AnonymBruker Skrevet 21. august 2014 #1 Skrevet 21. august 2014 Hvorfor det? Hva gjør at du ikke tar videre kontakt? Han ba selv om å få den, og bilder av meg hadde han jo allerede sett.. Anonymous poster hash: 9a2f8...418
Gjest constance90 Skrevet 21. august 2014 #2 Skrevet 21. august 2014 1. Enten så venter han på deg Eller 2. Så han mer bilder av deg, interesse punkter (type film, bøker osv) og veggposter som ikke falt i smak og derfor ikke er interessert mer. 3
AnonymBruker Skrevet 21. august 2014 #3 Skrevet 21. august 2014 Han kan ha blitt usikker. Dette med å tillate folk tilgang til fb kan være litt sjansespill. Folk bruker fb på så utrolig forskjellige måter. Noen har kun sine nærmeste venner der og bruker det som en dagbok, mens andre legger til kreti og pleti av folk, og deler ikke noe privat. Og ved å tillate tilgang, så gir du i verste fall en tilgang til bilder av deg selv i alle verdens positurer fra de siste 5 åra. Og alle dine livskriser. Jeg var i en slik situasjon for en stund siden. Med ei jeg traff på sukker. Vi ble venner på fb, og jeg fikk ett mye dårligere inntrykk av henne da. Det hadde ikke noe med bildene å gjøre. Men hun hadde veldig mye "dagboksutring", som var en veldig turn-off for min del.Anonymous poster hash: 532eb...88d 5
Ferny Skrevet 21. august 2014 #4 Skrevet 21. august 2014 Kanskje han fikk et annet inntrykk gjennom facebook. Kanskje han venter på at du skal ta kontakt. Eller kanskje han bare har tusen andre matcher på Tinder, og er for øyeblikket mer gira på en annen. Who knows.
AnonymBruker Skrevet 21. august 2014 #5 Skrevet 21. august 2014 Men han har ikke lagt meg til på Facebook, så han har ikke fått sett noe, derfor jeg undrer meg så over det..Anonymous poster hash: 9a2f8...418
AnonymBruker Skrevet 21. august 2014 #6 Skrevet 21. august 2014 Men han har ikke lagt meg til på Facebook, så han har ikke fått sett noe, derfor jeg undrer meg så over det..Anonymous poster hash: 9a2f8...418 Ah! Jeg misforsto. Det gjør saken annerledes. Og da er det vanskeligere å spekulere også. For da er det for lite info. Kanskje han føler at han har fått datingen eskalert ett hakk videre ved å få fb-kontakten, og føler at han ikke trenger å være så "på deg"? Som det står over her: Who knows?Anonymous poster hash: 532eb...88d
Arianna_ Skrevet 21. august 2014 #7 Skrevet 21. august 2014 Kan du ikke bare ta kontakt med ham? Send han en melding. Du har ikke noe å tape
Chloe- Skrevet 21. august 2014 #8 Skrevet 21. august 2014 Kanskje han søkte deg opp og ikke likte det han fikk innsyn i?
AnonymBruker Skrevet 21. august 2014 #9 Skrevet 21. august 2014 Har du Tore Tvedt blant dine venner? For i så fall så tror jeg jeg har løst gåten... Anonymous poster hash: 6a1fd...211 1
Nettinettet Skrevet 21. august 2014 #10 Skrevet 21. august 2014 Han kan ha blitt usikker. Dette med å tillate folk tilgang til fb kan være litt sjansespill. Folk bruker fb på så utrolig forskjellige måter. Noen har kun sine nærmeste venner der og bruker det som en dagbok, mens andre legger til kreti og pleti av folk, og deler ikke noe privat. Og ved å tillate tilgang, så gir du i verste fall en tilgang til bilder av deg selv i alle verdens positurer fra de siste 5 åra. Og alle dine livskriser.Jeg var i en slik situasjon for en stund siden. Med ei jeg traff på sukker. Vi ble venner på fb, og jeg fikk ett mye dårligere inntrykk av henne da. Det hadde ikke noe med bildene å gjøre. Men hun hadde veldig mye "dagboksutring", som var en veldig turn-off for min del.Anonymous poster hash: 532eb...88d Og derfor synes jeg at Facebook kan være et nyttig verktøy når man skal treffe noen, fordi man får et veldig bra inntrykk av hvem de er, hvis de er aktive der inne. Ved å se på dialogene lærer jeg mye om mennesker. Hvordan svarer han på meldinger på veggen? Hvor ofte sjekker han inn på barer eller er på gutteturer? Hvor ofte har han ungene sine? Har han mamma'n til ungene på vennelista? (forøvrig et godt tegn i mine øyne) osv osv osv.. Samtidig er det mange som burde ha en opprydning å tenke over hvordan de fremstiller seg selv. Ja, du tuller kanskje og legger ut grisebilder, men inntrykket andre som ikke kjenner deg får, er ikke alltid så morsomt. Og det er jo noe man må ta i betraktning. Hvor seriøst bruker personen facebook... 1
Gjest Tassen10 Skrevet 21. august 2014 #11 Skrevet 21. august 2014 Og derfor synes jeg at Facebook kan være et nyttig verktøy når man skal treffe noen, fordi man får et veldig bra inntrykk av hvem de er, hvis de er aktive der inne. Ved å se på dialogene lærer jeg mye om mennesker. Hvordan svarer han på meldinger på veggen? Hvor ofte sjekker han inn på barer eller er på gutteturer? Hvor ofte har han ungene sine? Har han mamma'n til ungene på vennelista? (forøvrig et godt tegn i mine øyne) osv osv osv.. Samtidig er det mange som burde ha en opprydning å tenke over hvordan de fremstiller seg selv. Ja, du tuller kanskje og legger ut grisebilder, men inntrykket andre som ikke kjenner deg får, er ikke alltid så morsomt. Og det er jo noe man må ta i betraktning. Hvor seriøst bruker personen facebook... Veldig enig. En profil på en nettdatingside sier noe om hvordan en person ønsker å fremstå. Mens facebooksiden oftere gir ett sannere bilde av hvordan personen er i virkeligheten. Som noen har skrevet ovenfor her, så sier det litt om personen om de har Tore Tvedt på vennelista
AnonymBruker Skrevet 21. august 2014 #12 Skrevet 21. august 2014 Veldig enig. En profil på en nettdatingside sier noe om hvordan en person ønsker å fremstå. Mens facebooksiden oftere gir ett sannere bilde av hvordan personen er i virkeligheten. Som noen har skrevet ovenfor her, så sier det litt om personen om de har Tore Tvedt på vennelista Jeg synes folk legger for mye i det. Ble kjent med en fyr på en datingside som beskyldte meg for å være svindler siden fb kontoen min er tynn med lite bilder og venner. Forklarte ham at jeg ikke bruker den så mye, men han tvilte veldig på meg likevel. Anonymous poster hash: 87efa...a6e
AnonymBruker Skrevet 21. august 2014 #13 Skrevet 21. august 2014 Har du Tore Tvedt blant dine venner? For i så fall så tror jeg jeg har løst gåten... Anonymous poster hash: 6a1fd...211 Ingen Tore Tvedt på min liste nei;) Får se det ann før jeg sender melding, vil liksom ikke virke overivrig og mase på han heller.Anonymous poster hash: 9a2f8...418
Gjest Tassen10 Skrevet 21. august 2014 #14 Skrevet 21. august 2014 Jeg synes folk legger for mye i det. Ble kjent med en fyr på en datingside som beskyldte meg for å være svindler siden fb kontoen min er tynn med lite bilder og venner. Forklarte ham at jeg ikke bruker den så mye, men han tvilte veldig på meg likevel. Anonymous poster hash: 87efa...a6e Ja, den er litt kjedelig. Jeg skal innrømme at jeg ikke er særlig aktiv på fb lenger jeg heller. Men dette har jeg sagt fra til de siste jeg har truffet på nett som vil legge meg til. At jeg har fb, men har vært veldig lite aktiv der de siste 3-4 mnd. Har begynt å bruke instagram litt mer. Blei så dritt lei reklame, bursdagshilsner osv som fylte opp nyhetsstrømmen på fb.
AnonymBruker Skrevet 21. august 2014 #16 Skrevet 21. august 2014 Kan jo være han har en annen i kikkerten, som han har litt mer kontakt med akkurat nå? De som er mye på slike nettsjekkesteder har gjerne flere på gang samtidig. Kanskje det er en annen der ute som opptar han litt mer? Det er dessverre slik på Tinder ol. Man er ikke alene om å snakke med akkurat den personen... Anonymous poster hash: e22f2...df4
Gjest BettyBoop Skrevet 21. august 2014 #17 Skrevet 21. august 2014 Han kan ha blitt usikker. Dette med å tillate folk tilgang til fb kan være litt sjansespill. Folk bruker fb på så utrolig forskjellige måter. Noen har kun sine nærmeste venner der og bruker det som en dagbok, mens andre legger til kreti og pleti av folk, og deler ikke noe privat. Og ved å tillate tilgang, så gir du i verste fall en tilgang til bilder av deg selv i alle verdens positurer fra de siste 5 åra. Og alle dine livskriser. Jeg var i en slik situasjon for en stund siden. Med ei jeg traff på sukker. Vi ble venner på fb, og jeg fikk ett mye dårligere inntrykk av henne da. Det hadde ikke noe med bildene å gjøre. Men hun hadde veldig mye "dagboksutring", som var en veldig turn-off for min del.Anonymous poster hash: 532eb...88d skjønner ikkw folk som legger ut negative ting på fb
Gjest PTR Skrevet 21. august 2014 #18 Skrevet 21. august 2014 Hvem er Tore Tvedt? Det er vår lokale "helt". Eller var, kanskje. Tror han har flyttet ut av byen nå.
AnonymBruker Skrevet 22. august 2014 #19 Skrevet 22. august 2014 Hvem er Tore Tvedt? En eldre mann som ser koselig ut som mener at alle folk bør ha sitt eget land. Anonymous poster hash: e9ee0...f92
AnonymBruker Skrevet 22. august 2014 #20 Skrevet 22. august 2014 TS: Kanskje du er felles venn med eksdamen hans eller noe? Anonymous poster hash: 87efa...a6e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå