Gå til innhold

Nuvaring som kommer ut under samleie

JJ

Anbefalte innlegg

Jeg har hatt Nuvaring, prevensjon, i omlag en uke nå, men den kommer ut under samleiet! -og det har skjedd mange ganger nå. Utrivelig å plutselig ha ringen i hånda når jeg er midt i samleiet! :o

Jeg har benyttet meg av Nuvaring tidligere, og da var det ingen problem. Jeg kjenner etter med fingeren før samleiet hvor den er, og hvis den har kommet litt lenger ned dytter jeg den opp igjen. Jeg føler at han kommer borti den når han støter i meg, og derfor vil jeg ha den lengst mulig oppi, men jeg har ikke så lange fingre..

Jeg tviler på at jeg setter den inn feil gang på gang særlig når jeg har brukt det tidligere. Ikke gjør det vondt heller, for det blir det hvis den sitter feil.

Dette er en ødeleggende faktor for sexlivet! Ligger jo bare å tenker "har den falt ut nå...?" :-? Må nevne at min tidligere partner hadde en mindre penis enn han jeg er sammen med nå.

Er det flere som har slik erfaing og/eller råd til meg?

(Tror nemlig jeg begynner på pillen igjen...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Virvar

Opplever det samme. Så lenge man bare husker på å sjekke at den er der etterpå så er det ikke noe problem. Jeg pleier å ta dan ut for å ungå at den faller ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Virvel

Enig med Gjest, er det ikke bare å ta den ut hvis den er plagsom? Etter hva jeg har forstått kan den være ute i opptil tre timer...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...