Gå til innhold

Til dere som jobber i barnehage

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal ha min første dag som vikar i barnehage i morgen, men har aldri jobbet i barnehage før og lurer derfor på hvordan man "opptrer" på jobb. Hehe.

Det er liksom litt anerledes når man jobber med barn enn voksne.

Skal man gå rundt å hilse på alle barna?

Og hva gjør man i starten? Setter man seg ned og leker med barna?

Jeg er ikke helt uvant med å omgås barn, har flere nieser og nevøer, men de kjenner jeg jo.

Håper jeg ikke virker helt dust, vil bare gjøre et godt førsteinntrykk.

Anonymous poster hash: a2d97...aa4
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

det første du bør gjøre er å hilse på de voksne og deretter å være litt frempå om det er noe du skal gjøre. om det er noen regler som skal følges og om det er noen som har allergier man må være obs på. Hvis du skal være med de eldre barna vil de prøve å lure deg til å få lov til å gjøre ting de ikke har lov til :)

Ellers så vær imøtekommende hvis et barn kommer bort til deg. vær tålmodig og bruk smilet ditt ofte. svar så godt du kan på spørsmålene barna kommer med.

lykke til i morgen :)

Skrevet

det første du bør gjøre er å hilse på de voksne og deretter å være litt frempå om det er noe du skal gjøre. om det er noen regler som skal følges og om det er noen som har allergier man må være obs på. Hvis du skal være med de eldre barna vil de prøve å lure deg til å få lov til å gjøre ting de ikke har lov til :)

Ellers så vær imøtekommende hvis et barn kommer bort til deg. vær tålmodig og bruk smilet ditt ofte. svar så godt du kan på spørsmålene barna kommer med.

lykke til i morgen :)

Tusen takk for hjelpen!

Det gikk veldig bra i dag:)

Anonymous poster hash: a2d97...aa4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...