AnonymBruker Skrevet 21. august 2014 #1 Skrevet 21. august 2014 Jeg ser ikke på mobilen til kjæresten min og har ingen interesse av å gjøre det, men i går, da jeg ikke fant mobilen min, lånte jeg kjærestens mobil for å ringe til min. Fant ikke navnet mitt på navnelisten, så jeg tastet inn mobilnr. mitt og da kommer det opp på skjermen "ringer til... Masete tulling", ble helt paff og forsto ingenting først... La meg rett etter det, visste ikke hvordan jeg skulle reagere.... I dag er jeg irritert og orker aldri å ta initiativ mer. Anonymous poster hash: 0c6e8...80a
94happy Skrevet 21. august 2014 #2 Skrevet 21. august 2014 Wow. Det var litt spesielt. Jeg har det faktiske navnet på alle på min liste, både folk jeg liker og ikke liker... Gjør ingen forskjell der akkurat.
AnonymBruker Skrevet 21. august 2014 #3 Skrevet 21. august 2014 Jeg har samboers virkelig navn på telefonen, men har valgt Adolf Hitlers monolog fra Der Untergang som ringtetone. Det er bare humor. Tror nok han elsker deg. Anonymous poster hash: 5a73e...5c2 4
Gjest Faerunpedia Skrevet 21. august 2014 #4 Skrevet 21. august 2014 Ha ha hadde syntes det var morsomt.
AnonymBruker Skrevet 21. august 2014 #5 Skrevet 21. august 2014 Wow. Det var litt spesielt. Jeg har det faktiske navnet på alle på min liste, både folk jeg liker og ikke liker... Gjør ingen forskjell der akkurat. Ja, det syns jeg også, "masete tulling" er heller ikke morsomt i mine ører. :-\ Anonymous poster hash: 8a2d5...77e 1
AnonymBruker Skrevet 21. august 2014 #6 Skrevet 21. august 2014 Jeg har samboers virkelig navn på telefonen, men har valgt Adolf Hitlers monolog fra Der Untergang som ringtetone. Det er bare humor. Tror nok han elsker deg. Anonymous poster hash: 5a73e...5c2 Ha ha hadde syntes det var morsomt. Det er greit at det kan være humoristisk, men vi har ikke den type humor i forholdet, hadde vi hatt det, hadde jeg ikke reagerte på dette. Samtidig vil jeg ikke lage en krangel ut av dette, men jeg syns han er rimelig teit og frekk. Anonymous poster hash: 8a2d5...77e
Crobern Skrevet 21. august 2014 #7 Skrevet 21. august 2014 Jeg leste dette som om det var en mann som skrev dette.... Tenkte at "masete tulling...." er noe man ville ha skrevet om en mann og ikke dame. Da blir det mer: "gneldrekjerringa".. men uansett kjønn: Er det så mye å bli irritert over? Om det plager deg, så spør h*n om hvorfor det står det. Da jeg ringer mannen mn, så ligger det en skummel tone som ringetone. Jeg skremmer nok livsskiten ut av han.
bergen2 Skrevet 21. august 2014 #8 Skrevet 21. august 2014 Det kan jo hende at det er ment som en spøk. Snakk med kjæresten din og fortell at du ikke setter pris på det. Så forandre han sikkert på det
Crobern Skrevet 21. august 2014 #9 Skrevet 21. august 2014 Det er greit at det kan være humoristisk, men vi har ikke den type humor i forholdet, hadde vi hatt det, hadde jeg ikke reagerte på dette. Samtidig vil jeg ikke lage en krangel ut av dette, men jeg syns han er rimelig teit og frekk. Anonymous poster hash: 8a2d5...77e Ok, så det er en han som har skrevet "masete tulling...." Spør han om hva han mener med det. Kanskje det er veldig uskyldig.
AnonymBruker Skrevet 21. august 2014 #10 Skrevet 21. august 2014 Gjem vekk telefonen hans og la han få låne din til å ringe sin og når han må slå inn nummeret sitt så kommer Idiot opp... Anonymous poster hash: 49c24...fc5 2
AnonymBruker Skrevet 21. august 2014 #11 Skrevet 21. august 2014 Jeg leste dette som om det var en mann som skrev dette.... Tenkte at "masete tulling...." er noe man ville ha skrevet om en mann og ikke dame. Da blir det mer: "gneldrekjerringa".. men uansett kjønn: Er det så mye å bli irritert over? Om det plager deg, så spør h*n om hvorfor det står det. Da jeg ringer mannen mn, så ligger det en skummel tone som ringetone. Jeg skremmer nok livsskiten ut av han. Det kan jo hende at det er ment som en spøk. Snakk med kjæresten din og fortell at du ikke setter pris på det. Så forandre han sikkert på det Så han syns altså jeg er en maskulin gneldrekjerring... Neida, men jeg syns uansett dette var litt irriterende, tenker samtidig at det er litt tåpelig å ta dette opp med ham, men kommer nok til å gi ham et "morsomt" navn på telefonlisten min, har du noen forslag? Uansett tenker jeg at jeg ikke kommer til å (for å bruke hans ord) "mase" så mye lenger. Anonymous poster hash: 8a2d5...77e
AnonymBruker Skrevet 21. august 2014 #12 Skrevet 21. august 2014 Gjem vekk telefonen hans og la han få låne din til å ringe sin og når han må slå inn nummeret sitt så kommer Idiot opp... Anonymous poster hash: 49c24...fc5 Takk for forslag. Noe lignende kommer jeg til å gjøre :-) Anonymous poster hash: 8a2d5...77e 1
AnonymBruker Skrevet 21. august 2014 #14 Skrevet 21. august 2014 Så han syns altså jeg er en maskulin gneldrekjerring... Neida, men jeg syns uansett dette var litt irriterende, tenker samtidig at det er litt tåpelig å ta dette opp med ham, men kommer nok til å gi ham et "morsomt" navn på telefonlisten min, har du noen forslag? Uansett tenker jeg at jeg ikke kommer til å (for å bruke hans ord) "mase" så mye lenger. Anonymous poster hash: 8a2d5...77e Når du beskriver det slik som du gjør så er det selvsagt jævlig frekt og ikke greit! Jeg hadde blitt dritsåra og forbanna!! Nå har samboer riktignok et skikkelig frekt navn på meg på sin mobil også, men det blir jo ikke morsomt/artig før man deler humoren! At han har kalt deg masete tulling "bak ryggen din" og ikke delt humoren med deg gjør at det nettopp ikke er humor i det hele tatt. Det er jævlig stygt gjort. Anonymous poster hash: 0a77e...988 2
AnonymBruker Skrevet 21. august 2014 #15 Skrevet 21. august 2014 Så han syns altså jeg er en maskulin gneldrekjerring... Neida, men jeg syns uansett dette var litt irriterende, tenker samtidig at det er litt tåpelig å ta dette opp med ham, men kommer nok til å gi ham et "morsomt" navn på telefonlisten min, har du noen forslag? Uansett tenker jeg at jeg ikke kommer til å (for å bruke hans ord) "mase" så mye lenger. Anonymous poster hash: 8a2d5...77e Minikuken?Anonymous poster hash: 71b5e...f58 4
AnonymBruker Skrevet 21. august 2014 #16 Skrevet 21. august 2014 En sånn en har jeg og-og dessverre for min del tror jeg at han mener det. Anonymous poster hash: ac0fe...68d
Gjest brutal_mann Skrevet 21. august 2014 #17 Skrevet 21. august 2014 En sånn en har jeg og-og dessverre for min del tror jeg at han mener det. Anonymous poster hash: ac0fe...68d Og du er sammen med fyren fordi?
Gjest Skrevet 21. august 2014 #18 Skrevet 21. august 2014 Kanskje han var full og hadde intern humor med seg selv? Eller kanskje det er bare meg...
Miss moneypenny Skrevet 21. august 2014 #19 Skrevet 21. august 2014 Lån telefonen hans igjen, og endre det til x'en....
Crobern Skrevet 22. august 2014 #20 Skrevet 22. august 2014 Så han syns altså jeg er en maskulin gneldrekjerring... Neida, men jeg syns uansett dette var litt irriterende, tenker samtidig at det er litt tåpelig å ta dette opp med ham, men kommer nok til å gi ham et "morsomt" navn på telefonlisten min, har du noen forslag? Uansett tenker jeg at jeg ikke kommer til å (for å bruke hans ord) "mase" så mye lenger. Anonymous poster hash: 8a2d5...77e . Alternativ til navn da han ringer. Not funny at all man Mr. Always right Ikke ta Gjeeeeeeeesp
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå