Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Litt ekkelt..

Jobber kveldsvakt i dag, så jeg sto ikke opp før klokken tolv. Kjæresten er på jobb, og jeg satt og drakk kaffen min mens jeg tittet på nyheter (og KG) på nettet. Når jeg skulle legge fra meg macen, lå jeg merke til at det lå åpent en inkognitovindu. Skulle akkurat til å stenge det ned, da magefølelsen sa at jeg skulle ta en titt.

Siden som lå oppe var finn.no, men da jeg trykket på tilbakeknappen poppet cupido.no opp. Jeg kjente magen vrenge seg når jeg så bildene av kjæresten min på siden...

Jeg gjennomgikk (snoket) meldingene der inne, og det er hevet over en hver tvil at det har vert gjennomført treff med minst tre personer derfra. Profilen ble opprettet for nesten et år siden, så for alt jeg vet, har det blitt foregått mer enn jeg tror jeg har lyst til å vite.

Gjennom hele det tre år lange forholdet vi har hatt, har jeg fått bekreftet at jeg er den beste vedkommende har hatt sex med, og jeg har virkelig trodd på det, for jeg føler det samme.

Er helt "ødelagt" inni meg nå, og kommer nok ikke til å orke å gå på jobb i kveld. Har heller ikke spesielt lyst til å være hjemme når kjæresten kommer hjem.

Hva gjør jeg? Fortvilet.

Anonymous poster hash: 77b37...65d
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet ikke hva du vil gjøre, men jeg hadde gått på dagen.

Anonymous poster hash: 0d762...95d
  • Liker 16
Skrevet

Jeg ville latt cupido vinduet stått oppe på pcn, (evt. printet ut) festet en gul post-it lapp på skjermen som det sto "Derfor." så ville jeg pakket sakene mine og dratt avsted en ukes tid uten å svare meldinger eller telefon. Så ville jeg brukt uken på å finne meg ett nytt sted å bo og å teste meg for kjønnsykdommer.

Han fortjener deg ikke og du fortjener så utrolig mye mere enn han.

Anonymous poster hash: 94b9e...9d0
  • Liker 29
Skrevet

Jeg hadde bare dratt. Vær glad dere ikke fikk barn (regner ikke med dere har det), da trenger du ikke ha mer med han å gjøre.

• Liker 2
Skrevet

Jeg ville latt cupido vinduet stått oppe på pcn, (evt. printet ut) festet en gul post-it lapp på skjermen som det sto "Derfor." så ville jeg pakket sakene mine og dratt avsted en ukes tid uten å svare meldinger eller telefon. Så ville jeg brukt uken på å finne meg ett nytt sted å bo og å teste meg for kjønnsykdommer.

Dette

• Liker 3
Skrevet

Det er vanskelig å gå på dagen når man oppdager noe slikt, man vil vite hvorfor, at det ikke er fordi en selv ikke er bra nok, og se at den andre angrer bittert. I virkeligheten så fungerer der gjerne ikke slik, en får ikke de svarene en vil ha, som regel. Hvis du lurer på noe så bør dere snakke om det, hvis du vil glemme det og gå videre så gjør du det. Men ikke forvent at han står på pinne for deg selv om han har gjort feilen, tre treff betyr mest sannsynlig at han ikke har mye til samvittighet. Dessverre.

Anonymous poster hash: c0b18...d9f
Skrevet

Han?

Jeg er mann.

TS

• Liker 2
Skrevet

Dette er nok ikke det samme, men du er ikke alene med de følelsene.

Denne tråden dukket opp for ikke veldig lenge siden : http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=857157

Kanskje du finner noen svar på hva du burde gjøre, selv om det ikke handler om Cupido.

Uansett, jeg håper du finner ut av situasjonen.

• Liker 1
Skrevet

Hehe, alle trodde autmatisk at det var en Han! Typisk. Jenter er like mye utro som gutter.

• Liker 3
Skrevet

Hehe, alle trodde autmatisk at det var en Han! Typisk. Jenter er like mye utro som gutter.

Har vel kanskje også en sammenheng med at flere kvinner enn menn henger på Kvinneguiden også.

Når det er sagt - jeg hadde gjort som en sier over her. Hengt en gul lapp på skjermen med en kort beskjed, latt vinduet til denne internettsiden stå åpen - pakket sakene, og dratt.

Så hadde jeg nok også ringt jobben og levert inn en syk egenmelding. Tror ikke jeg hadde klart å jobbe etter å ha fått servert det der til frokost...

• Liker 5
Skrevet

Har vel kanskje også en sammenheng med at flere kvinner enn menn henger på Kvinneguiden også.

Når det er sagt - jeg hadde gjort som en sier over her. Hengt en gul lapp på skjermen med en kort beskjed, latt vinduet til denne internettsiden stå åpen - pakket sakene, og dratt.

Så hadde jeg nok også ringt jobben og levert inn en syk egenmelding. Tror ikke jeg hadde klart å jobbe etter å ha fått servert det der til frokost...

Det smakte litt emment, ja.

TS

• Liker 1
Skrevet

Han?

Jeg er mann.

TS

Unnskyld, jeg antok at du var en kvinne siden det som oftest er slik i sånne problemstillinger. Beklager at jeg antok for fort. Her er justert svar:

Hun fortjener deg ikke og du fortjener så utrolig mye mere enn henne.

• Liker 3
Skrevet

Han?

Jeg er mann.

TS

Hm....og hun har aldri luftet tanker om åpenhet seksuelt eller ønske/fantasi om sex med andre?

Anonymous poster hash: f3b98...8be

Skrevet

Forøvrig kjenner jeg noen menn som har profil der, og de får alle henvendelser fra kvinner i forhold med eller uten barn som forteller rett ut at de ikke har "lov" hjemmefra. De forteller de typiske historiene om sexløst forhold osv, og kanskje er det sant, men det fremstår litt underlig for meg at alle kommer med samme historie.

Ingen forteller historien om det jeg tror oftest er tilfelle, nemlig at alt er fint på hjemmebane men de ønsker ha sex også med andre enn partner.

Tror de gjør det for å unngå negativ tilbakemelding.

Anonymous poster hash: f3b98...8be

• Liker 1
Skrevet

Forjævlig.

• Liker 2
Skrevet

Oppdatering:

Det ble, ikke overraskende, litt av et sirkus her i går. Fulgte rådet om gul lapp, men skrev ingenting på den.

Jeg kom hjem (dro ikke på jobb) rundt halv to i natt. Så at datamaskinen hadde vert brukt, og den gule lappen var borte. Hun lå og sov i sengen, men jeg valgte å ta natten på sofaen.

Når hun sto opp i dag, var det en veldig blek og nerøvs utgave. Verken hun eller jeg sa et ord på lang tid. Kjente jeg ble kvalm av å se på henne.

De eneste ordene hun sa fr hun gikk ut døren var "er det slutt nå?"

Så nå sitter jeg her. En del av meg har mest lyst til å rive henne i filler, mens en del av meg bare vil holde henne tett inntil meg og aldri gi slipp.

Jeg elsker jo denne jenten, men kan jeg leve med sviket?

Jeg gråter nå...

• Liker 3
Skrevet

Ouch!

Den var lei. Føler med deg, Buddy! :hug:

• Liker 1
Skrevet

Skjønner du har det fælt nå, men tenk nå på hva hun har gjort. Klarer du å tilgi dette? VIL du tilgi dette? Kommer du noen gang til å klare å stole på henne igjen? Sånn jeg ser det har hun drept forholdet nå.

• Liker 1
Skrevet

Han?

Jeg er mann.

TS

Du har jo skrevet helt kjønnsnøytralt, med vilje I assume.. Jeg vil forresten påstå det er nærliggende å tro at det er kvinne som søker hjelp på kvinneguiden, selv om menn selvsagt er mer enn velkomne.

Jeg elsker jo denne jenten, men kan jeg leve med sviket?

Jeg gråter nå...

Nei, vet du hva - jeg synes ikke du skal vurdere å tilgi dette. Planlagte treff med andre menn, opptil flere ganger, over en lengre periode, mens hun har holdt alt skjult for deg og latt som at alt er helt fint - et sånt troll skal du ikke orke å ha i livet ditt. Tenk på hva annet faenskap hun er i stand til? Jeg hadde gått.

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...