AnonymBruker Skrevet 21. august 2014 #1 Skrevet 21. august 2014 Hei, Jeg har alltid vært litt fascinert av dette "fenomenet" med at noen kvinner faller for, og blir avstandsforelsket i menn som sitter i fengsel for brutale drap, vold osv. Er det noen her som har skrevet kjærlighetsbrev til Behring Breivik? Viggo Kristiansen? Eller andre? Jeg spør ikke om dette fordi jeg vil fordømme noen, eller for å forsøke å snakke dere vekk fra det. Men det er en genuin nysgjerrighet fra min side, for å forsøke å forstå. Det er sikkert skrevet bøker om dette, men det kunne vært interessant å vite om noen her på forumet har vært i denne situasjonen selv, er i denne situasjonen nå, eller har venninner som er det.Anonymous poster hash: 224da...1a1
AnonymBruker Skrevet 21. august 2014 #2 Skrevet 21. august 2014 Bare venter på at en viss person skal begynne å skrive.... Anonymous poster hash: 7198b...91c 7
AnonymBruker Skrevet 21. august 2014 #3 Skrevet 21. august 2014 Tviler på at de som er i den kategorien har selvinnsikt til å svare uansett. Jenter har generelt ekstremt dårlig selvinnsikt når det gjelder hva de tiltrekkes av. Anonymous poster hash: 29dc1...9a2
Meline37 Skrevet 21. august 2014 #4 Skrevet 21. august 2014 (endret) Hei, Jeg har alltid vært litt fascinert av dette "fenomenet" med at noen kvinner faller for, og blir avstandsforelsket i menn som sitter i fengsel for brutale drap, vold osv. Er det noen her som har skrevet kjærlighetsbrev til Behring Breivik? Viggo Kristiansen? Eller andre? Jeg spør ikke om dette fordi jeg vil fordømme noen, eller for å forsøke å snakke dere vekk fra det. Men det er en genuin nysgjerrighet fra min side, for å forsøke å forstå. Det er sikkert skrevet bøker om dette, men det kunne vært interessant å vite om noen her på forumet har vært i denne situasjonen selv, er i denne situasjonen nå, eller har venninner som er det.Anonymous poster hash: 224da...1a1 Jeg tror at du blir fascinert av de pga mangel på selvtillit, og ting du selv har opplevd i livet ditt. Egentlig så tror jeg ikke at Behring er en du ville hatt som din mann... osv... Men at du har mangel på selvtillit. Mulig tenner du på BSDM, pga mangel på selvtillit. En måte å frigjøre sine psykiske smerter med fysiske fra... Jeg vet ikke. Men skal si deg en ting: Jeg ville ALDRI hatt en av disse til menn etter det de har gjort!. Det får meg til å bli kvalm! Jeg ser på de som syke, og hadde disse vært i min familie så hadde jeg vært der for de uansett, men jeg ville aldri hatt en slik mann! Endret 21. august 2014 av Meline37
Raven Emerald Skrevet 21. august 2014 #5 Skrevet 21. august 2014 Bare venter på at en viss person skal begynne å skrive.... Anonymous poster hash: 7198b...91c Jeg også...
AnonymBruker Skrevet 21. august 2014 #6 Skrevet 21. august 2014 Jeg tror at du blir fascinert av de pga mangel på selvtillit, og ting du selv har opplevd i livet ditt. Egentlig så tror jeg ikke at Behring er en du ville hatt som din mann... osv... Men at du har mangel på selvtillit. Mulig tenner du på BSDM, pga mangel på selvtillit. En måte å frigjøre sine psykiske smerter med fysiske fra... Jeg vet ikke. Men skal si deg en ting: Jeg ville ALDRI hatt en av disse til menn etter det de har gjort!. Det får meg til å bli kvalm! Jeg er mann. Dette er en form for "faglig nysgjerrighet". Jeg jobber i helsevesenet, og interesserer meg meg litt for psykologi og psykiatri. Dette er kun nysgjerrighet. Fordi det virker så komplett umulig for meg å forstå det. Så jeg vil prøve å forstå, uten å hverken respektere det eller fordømme det.Anonymous poster hash: 224da...1a1 1
AnonymBruker Skrevet 21. august 2014 #7 Skrevet 21. august 2014 Nope. Anonymous poster hash: 07648...d58 1
Meline37 Skrevet 21. august 2014 #8 Skrevet 21. august 2014 Jeg er mann. Dette er en form for "faglig nysgjerrighet". Jeg jobber i helsevesenet, og interesserer meg meg litt for psykologi og psykiatri. Dette er kun nysgjerrighet. Fordi det virker så komplett umulig for meg å forstå det. Så jeg vil prøve å forstå, uten å hverken respektere det eller fordømme det.Anonymous poster hash: 224da...1a1 Jeg husker at en tid så tennte jeg veldig på menn som var litt aggresive av seg. Men etter at jeg datet en som viste seg å være litt voldsom fysisk, og sprø ( altså regner med at han ikke har vært en morder osv), så forsto jeg at dette var ingenting for meg. Jeg ble kvalm av det hele. Og siden har jeg visst hva jeg er på let etter i en mann. Men jeg tror at noen tenner på det fordi de er usikre og føler seg skadet selv. Og ser et sykt menneske, og tenker at da føler de seg mer vel i en situasjon med et sykt ett enn et frisk ett. Jeg dømmer faktisk ikke drapsmenner, for jeg tenker at de er syke. Men jeg vil ikke ha et forhold til en slik en. Og hadde behring drept et av mine så hadde jeg hatet han for alltid. Men hvis han var min sønn så ville jeg ha vært der for han selv om jeg synes det er helt forferdelig grusomt det han har gjort. Men å velge en drapsmann til en mann i livet mitt er helt uaktuellt. Jeg blir kvalm av tanken. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå