Gå til innhold

Dommedags film?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet om en bra Dommedags film? Har sett 2012 og the day after tomorrow. Finnes det flere gode?

Anonymous poster hash: c333f...512

Skrevet

Ok takk, skal sjekke de ut :)

Anonymous poster hash: c333f...512
Skrevet

Kan også anbefale Deep Impact. :)

Skrevet

Dommedagsfilm!

On the Beach, Dr. Strangelove, A Boy and His Dog, Testament og de to første Terminator-filmene vil jeg anbefale.

Anonymous poster hash: e20a5...6ce
Skrevet (endret)

On the Beach. Og den er ganske sannsynlig, også. Verden har vært en gåseflokk fra akkurat den skjebnen mange ganger de siste femti åra.

12 Monkeys handler også om verdens undergang. Og for en gangs skyld er Bruce Willis overbevisende.

The Day the Earth Stood Still. To versjoner, med og uten Keanu Reeves. Jeg har ikke sett den gamle, har den på DVD.

Endret av Mann 42
  • Liker 1
Skrevet

Independence day. beste dommedags (med romvesener) filmen.

Skrevet

Independence day. beste dommedags (med romvesener) filmen.

Beklageligvis har den Will Smith, også.

For en alternativ film uten Will Smith, og med mye mer humor: Mars Attacks!

• Liker 3
Skrevet

Beklageligvis har den Will Smith, også.

For en alternativ film uten Will Smith, og med mye mer humor: Mars Attacks!

Beklageligvis?! Will Smith er jo awesome!

Skrevet

Netflix har en del morsomme mini-serier med dommedags- og katastrofetema. Alt fra skogbrann og oversvømmelse til at jordkjernen slutter å rotere osv. Veldig fornøyelig (dog ikke alltid like troverdig) Søk på category 8, feks.

Anonymous poster hash: b5821...fad

Skrevet

Beklageligvis?! Will Smith er jo awesome!

Will Smith var stor som The Fresh Prince of Bel-Air. Og ikke så verst i Men in Black. Men han har en lei tendens til å overspille.

Skrevet

The Road synes jeg er en veldig bra film.

• Liker 1
Skrevet

Alt for mye nerve. Jeg syns det må gå an å lage en film om verdens undergang der ikke absolutt alt suger så intenst som i The Road. Det er nesten så man ikke tør å se den en gang til.

Skrevet

Alt for mye nerve. Jeg syns det må gå an å lage en film om verdens undergang der ikke absolutt alt suger så intenst som i The Road. Det er nesten så man ikke tør å se den en gang til.

Ja, det hadde vært interessant med andre vinklinger også som kanskje er litt mer optimistiske. Men jeg synes The Road var svært bra, i motsetning til mange av de andre temmelig dårlige filmene som er nevnt i denne tråden.

• Liker 1
Skrevet

Støtter The Road. Ønskes post-apokalypse med litt mer humor: Delicatessen.

Annonse
Gjest Herr Heftig
Skrevet

mange superheltfilmer er også dommedagsfilmer.

Skrevet

Syns du det? Syns den var fin.

Skrevet

Hvis det er den jeg tror det er (en mann og hans sønn?) Så skrudde jeg den av etter 20minutter med gørrkjedelig innhold.

Skrevet

Hvis det er den jeg tror det er (en mann og hans sønn?) Så skrudde jeg den av etter 20minutter med gørrkjedelig innhold.

:sjokkert:

Skrevet

:sjokkert:

Det skjedde jo absolutt ingenting av interesse de første 20minuttene! Blir den bedre da, eller?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...