strålte!

Skrevet

Så flotte de var..... Ble litt tårer her ja... :oops: :kul:

Skrevet

Stilig! Vi skal også ha gammel jaguar forresten.

Skrevet

Å, for et fint par! Og flott bil! Mange fine bilder, lunacia. :)

Skrevet

Takk. :)

Jeg har printet ut dette bildet som hun skal få av meg, i A4-format. Har sånn fotoprintepapir, nemlig. Jeg ble overrasket over kvaliteten bildet fikk printet ut. :)

Skrevet

Det bildet var et av de aller fineste. :D

Skrevet

Det er et av de jeg er mest fornøyd med, og så synes jeg det uttrykker så mye. :)

Skrevet

Tusen takk for flott side fra bryllupet!! Hadde min aller beste dag noensinne i går - mer senere!!

Skrevet
Det er et av de jeg er mest fornøyd med, og så synes jeg det uttrykker så mye. :)

Tusen takk for nydelig bilde! :P

Skrevet

Tusen takk for nydelig bilde! :P

Bare hyggelig! Og god tur i morgen!

Skrevet

Nydelig brudepar og flotte bilder - ære og honnør til fotografen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...