AnonymBruker Skrevet 21. august 2014 #1 Skrevet 21. august 2014 Har en venninne som drar meg vekk fra alle gutter jeg prøver å snakke med når vi er ute på byen, og jeg skjønner ikke helt hvordan jeg skal håndtere det.. Hun er en kjempegod venninne, men det virker ikke som hun alltid takler at jeg ikke vier all oppmerksomheten min til henne. Noen her som har hatt lignende venninner og hva gjør dere da? Nå har det seg sånn også at jeg holder litt på med en som hun ikke helt godkjenner, og det er litt vanskelig, for jeg liker han gutten veldig godt, men samtidig vil jeg beholde vennskapet til venninnen min, men det virker ikke som at hun godtar at vi har blitt litt mer enn venner. Råd anyone? Anonymous poster hash: a3b55...f2e
Gjest Faerunpedia Skrevet 21. august 2014 #2 Skrevet 21. august 2014 Hun har ikke noe med hvem du holder på med og det kan du si til henne. Når dere er på byen er det bare dere to? Da kan det jo være irriterende hvis du hele tiden snakker med menn og ignorerer henne.
94happy Skrevet 22. august 2014 #3 Skrevet 22. august 2014 Hun høres ut som ei venninne du gjerne kan ha - men ikke dele hele livet ditt med. 1
AnonymBruker Skrevet 22. august 2014 #4 Skrevet 22. august 2014 Hun har ikke noe med hvem du dater. Men jeg hadde også blitt irritert hvis jeg var på byen med ei venninne og hun heller satt og snakka med noe random mannfolk vi møtte. Er vi flere jenter på byen sammen er det noe annet, for da har jeg jo andre å prate med.Anonymous poster hash: b411f...ff8 4
AnonymBruker Skrevet 22. august 2014 #5 Skrevet 22. august 2014 Hun har ikke noe med hvem du dater. Men jeg hadde også blitt irritert hvis jeg var på byen med ei venninne og hun heller satt og snakka med noe random mannfolk vi møtte. Er vi flere jenter på byen sammen er det noe annet, for da har jeg jo andre å prate med.Anonymous poster hash: b411f...ff8 Hvis vi drar alene på byen er vi der for å ha det kjekt sammen oss to, men det er hvis vi er flere at jeg tillater meg å mingle litt mer.. -tsAnonymous poster hash: a3b55...f2e
AnonymBruker Skrevet 22. august 2014 #7 Skrevet 22. august 2014 Cockblock-kjerring. Det mest irriterende menn vet. Anonymous poster hash: 6666c...bdd 1
AnonymBruker Skrevet 22. august 2014 #8 Skrevet 22. august 2014 Hvis vi drar alene på byen er vi der for å ha det kjekt sammen oss to, men det er hvis vi er flere at jeg tillater meg å mingle litt mer.. -tsAnonymous poster hash: a3b55...f2e Men du skriver jo at dere er venninner, ts. Avklar med henne før dere drar ut at du tenker være sosial med andre enn henne, og særlig med gutter. Oppfører hun seg likt så tar du henne til side og forklar at negative venner ikke er ok. Anonymous poster hash: 559a2...6e1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå