AnonymBruker Skrevet 21. august 2014 #1 Skrevet 21. august 2014 Hvordan ville du reagert hvis din date ba deg foreks sende han/hun et intimt bilde? Ville du gjort det eller ikke? Jeg synes personlig at slikt får meg til å tenke at vedkommende er useriøs. Anonymous poster hash: 7c7be...f27 3
Lettkverulerende Skrevet 21. august 2014 #2 Skrevet 21. august 2014 Dersom jeg likte vedkommende, og trodde på en fremtid sammen, hadde jeg ikke stusset. Kan være veldig pirrende!
AnonymBruker Skrevet 21. august 2014 #3 Skrevet 21. august 2014 A big fat HELL NO!!!!!!!!!!!!!! En ting er å gjøre det i forhold med en man kjenner godt og stoler på, en annen ting er en man DATER? Hadde ikke glatt sendt til en kjæreste heller, men heller en kjæreste jeg har kjent og vært sammen med en stund enn en random date man ikke vet hva som rører seg i hodet til slutt. Hvem vet hvor disse bildene havner? Anonymous poster hash: 4f111...4e8 5
AnonymBruker Skrevet 21. august 2014 #4 Skrevet 21. august 2014 Det kommer an på hvor langt man er kommet med denne datingen... Før dere har hatt sex et par ganger, er det NEI NEI på min liste, definitivt en useriøs fyr. Anonymous poster hash: e2812...fd6
AnonymBruker Skrevet 21. august 2014 #5 Skrevet 21. august 2014 Jeg har både sendt og mottatt slike bilder av min date (som jeg vel snart må begynne å kalle kjæresten min ) Hadde ikke sendt til hvem som helst, da. Man bør helst kjenne personen litt og stole på vedkommede. Viktig at man har en avtale om og vet at bildene blir slettet etter kort tid. Men regel nr. 1: Aldri få med ansiktet ditt på naken-/intime bilder!! Anonymous poster hash: 8b317...ddc 3
AnonymBruker Skrevet 21. august 2014 #6 Skrevet 21. august 2014 Det kommer an på hvor langt man er kommet med denne datingen... Før dere har hatt sex et par ganger, er det NEI NEI på min liste, definitivt en useriøs fyr. Anonymous poster hash: e2812...fd6 Trådstarter: jeg har hatt sex med han flere ganger, men jeg liker ikke å ta bilder av underlivet mitt hehe. Synes ikke det er så pent å se på. Og er redd for å sende ett som han synes ikke ser bra ut, og bli dumpet. Men han har sendt til meg, men jeg tør ikke sende han.... Samtidig så skjønner jeg egentlig ikke helt vitsen med det, men okey... det er jo pirrende og. Anonymous poster hash: 7c7be...f27
FruRaeder Skrevet 21. august 2014 #7 Skrevet 21. august 2014 Jeg sender ikke til samboeren min engang. 2
AnonymBruker Skrevet 21. august 2014 #8 Skrevet 21. august 2014 Dersom jeg likte vedkommende, og trodde på en fremtid sammen, hadde jeg ikke stusset. Kan være veldig pirrende! trådstarter: jeg liker han. Det er ikke det som er problemet Anonymous poster hash: 7c7be...f27
AnonymBruker Skrevet 21. august 2014 #9 Skrevet 21. august 2014 Jeg sender ikke til samboeren min engang. trådstarter: da er vi flere som tenker likt. Anonymous poster hash: 7c7be...f27
Gjest Faerunpedia Skrevet 21. august 2014 #10 Skrevet 21. august 2014 Jeg har gjort det flere ganger, men aldri med ansiktet synlig.
Ferny Skrevet 21. august 2014 #11 Skrevet 21. august 2014 Sendte bilder og film med kjæresten min lenge før vi ble sammen. Tror det var jeg som først begynte å spørre om det også. Nå var det avstand inne i bildet da, så trengte jo noe for å opprettholde den "sexuelle" delen. Personlig synes jeg det er veldig spennende/pirrende, så jeg opplevde det aldri som mer useriøst på grunn av den biten. Når det er sagt - et bilde bare av underlivet blir litt vel vulgært for min smak. Går an å ta sexy bilder selv om det "bare" er et nakenbilde av hele deg. Nå bør jo dette være en person du stoler veldig på også da. Men hvis han allerede har sendt bilder til deg, så er det jo ikke akkurat som om han kan spre bilder uten at du kan gjøre det samme.
AnonymBruker Skrevet 21. august 2014 #12 Skrevet 21. august 2014 Jeg hadde fint kunnet gjøre det dersom han ønsket det, og jeg ville pirre ham . Men hadde passet på at det ikke var noe som gjorde at jeg kunne gjenkjennes ut fra det. Anonymous poster hash: fe78f...115
Hypnotica Skrevet 21. august 2014 #13 Skrevet 21. august 2014 Eksen min var av typen som spurte etter slike bilder, spesielt når han f.eks var borte en uke, eller lignende. Det ble så utrolig turn-off og masete etterhvert, jeg syntes det bare ble kjasing og han ga seg jo aldri etter 1 bilde, ville bare ha mer og mer og mer. Ble veldig lei av å gi han disse "bh-bildene" gang på gang, han hadde jo sett lignende bilder før! Passet alltid på å bare ta av f.eks bh-en eller trusa, men ikke underlivsbilder, eller bilder der ansiktet mitt var synlig. Hadde ikke giddet dette igjen, jeg syntes det bar så preg av "18 år og sprengkåt" gutt...... "nå skal jeg få et bilde og runke til"...
Gjest HarryDotter Skrevet 22. august 2014 #14 Skrevet 22. august 2014 Trådstarter: jeg har hatt sex med han flere ganger, men jeg liker ikke å ta bilder av underlivet mitt hehe. Synes ikke det er så pent å se på. Og er redd for å sende ett som han synes ikke ser bra ut, og bli dumpet. Men han har sendt til meg, men jeg tør ikke sende han.... Samtidig så skjønner jeg egentlig ikke helt vitsen med det, men okey... det er jo pirrende og. Anonymous poster hash: 7c7be...f27 Akkurat den greia der forstår jeg ikke....vet dere ikke at menn flest syntes det er et flott syn? Tror dere virkelig at en kar vil dumpe deg om underlivet ditt ikke ser slik eller slik ut? Å sende et bilde til en man har fått litt kjennskap til og stoler på burde vel ikke være et stort problem? bare sørg for at ikke det er umiddelbare gjenkjennelige ting som ansikt/tattiser på bildet, og at hun/han er 100% klar for det....
koskenkorva Skrevet 22. august 2014 #15 Skrevet 22. august 2014 Jeg sluttet med sånt da jeg var 16. Da fant jeg ut at det er noe som heter "lagre bilde". Gudskjelov har ikke xene mine vært kjipe mot meg og brukt slike bilder mot meg, men hallo. Greit å være forsiktig med hva man sender.
Snowblind Skrevet 22. august 2014 #16 Skrevet 22. august 2014 Hadde sagt at han burde vite at jeg ikke er en sånn person.
Gjest Trollkarlen Skrevet 22. august 2014 #17 Skrevet 22. august 2014 Hvordan ville du reagert hvis din date ba deg foreks sende han/hun et intimt bilde? Ville du gjort det eller ikke? Jeg synes personlig at slikt får meg til å tenke at vedkommende er useriøs. Anonymous poster hash: 7c7be...f27 Jeg hadde tenkt at hun var opptatt av størrelse på penis. Jeg hadde sendt henne et bilde sånn at vi slipper å kaste bort mer tid på hverandre.
94happy Skrevet 22. august 2014 #18 Skrevet 22. august 2014 Jeg ville ikke gjort det på forespørsel. Hadde gjort det fordi jeg selv ville. Bare si du ikke har lyst, og ferdig med det.
Gjest brutal_mann Skrevet 22. august 2014 #19 Skrevet 22. august 2014 Har aldri sett problemet. På den andre siden så mister jeg ikke nattesøvnen om bilder skulle havne på avveie.
Gjest Lille-pus Skrevet 22. august 2014 #20 Skrevet 22. august 2014 Det går aldeles utmerket an å ta erotiske bilder uten å gå ut i spagaten og bruke macrolinse Sexy undertøy er alltid en slager, og uten ansikt er det også veldig trygt. Uansett bør du ikke sende bilder du ville miste nattesøvnen om skulle komme på avveier, utover det så er det din egen komfortsone du må leke med og tenke ut sexy bilder innenfor. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå