AnonymBruker Skrevet 20. august 2014 #1 Skrevet 20. august 2014 Min mor pleide aldri å sende med meg melkeprodukter(tenker spesielt på yoghurt o.l) på skola da jeg var mindre for det kom til å bli surt/dårlig innen lunsj i 11-12 tiden. Blir det virkelig det? Anonymous poster hash: c5234...ad4
AnonymBruker Skrevet 20. august 2014 #3 Skrevet 20. august 2014 Min mor pleide aldri å sende med meg melkeprodukter(tenker spesielt på yoghurt o.l) på skola da jeg var mindre for det kom til å bli surt/dårlig innen lunsj i 11-12 tiden. Blir det virkelig det? Anonymous poster hash: c5234...ad4 Derp. Kommer sikkert litt an på hvor varmt det er, men hetebølgen på 30 grader ser ut til å være over. Så er relativt normal innetemp på skolen på rundt 20 grader. Anonymous poster hash: c5234...ad4
strawberry Skrevet 20. august 2014 #4 Skrevet 20. august 2014 Skal nok gå fint. Selv tar jeg det ikke med fordi jeg ikke liker joghurt som er romtemperert, men den er jo fullt spiselig. MEN dersom den ikke skulle blitt spist, og blir med hjem og inn i kjøleskapet igjen, er det nok ikke lurt å spise den.
Tøytigern Skrevet 20. august 2014 #5 Skrevet 20. august 2014 (endret) Skal nok gå fint. Selv tar jeg det ikke med fordi jeg ikke liker joghurt som er romtemperert, men den er jo fullt spiselig. MEN dersom den ikke skulle blitt spist, og blir med hjem og inn i kjøleskapet igjen, er det nok ikke lurt å spise den. Har gjort det også jeg. Det gikk helt fint. (Men da spiste jeg den med det samme jeg tok den ut igjen av kjøleskapet.) Om yoghurten ser god ut, lukter som den skal og smaker godt, er den somregel ok å spise også. Endret 20. august 2014 av Tøytigern 2
AnonymBruker Skrevet 21. august 2014 #6 Skrevet 21. august 2014 Det går helt fint. Melkeprodukter holder seg noen timer utenfor kjøleskapet, med mindre det et snakk om skikkelig sydentemperaturer. Jeg har med yoghurt som jeg spiser etter jobb før trening, altså ligger den i sekken fra kl 7 om morgenen til kl 16. Går helt fint. Et tips om du er redd for at mat skal bli dårlig er å legge fryseelementer i matboksen, eller lage dine egne fryseelementer ved å fryse ned oppbløtte oppvasksvamper og pakke inn i plast. Anonymous poster hash: 17edb...696
Gjest Lille-pus Skrevet 21. august 2014 #7 Skrevet 21. august 2014 Youghurt har ingen problemer med å oppbevares i romtemperatur frem til lunch, eller litt lenger. Den er i utgangspunktet syrnet, og syrnede melkeprodukter holder seg veldig mye bedre enn f.eks. usyrnet melk. 1
AnonymBruker Skrevet 21. august 2014 #9 Skrevet 21. august 2014 TS her: Prøvde å ha med i dag, og det gikk helt fint:) Var jo ikke like kald selvsagt, men er så glad i yoghurt-produkter at det ikke er noe nevneverdig problem^^, Anonymous poster hash: c5234...ad4 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå