AnonymBruker Skrevet 21. august 2014 #1 Skrevet 21. august 2014 Ser at den reseptfrie slankepillen Alli har gått ut av salg i Norge. Er det noen som har bestilt den på nett og vet et trygt sted å kjøpe den? Billig og sikker levering? Anonymous poster hash: 39a8d...e8d
Rights Skrevet 21. august 2014 #2 Skrevet 21. august 2014 Slike piller er bare søppel. Det hjelper deg ikke en dritt! Skal du først gå ned i vekt, så må du gå inn i deg selv. Lær litt om hvilken mat som er bra for deg eller ei. Kutt ned på DRITT MAT (godteri, brus, karbohydrater generelt), spis "lurere" (mere kjøtt og grønt enn masse ris og potet), vær fysisk aktiv, etc. Poenget er at det er ingen snarvei til å bli slankere, du må endre din livsstil. 1
AnonymBruker Skrevet 21. august 2014 #3 Skrevet 21. august 2014 Slike piller er bare søppel. Det hjelper deg ikke en dritt! Skal du først gå ned i vekt, så må du gå inn i deg selv. Lær litt om hvilken mat som er bra for deg eller ei. Kutt ned på DRITT MAT (godteri, brus, karbohydrater generelt), spis "lurere" (mere kjøtt og grønt enn masse ris og potet), vær fysisk aktiv, etc. Poenget er at det er ingen snarvei til å bli slankere, du må endre din livsstil. Det var da ikke det jeg spurte om! Anonymous poster hash: 39a8d...e8d 2
Inwe Skrevet 21. august 2014 #4 Skrevet 21. august 2014 Det var da ikke det jeg spurte om! Anonymous poster hash: 39a8d...e8d Det er fortsatt et godt råd før du kaster bort pengene dine på noe som garantert ikke fungerer. 1
AnonymBruker Skrevet 21. august 2014 #5 Skrevet 21. august 2014 Det er fortsatt et godt råd før du kaster bort pengene dine på noe som garantert ikke fungerer. Nå var det slankemiddelet godkjent i Norge og virket. Vil jeg ha råd om kosthold så spør jeg om det. Anonymous poster hash: 39a8d...e8d 2
HelleH Skrevet 21. august 2014 #6 Skrevet 21. august 2014 Hadde ei venninne som prøvde dem. Dårlig i magen / diaré støtt. Prøv heller mindre kalorier!
maria b Skrevet 21. august 2014 #7 Skrevet 21. august 2014 Trodde det var bevist for en god stund tilbake at slike piller ikke virker. 1
AnonymBruker Skrevet 21. august 2014 #8 Skrevet 21. august 2014 Ett råd: don't do it. Kan bekrefte diaré-problemet... Og da mener jeg eksplosiv diaré dryppende ut av buksebeinet minst en gang i uka. Anonymous poster hash: 135bf...121 3
Gjest Runforit Skrevet 21. august 2014 #10 Skrevet 21. august 2014 Har hørt at de pillene gjør at en riksikerer å bæsje på seg selv. Hvorfor legger du ikke heller om kostholdet og trener? Er bedre løsning på sikt og så slipper du å tenke på slanking noensinne igjen. 1
Gunvald Skrevet 21. august 2014 #11 Skrevet 21. august 2014 Hvorfor i alle dager kan ikke hun bare få prøve dette? Kan hende hun trenger starthjelp. Da kan det funke. Hvis man skal ned en haug med kilo så kan det være kjekt å få en pangstart, og heller jobbe med endring av livvstil og aktivitet etterhvert. Det er ikke så veldig lett å bare gjøre ditt og datt for alle. Rask vektnedgang kan være med på å motivere henne til å stå løpet ut. 1
AnonymBruker Skrevet 22. august 2014 #12 Skrevet 22. august 2014 Bestilt? Nei, jeg har ikke funnet noen steder å bestille ennå. Ser heller ikke ut som noen her vet det. Anonymous poster hash: 39a8d...e8d
Blackbird Skrevet 22. august 2014 #13 Skrevet 22. august 2014 https://www.google.no/search?ie=UTF-8&client=ms-android-samsung&source=android-browser&q=order+alli+diet+pills+online&gfe_rd=cr&ei=Ltr2U7uKIueO8QfWloG4Dg#q=kj%C3%B8p+alli+online Søkte på Google. Kanskje du finner noe her. Så noe på en link nederst om at det finnes falske piller i omløp, så vet ikke hvor pålitelig det er å bestille fra nett. Men det finnes sikkert seriøse nettfirmaer der ute.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå