AnonymBruker Skrevet 21. august 2014 #1 Skrevet 21. august 2014 Jeg er nyutdannet og måtte flytte hjem til foreldrene mine, da jeg ikke hadde fått tilbud om jobb og ikke kunne bo på studenthybel lenger. Jeg har søkt jobber siden januar i år og har ikke fått napp, jeg begynte tidlig å søke og har gått på jobbkurs ved karrieresenteret. Akkurat nå tar jeg strøjobber her og der, mens jeg søker på relevant jobb. Jeg tjener såvidt 5000 kr i måneden og disse går stort sett med til å betale for reise til og fra intervjuer. Stedet foreldrene mine bor på ligger veldig usentralt til og det er omtrent ingen jobber og arbeidsplasser her, dette er et typisk fraflyttings sted. Og i tillegg til dette er ikke foreldrene mine så veldig glad for å ha meg boende hjemme, dette er noe jeg får høre flere ganger daglig. Det jeg lurer på er om jeg kan få bostøtte eller en annen ordning slik at jeg kan flytte til et mer sentralt sted der jeg slipper å betale reiseutgifter for å kunne dra på intervju. Jeg trives ikke hjemme og er redd for at det kommer til å ta knekken på meg hvis jeg ikke kommer meg vekk herfra. Anonymous poster hash: 00738...92f
AnonymBruker Skrevet 21. august 2014 #2 Skrevet 21. august 2014 Ingen? Anonymous poster hash: 00738...92f
AnonymBruker Skrevet 21. august 2014 #3 Skrevet 21. august 2014 Ingen?Anonymous poster hash: 00738...92f Bostøtte kan du søke om når du har skaffet deg en leilighet. Da kan du også søke om å få dekket husleie av sosialen i tillegg til å få livsopphold. Men, dette fordrer altså at du skaffer deg en leilighet. Anonymous poster hash: be132...866 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå