Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

...

Endret av bedheadmelissa
Videoannonse
Annonse
Skrevet

tror faktisk at enkelte klesplagg har det,men h&m har jo big&beautiful kolleksjonen...

Skrevet

En ytterst sjelden gang har de str. 46 / XL i den vanlige kolleksjonen hos H&M. Utrolig nok :-?

Skulle bare mangle sier nå jeg. Str 46 er ikke så stort at det er veldig unormalt ville jeg tro.

Var og handlet tøy på fredag, ting jeg prøvde på H&M i str. 44 / 46 passet absolutt ikke. B&B tingene er litt for stort for meg faktisk, + at de hadde kanskje 45 minre sjarmerende resteplagg der, det var alt.

På vivikes fant jeg skjørtet jeg hadde lett etter - str. 44 passet bra, og var til og med litt stort.

Så forskjellen er ganske stor fra butikk til butikk og...

Men nå sporer jeg veldig av... :oops:

Jeg har iallefall lagt merke til nevnte størrelser et par ganger ;-)

Skrevet
En ytterst sjelden gang har de str. 46 / XL i den vanlige kolleksjonen hos H&M. Utrolig nok :-?

Skulle bare mangle sier nå jeg. Str 46 er ikke så stort at det er veldig unormalt ville jeg tro.

Var og handlet tøy på fredag, ting jeg prøvde på H&M i str. 44 / 46 passet absolutt ikke. B&B tingene er litt for stort for meg faktisk, + at de hadde kanskje 45 minre sjarmerende resteplagg der, det var alt.

På vivikes fant jeg skjørtet jeg hadde lett etter - str. 44 passet bra, og var til og med litt stort.

Det er akkurat samme problem jeg har. Jeg ligger rett på kanten for å si det sånn...str. 44/46..Så jeg opplever at det eneste måte å gjør det på er å prøve alt og bare se....B&B er kjempe stort...og det har blitt ennå større faktisk. Jeg ble glad for dem som trenger det, men bare ønsker snitten var bedre!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...