missfidget Skrevet 3. juli 2004 #1 Skrevet 3. juli 2004 (endret) ... Endret 10. mars 2013 av bedheadmelissa
lizzy x Skrevet 4. juli 2004 #2 Skrevet 4. juli 2004 tror faktisk at enkelte klesplagg har det,men h&m har jo big&beautiful kolleksjonen...
Diva Skrevet 4. juli 2004 #3 Skrevet 4. juli 2004 En ytterst sjelden gang har de str. 46 / XL i den vanlige kolleksjonen hos H&M. Utrolig nok :-? Skulle bare mangle sier nå jeg. Str 46 er ikke så stort at det er veldig unormalt ville jeg tro. Var og handlet tøy på fredag, ting jeg prøvde på H&M i str. 44 / 46 passet absolutt ikke. B&B tingene er litt for stort for meg faktisk, + at de hadde kanskje 45 minre sjarmerende resteplagg der, det var alt. På vivikes fant jeg skjørtet jeg hadde lett etter - str. 44 passet bra, og var til og med litt stort. Så forskjellen er ganske stor fra butikk til butikk og... Men nå sporer jeg veldig av... :oops: Jeg har iallefall lagt merke til nevnte størrelser et par ganger ;-)
missfidget Skrevet 5. juli 2004 Forfatter #4 Skrevet 5. juli 2004 En ytterst sjelden gang har de str. 46 / XL i den vanlige kolleksjonen hos H&M. Utrolig nok :-? Skulle bare mangle sier nå jeg. Str 46 er ikke så stort at det er veldig unormalt ville jeg tro. Var og handlet tøy på fredag, ting jeg prøvde på H&M i str. 44 / 46 passet absolutt ikke. B&B tingene er litt for stort for meg faktisk, + at de hadde kanskje 45 minre sjarmerende resteplagg der, det var alt. På vivikes fant jeg skjørtet jeg hadde lett etter - str. 44 passet bra, og var til og med litt stort. Det er akkurat samme problem jeg har. Jeg ligger rett på kanten for å si det sånn...str. 44/46..Så jeg opplever at det eneste måte å gjør det på er å prøve alt og bare se....B&B er kjempe stort...og det har blitt ennå større faktisk. Jeg ble glad for dem som trenger det, men bare ønsker snitten var bedre!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå