AnonymBruker Skrevet 21. august 2014 #1 Del Skrevet 21. august 2014 Har hatt søvnproblemer siden jeg var født, og har prøvd en del ting. Den siste tingen jeg prøver før jeg sendes til søvnovervåking er melatonin. Har lest mye om det, og det er ingen alvorlige bivirkninger dokumentert. Selv har jeg plutslig fått mye panikk og angst, og fikk et intenst panikkanfall som sendte meg på legevakten. Det er ikke noe som er vanlig for meg. Vet ikke om det er pga melatoninen, eller om det er en kombinasjon av det og hva som skjer rundt meg og i verden ellers. Noen som har erfaringer med dette? Anonymous poster hash: 7d0ff...197 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 21. august 2014 #2 Del Skrevet 21. august 2014 Jeg har ikke hatt noen bivirkninger av det. Bukte det over 2-3 mnd for 2 år siden og har brukt det ved behov etterpå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2014 #3 Del Skrevet 21. august 2014 Har aldri opplevd bivirkninger. Melatonin er noe som befinner seg i kroppen fra før, et søvnhormon. Du bør snakke med legen din om det du føler. Anonymous poster hash: b8e4c...9be 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruRaeder Skrevet 21. august 2014 #4 Del Skrevet 21. august 2014 Opplevde heller ingen bivirkninger, men dårlig/endret søvnmønster generelt kan være skyld i angst og depresjon. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2014 #5 Del Skrevet 21. august 2014 http://www.felleskatalogen.no/t/medisin/sok?sokord=melatonin Er det denne du bruker? Les under bivirkninger.Anonymous poster hash: e739e...84e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2014 #6 Del Skrevet 21. august 2014 http://www.felleskatalogen.no/t/medisin/sok?sokord=melatonin gikk litt fort i svingene...Anonymous poster hash: e739e...84e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilac Skrevet 21. august 2014 #7 Del Skrevet 21. august 2014 Har opplevd å bli sløv på morgenen etterpå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cecee Skrevet 21. august 2014 #8 Del Skrevet 21. august 2014 Hele familien her bruker det ved behov, ingen har opplevd noen bivirkninger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dillyduzit Skrevet 21. august 2014 #9 Del Skrevet 21. august 2014 Opplevd å bli noe sløv dagen etter på, men når kroppen ble vandt med dem så var jeg både opplagt og i full kjør som vanlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå